סוף סוף: דימונה רושמת ניצחון בכורה

אחרי הפתיחה הצולעת עם תיקו והפסד, אחת המועמדות לעליה, מ.ס. דימונה התאוששה עם ניצחון ביתי על אדומים אשדוד. צמד ה"אסים" ירדן אבוחצירה (בפנדל) ואליאור משלי העניקו לחי אבייב ניצחון בכורה העונה. באשר לאשדוד: נקודה מ-9, זה לא מה שפיללו שם.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 18-09-2024
  • 12:30

רבות דובר על מ.ס. דימונה בפגרה כאחת מהקבוצות אשר תיאבקנה על העלייה בעונה הנוכחית. רוב הסגל מהעונה שעברה נשאר, הגיע חיזוק, הגיע מאמן עם קבלות (חי אבייב), תקציב יש, מתקן יש אבל משהו לא ממש עבד כשהקבוצה הצליחה לצבור רק נקודה בשני המחזורים הראשונים. נכון, זה היה מול קבוצות אשר טוענות גם הן לעלייה, אבל זה עדיין לא מצדיק את היכולת.


המשחק התחיל לא טוב עבורה של דימונה שהתקשתה מול היריבה העקשנית שבאה קצת להפריע אך ממש על סף ההפסקה ההגנה המבולבלת של האורחים סידרה לה פנדל אותו הפך ירדן אבוחצירה לשער יתרון.
דימונה התעוררה במחצית השנייה והחלה לתקוף ובדקה ה-60 מצא את עצמו אליאור משלי במצב של אחד על אחד מול שוער אשדוד וקבע 0:2.

 

"תמיד כיף לנצח ולא משנה אם זה בהתחלה, באמצע או בסוף", אמר משלי בסיום.


מה הגורמים שהביאו את הניצחון?
"האנרגיות שלנו. הרגשתי שכולם, כולל גם מי שישיב על הספסל היו באנרגיות טובות. שלטנו במשחק, שיחקנו כדורגל מצוין וכל הכבוד לכל השחקנים".
 

מה היה שונה מהשחקים הראשונים?
"לא היה שונה ממש. קודם כל יש שחקנים חדשים בקבוצה ולפעמים לוקח זמן להתחבר ויכול להיות שזה מה שגרם לנו לפתוח את העונה קצת פחות טוב".
 

איך אתה רואה את הקבוצה השנה?
"הקבוצה שלנו מאד מגובשת, הסגל עמוק כך שבכל משחק מישהו אחר יכול למצוא את עצמו בחוץ. אני מקווה שניקח את זה למקום טוב וכל אחד יוציא מעצמו את המקסימום בדרך למטרה שהיא אחת: רק לעלות ליגה בעזרת השם".

שחקני דימונה. צילום: איתן ידגר

הוסף תגובה
תגובות
  1. דימונה (יעקב 18-09-2024, 13:47)
    מה אתם מתרברבים כולה ניצחתם עם פנדל שלא היה ולא נברא וגול עם 4 מטר אופסייד בצורה הזאת כל ההשקעה שלכם לפח הזבל
  2. דימונה עולה ליגה קל (שלום 19-09-2024, 09:01)
    קלללללל