עידן סרור לבועיינה? "אחליט אחרי החג"

הקבוצה מליגה ב' חושקת בקשר ששיחק בעבר בהפועל תל-אביב, אולם זה עדיין מתלבט וטרם החזיר תשובה. השחקן שקיבל הצעה כספית אטרקטיבית במיוחד אמר לאתר: "יש עוד כמה הצעות, ההחלטה לא פשוטה".

  • על ידי: גיא חזקיהו
  • 13-10-2011
  • 16:07

האם אנחנו בדרך לאחת ההחתמות המפתיעות ביותר בליגות הנמוכות? עידן סרור, ששיחק בעונה החולפת במ.ס אשדוד והתאמן עד לא מזמן בהפועל חיפה, קיבל בעת האחרונה הצעה מקבוצת בועיינה נוג'ידת מליגה ב' מחוז צפון א'. הקשר הופתע לגלות כי ההצעה הינה אטרקטיבית במיוחד ומבחינה כספית משתווה לשכר שהרוויח בעונותיו הקודמות בליגת העל.

בבועיינה חושקים בסרור ורוצים להחתימו במיידית, אולם הקשר עדיין מתעכב עם החלטתו. "כרגע יש לי עוד הצעות ממספר קבוצות", אמר השבוע בראיון לאתר. " אני בהחלט מתלבט ומדובר בהחלטה לא פשוטה. נשב, נראה בדיוק מה נכון לעשות ואני מאמין שאחרי החג אדע איפה אשחק בעונה הקרובה".

עידן סרור נחשב בצעירותו לאחד השחקנים הכישרוניים וניבאו לו עתיד מזהיר בתחום, אלא שתקריות שונות ומשונות פגעו לו בקריירה והשחקן הלך ודעך בשנים האחרונות. סרור החל את הקריירה בהפועל תל-אביב, וב-2003 הושאל להפועל פ"ת. לאחר סכסוך עם המאמן אייל לחמן בעונה הראשונה, תפס סרור את מקומו בשנה שלאחר מכן, אולם הקבוצה ירדה ליגה וסרור חזר להפועל.


                                            
הקשר הציג יכולת חלשה בהפועל תחת הדרכתו של גיא לוזון, ובמהלך העונה היה חלק מעסקה בה עבר יחד עם דני בונדר לקריית שמונה, ובתמורה קיבלה הפועל ת"א את עדן בן בסט. בעונה שלאחר מכן שוב חזר סרור להפועל, שהציעה לו חוזה ארוך טווח אולם זה סירב בשל מעמדו הרעוע בהרכב. בתגובה לכך החליטה בהפועל להשאירו בארץ בזמן מחנה האימונים, והשחקן יחד עם עורך דינו טענו כי החוזה אינו תקף. לאחר בוררות ארוכה ומייגעת נקבע כי החוזה תקף והשחקן שייך להפועל. בהמשך הוא שוחרר וחיפש עצמו בהפועל פ"ת, מ.ס אשדוד והפועל חיפה, אולם התקשה למצות את הפוטנציאל שהיה טמון בו בעבר.

כאמור, בבועיינה החליטו להשקיע סכום כסף גדול מהרגיל על מנת להחתים את סרור בקבוצה. "הוא שחקן שמתאים לנו ויכול לחזק אותנו בצורה משמעותית", אמרו השבוע גורמים במועדון, "נמתין ונראה כיצד ישיב להצעתנו". 

 

הוסף תגובה
תגובות