עמישב הדהימה את קטמון בדרך לשלב הבא

הירושלמים שעדיין לא הפסידו במסגרת הליגה, הובסו 0:3 על-ידי שחקניו של אוהד בוזגלו באצטדיון בחולון. צמד של דור גרוסבק (69', 90') ושער נוסף של חטארי (70') רשמו את ההפתעה הגדולה בגביע על חשבון קטמון שהציגה יכולת חלשה.

  • על ידי: גיא חזקיהו
  • 05-10-2011
  • 18:13

מי היה מאמין שדווקא מכבי עמישב פתח תקווה תהיה זו שתנצח לראשונה העונה במשחק רשמי את הפועל קטמון. זה קרה היום (ד') באצטדיון בחולון, כאשר שחקניו של אוהד בוזגלו הביסו את הירושלמים 0:3 במסגרת סיבוב ה' בגביע המדינה. האורחים מפתח-תקווה עמדו היטב על המגרש והשיגו את הניצחון בזכות מול האדומים, שהגיעו שאננים והציגו יכולת חלשה.

המחמאות מגיעות למאמן עמישב, אוהד בוזגלו (האח של מאור), שהכין את קבוצתו בצורה פנטסטית. שחקניו לא נפלו מקטמון בשום שלב של המשחק, ושלושה שערים בתוך 20 דקות קבעו את ההפתעה של המפעל עד כה. לפני המשחק התייחס בוזגלו באדישות למשחק, כשציין כי הגביע פחות מעניין אותו וההתמודדות תהווה סוג של אימון. בסיום המשחק, המראות על פניו ועל פניי השחקנים אמרו את הכל.


 אסי בוזגלו חוגג עם סולדוצ'ו ניצחון גדול, היום בחולון (צילום: גיא חזקיהו).

מהלך המשחק:

אביב חיגשי שרק לפתיחת ההתמודדות לעיני כ-150 אוהדים ירושלמים קולניים, שלא הפסיקו לשיר לרגע. בתחילה התנהל המשחק בעיקר במרכז המגרש, אולם כבר בדקה השמינית הייתה לזכות קטמון הזדמנות מצויינת לעלות ליתרון מוקדם: טעות בהגנת עמישב גרמה לכפיר מלול להתייצב חופשי ברחבה, אולם באחד על אחד בעט לגופו של השוער.

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ובדקות רבות במחצית הראשונה אף היה על גבול השיעמום. בדקה ה-19 נרשם מצב מסוכן לזכות עמישב, כאשר רביד אשר הקשית כדור משמאל ועמית שמש הדף בקושי לקרן. בדקה ה-26 בעט כפיר מלול כדור חזק מ-25 מטרים סמוך לקורה. 10 דקות לפני סיום המחצית האורחים היו קרובים ליתרון: כדור חופשי הוגבה מימין לתוך הרחבה, אהרון סולדוצ'ו התרומם נפלא והקדים את השוער, אולם הכדור פספס במעט את המסגרת. המחצית הראשונה, דלה באירועים, הסתיימה בתיקו מאופס.


אילן טפרה מתקשה מול האורחים (צילום: גיא חזקיהו). 


שי אהרון בעוד ניסיון לא מוצלח. הקפטן היה חלש (צילום: גיא חזקיהו).

7 דקות בתוך המחצית השנייה נרשם המצב המסוכן ביותר במשחק: איבוד כדור של ציון זקן מקטמון הותיר את מוחמאד חטארי לבד מול שמש, החלוץ הכניע את השוער אולם עומרי נווה שהגיע מאחור מנע שער בטוח.  בדקה ה-66 אילן טפרה שנכנס כמחליף (55') חלף על פני שחקן ברחבה ובעט מעשרה מטרים, אולם רועי אליהו גלש בשנייה האחרונה ומנע ספיגה.

בדקה ה-69 נכבש השער הראשון במשחק: כדור חופשי מצד ימין הוגבה לרחבה, שמש הדף לא טוב ודור
גרוסבק בחצי וולה מקצה הרחבה כבש שער נהדר בדרך ל-1:0. קטמון לא הספיקה להתאושש וכבר אחרי דקה אחת בלבד ספגה את השני: התקפה מתפרצת של עמישב הסתיימה בבעיטה של חטארי מעשרה מטרים, שמש נכנע והאדומים בהלם - 0:2 מפתיע לעמישב.


גרוסבק מכניע את שמש. שער נהדר של החלוץ (צילום: גיא חזקיהו).

המארחים ניסו לצמק את התוצאה ואולי לכפות הארכה כששלחו את כל השחקנים קדימה, אולם דווקא המתפרצות של עמישב היו יותר מסוכנות ויעיליות: בדקה ה-77 נותר  דור גרוסבק לבד מול שמש, אולם הכדור השטוח שבעט חלף ליד הקורה. קטמון ניסתה ללחוץ, אולם בתוך תוספת הזמן עמישב נעצה את השלישי: גרוסבק בעט מחוץ לרחבה כדור שפגש את הקורה ונכנס לרשת - 3:0 אדיר לעמישב. מיד אחרי השער נשמעה השריקה של השופט חיגשי (שיפוט טוב), קטמון נותרה בהלם בעוד האורחים מעמישב חגגו על הדשא.


טום גלברט השוער חוגג עם צמד הבלמים (צילום: גיא חזקיהו).


ליאור זאדה מנסה לעכל את מה שהוא רואה (צילום: גיא חזקיהו).


אוהד בוזגלו עם שחקניו בסיום. תצוגה מרשימה של עמישב (צילום: גיא חזקיהו).

צ'ה גאוורה ביציע. גם הוא לא עזר להפועל קטמון שמודחת מהגביע (צילום: גיא חזקיהו).

 

הוסף תגובה
תגובות