מתרכזים בליגה

הפועל בית שאן אירחה את עירוני נשר, במסגרת סיבוב ג' של גביע המדינה. בסיום משחק שהתאפיין בחוסר הגנות מוחלט מצד שתי הקבוצות, נשר ניצחה 3:5. בית שאן הודחה מן המפעל, ותשוב להתמקד במשחקי הליגה.

  • על ידי: חיים מויאל ושניר לוזון
  • 12-10-2011
  • 16:04

כ-200 אוהדים הגיעו לצפות במשחק המסקרן בצהרי היום.

 

שחקני שתי הקבוצות, במהלך דקת הדומייה שקדמה לשריקת הפתיחה.

 

שחקני בית שאן לפני פתיחת המשחק.

 

האירוע הראשון של המשחק נרשם בדקה ה-3. אליאור בן חמו קיבל את הכדור באגף ימין, כ-11 מטרים מהשער, ובעט מרשלנות מעל שערו של ראובן בניסטי - הזדמנות נהדרת לחלוץ הפורה.

 

אליאור בן חמו. החמצה מוקדמת של חלוץ נשר.


בדקה ה-8 כפרי אזולאי קיבל כדור, כ-35 מטרים מהשער, הניף את הרגל ובעט כדור אדיר שפיספס את החיבורים בסנטימטרים ספורים בלבד.


בדקה ה-11, ידין אשכנזי קיבל כדור עומק מהמגן הימני שלו, התגבר בקלות על הבלם וגילגל את הכדור לרשת – 0:1 לעירוני נשר.


בית שאן לא איחרה להגיב. בדקה ה-13 מוריאל הוביל כדור מהאמצע והקפיץ כדור נהדר לחלוץ סטף זועבי, שבאלגנטיות גילגל את הכדור לפינה הימנית של השער – 1:1.


בדקה ה-18 אבי בן סימון קיבל את הכדור באגף ימין, סיבסב את מגנה השמאלי של בית שאן, זיו סוויסה, אבל בעט מעל השער.


בדקה ה-35 כפרי אזולאי הכניס כדור נהדר לחלוץ, סטף זועבי, שעבר במהירות המסחררת שלו את בלם נשר והחדיר את הכדור לפינה הימנית, 1:2 לבית שאן.

 

סטף זועבי. צמד לחלוץ של בית שאן.


זו לא הייתה המילה האחרונה של המארחים במחצית הראשונה. בדקה ה-45 שוב היה זה כפרי אזולאי, שהכניס כדור בין שני שחקני נשר. סטף ניצב מול השוער, אך בלמה של נשר תיקל אותו באגרסיביות והשופט שרק לבעיטת עונשין מ-11 מטרים. כפרי ניגש בעצמו לבעוט את הפנדל, ודייק – 1:3 לבית שאן בהפסקה.

 

כפרי אזולאי. היה מעורב מאוד בשערים של בית שאן.


בדקה ה-52, התקפה נהדרת של בית שאן: אליאור אוחיון מסר כדור בין שני שחקני ההגנה של נשר, הכדור מצא את כפרי באגף הימני, שהעביר בנגיעה למוריאל אלקסלסי, שמחמישה מטרים בעט מעל השער.


בדקה ה-63 נשר חזרה למשחק. גל קובה המחליף פרץ באגף הימני והוציא כדור נהדר למחליף השני, אלירן פרץ, שבעט למרכז השער. הכדור ברח לשוער בית שאן וחדר פנימה – 2:3 לבית שאן, שער לפרץ במשחק הבכורה שלו.


בדקה ה-67 כפרי אזולאי הרים כדור נהדר למוריאל אלקסלסי, שמהאוויר בעט למסגרת, אבל שוער נשר קפץ לכדור והציל את קבוצתו מספיגה רביעית.


בדקה ה-70 הגיע השיוויון של נשר. אליאור בן חמו קיבל כדור באגף ימין, התקדם ושיחרר בעיטה חזקה שהכניעה את שוער בית שאן – 3:3.


בדקה ה-75 אלירן פרץ קיבל כדור עומק לתוך הרחבה ובעט כדור חלש, שחדר בין רגליו של שוער בית שאן. מהפך מדהים ו-3:4 לנשר. צמד לאלירן פרץ ויום חלש לשוער בית שאן.

 

יניב נחמני. יום טוב של שוער נשר, במיוחד ביחס לעמיתו מבית שאן.


בדקה ה-81 גל קובה קיבל מסירה בתוך הרחבה, וכשהוא במרחק של כ-13 מטרים מהשער, בעט כדור לרשת העליונה. שוער בית שאן חסר אונים, 3:5 גדול לנשר – תוצאת הסיום.


הקבוצה של איתן טייב יכולה להרגיש מקופחת, לאחר שכבר הובילה במחצית 1:3. עירוני נשר הוכיחה שהיא הקבוצה הטובה בליגה ב' צפון ב', והיא תמשיך דרכה במפעל.
 

הוסף תגובה
תגובות