אולגה כבשה את עכו

במשחק גביע המדינה בין אחי עכו ל-מ.ס. גבעת אולגה, שנערך במגרש הנהדר בעכו, האורחת הצליחה לנצח 1:2, הודות לשער ניצחון דרמטי של אסי גומה בדקה ה-90. אולגה תמשיך את הריצה היפה בליגה גם בגביע המדינה.

  • על ידי: יהודה זקן
  • 06-10-2011
  • 13:35

לפני תיאור מהלך המשחק, ראשית ראוי לציין בהתלהבות המשחק את האיצטדיון היפה של עכו. ניתן רק לקוות שלכל הקבוצות בליגות הנמוכות יהיה מגרש כזה. רמת התנאים וניהול של עכו מפתיעה במיוחד, לאור העובדה שמדובר בקבוצה שרק עלתה ליגה. סיבה מרכזית לכך היא יו"ר מועדון שהוא סגן ראש העיר, שלחץ במקומות הנכונים. אני פונה לכל ראשי הקבוצות בליגות הנמוכות להתקשר לאדם גמאל, היו"ר של עכו, והוא יסביר לכם איך מקימים מגרש כזה אם רוצים. בקיצור - ללקק את האצבעות.

 

מעבר למגרש המרהיב, היה גם משחק כדורגל בעכו, ואי אפשר שלא לדבר על הלהיט של הליגה, מ.ס. גבעת אולגה. ממשחק למשחק אולגה מוכיחה שהיא הולכת להיות תגלית העונה. עם חבורת ילדים כישרוניים, שלוחצת על כל המגרש ומניעה כדור בפשטות ובמהירות, ברמה שלא הייתה מביישת אפילו קבוצה מליגת העל. כמובן שחשוב גם להזכיר את המנצח על התזמורת, אייל עמר, שלא מפסיק להזכיר להם לעשות את העבודה.

 

השער הראשון הגיע כבר בדקה ה-17, כשמושיקו בלביליה המצוין פרץ באגף שמאל, עבר שלושה שחקנים והוכשל ברחבה. מושיקו בעצמו בעט את הפנדל מדויק, 0:1 אולגה.

 

 

לאולגה היו לא מעט סיבות לחגיגות במשחק בעכו.

 

לא עברו 6 דקות, כאשר אפרים אספא פרץ באגף, עבר שני שחקנים, והוכשל מחוץ לרחבה על ידי בלם עכו, שהורחק מפני שהיה האחרון בדרך לשער.

 

דווקא כשהיה נראה שאולגה הולכת להביס את עכו, הגיעה התפנית בלוח התוצאות. בדקה ה-30 חלד בוקלט כבש את שער השיוויון, לאחר שניצל כדור טועה בעורף האורחים – 1:1.

אולגה ירדה למחצית וחזרה מחוזקת, כאשר עמר שלף מהעומק הרחב בספסל את הקלף המנצח שלו במשחק, אסי גומה. האס של עמר גמל לו על האמון עם שער ניצחון דרמטי בדקה ה-90, וקבע את תוצאת המשחק – 1:2 לאולגה, שמעפילה לשלב הבא בגביע.

אייל עמר. החילוף שלו הביא את שער הניצחון של אולגה. (צילום: לירן דורף)

הוסף תגובה
תגובות