שיר למעלות

מ.ס כרמיאל/צפת אירחה, במסגרת גביע המדינה, את מכבי סקציה מעלות תרשיחא, במשחק בין שתי קבוצות מהחלק התחתון של טבלת הליגה. המארחים עלו ליתרון מוקדם בדקה ה-2, משער של הקפטן אילן סוויסה, אך ספגו בהמשך שני שערים, וירדו מנוצחים 2:1.

  • על ידי: מערכת "גולר"
  • 06-10-2011
  • 18:14

כבר בדקה ה-2, קפטן כרמיאל/צפת, אילן סוויסה, כבש שער יתרון יוצא מן הכלל, מנגיחה תוך כדי ריצה אל הכדור, וקבע  0:1 לזכות המקומיים.

 

אילן סוויסה. העלה את כרמיאל/צפת ליתרון מוקדם.

 

לצערם של המארחים, השער המוקדם לא היווה סממן למה שהתחולל במשחק כולו. הפתיחה המצוינת של כרמיאל/צפת הפיחה תקווה בשחקני המארחת, שאף צפוי לה משחק יחסית קל, שיסתיים בניצחון גדול שלה. בפועל - הסיפור היה שונה לחלוטין.

 

מיד לאחר שער היתרון של כרמיאל/צפת, נראה היה ששחקני הקבוצה הורידו מספר הילוכים. בדקה ה-35, אקרמה כיאל תירגם את הרגיעה בשורות המארחים ל-1:1 של מעלות, תוצאה שהחזיקה עד השריקה למחצית.

 

בפתיחת מחצית השנייה (דקה 46), אילן טל השלים מהפך של מעלות, וקבע 1:2 למעלות.

 

נתן נודלמן. נכנס כמחליף, אך לא הצליח להושיע את כרמיאל/צפת.

 

בדקה ה-83 ניתנה הזדמנות פז לכרמיאל/צפת להשוות את התוצאה לאחר שהשופט (המצוין) קבע בעיטת עונשין מ-11 מטר לזכותה, לאחר נגיעת יד של שחקן מעלות בתוך רחבת ה-16. שאדי חמודה ביקש לבעוט, הבועט הקבוע, אילן סוויסה, ויתר לו, אך חמודה החטיא, או נכון יותר לומר, שוער מעלות הדף החוצה.

 

עד לסיום, מעלות הצליחה לשמור על היתרון, ניצחה 1:2, והיא בסיבוב הבא של הגביע. כרמיאל/צפת תשוב להתמקד במאבקים בליגה באופן בלעדי.
 

הוסף תגובה
תגובות