קטן ומתוק

מחצית ראשונה בשליטה בלעדית של מכבי יפו הסתיימה ללא שערים, אולם רבע שעה לסיום נעץ יאיר כהן צדק את היתרון של האורחים והשיג את את הכרטיס לשלב הבא בגביע על חשבון הפועל מרמורק. אופיר חיים פתח מול האקסית, אולם הוחלף בדקה ה-36 בשל פציעה.

  • על ידי: גיא חזקיהו
  • 04-10-2011
  • 18:42

שחקניו של גבי בורשטיין סידרו לו היום (ג') מתנת יומולדת נהדרת, בדמות ניצחון 1:0 על הפועל מרמורק והעפלה לסיבוב הבא בגביע המדינה. המאמן שחגג 36 צפה במכבי יפו מציגה יכולת טובה יחסית למשחקייה האחרונים עם שליטה בלעדית במחצית ראשונה שהסתיימה בתיקו מאופס, אולם בדקה ה-75 נעץ יאיר כהן את שער הניצחון ושלח את יפו לחגוג.

האורחים, ששאבו עידוד מ-150 צופים שהגיעו למרמורק, יכולים להיות מרוצים נוכח העלייה לשלב הבא - אולם מנגד צחי טיאר ומרמורק בבעיה. הסגל האיכותי על הנייר שבנה בינתיים לא מראה תוצאות, וההדחה מהגביע מוכיחה כי יש עוד הרבה עבודה. בראיון לאתר אמר אופיר חיים כי היעד של מרמורק הוא עליית ליגה, אולם ביכולת הזו חנן עדני יישאר מתוסכל.


עידן שמש מול יניב עמיאל. האורחים שלטו וזכו בכרטיס לשלב הבא (צילום: גיא חזקיהו).


מהלך המשחק:

יפו פתחה טוב יותר והייתה עדיפה על האורחים. בדקה השמינית הוכשל גיא שוסט בתוך הרחבה, אולם השופט בהחלטה מפוקפקת החליט להתעלם. הלחץ נמשך ובדקה ה-21 יאיר כהן צדק בעט כדור חזק ושטוח שחלף סמוך לקורה של השוער יקיר קרטה.

מרמורק ניסתה להיכנס למשחק עם בעיטה של חיים כנפו לרשת החיצונית, אולם שחקניו של גבי בורשטיין היו יותר מסוכנים ליד השער. בדקה ה-36 אופיר חיים נאלץ לנטוש את כר הדשא בשל פציעה בברך, ניב קליימן נכנס על חשבונו. החלוץ הוותיק, אקס יפו, זכה לתשואות מקהל אוהדייה בירידה לספסל.


נכנע לכאבים בברך. אופיר חיים, שהוחלף במהלך המחצית הראשונה (צילום: גיא חזקיהו).


בדקה ה-38 יפו כמעט ומצאה את שער היתרון, אולם נגיחה של יאיר כהן צדק סחטה הדיפה נהדרת של קרטה מחמישה מטרים. על סף השריקה לסיום המחצית צי'קו דננבאום, הרכש של יפו ששייך להפועל תל-אביב, חלף על פני שחקן ברחבה ומזווית קשה בעט למשקוף. המחצית הסתיימה בשליטה של יפו, אולם ללא שערים.


עידן חג'ג' לוקח את החולצה של מרמורק לטיול (צילום: גיא חזקיהו).

המחצית השנייה
הייתה שונה מהראשונה, והעייפות נוכח שעת הצהריים החמה ניכרה על השחקנים. בדקה ה-61 יוני תורג'מן בעט בוולה מחוץ לרחבה, הכדור התעופף מעל השער. 5 דקות לאחר מכן בסיום צירופי מסירות בהתקפה של יפו, בעט דננבאום מ-25 מטרים לידיים של השוער.


אייל זפרני ממרמורק מתקשה מול הגנת יפו. האורחים הציגו יכולת חלשה (צילום: גיא חזקיהו).


הלחץ של המארחים נמשך: בדקה ה-75 הגבהה מדוייקת של עידן חג'ג' כמעט ומצאה את דננבאום בתוך הרחבה, אולם החלוץ איחר ופספס את הכדור בסנטימטרים. דקה חלפה ושער היתרון של יפו סוף סוף נכבש: עידן חג'ג' הכניס כדור נהדר לתוך הרחבה, יאיר כהן צדק בעט בנגיעה וכבש מול קרטה - 1:0 לשחקניו של גבי בורשטיין.


חוגגים יתרון מוצדק. שחקני מכבי יפו (צילום: גיא חזקיהו).



יניב עמיאל ומאור מרציאנו שותפים לחגיגות (צילום: גיא חזקיהו).


עד לסיום שחקני מרמורק ניסו ללחוץ את שערה של יפו, אולם זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. האורחים אומנם לא הציגו משחק גדול, אולם יכולים להיות מרוצים מהשגת הכרטיס לשלב הבא בגביע במשחק חוץ קשה במרמורק. גבי בורשטיין, שאיכזב לאחרונה עם פתיחה חלשה של קבוצתו, יהנה בפגרה הקרובה משקט וביטחון. מנגד, לצחי טיאר, כאמור, יש עוד הרבה עבודה.


הסגל מרשים, התוצאות לא. צחי טיאר, מאמן מרמורק (צילום: גיא חזקיהו).



קיבל משחקניו מתנת יומולדת יקרה. גבי בורשטיין בסיום (צילום: גיא חזקיהו).



שמר על רשת נקייה ועזר לייצב את הגנת יפו. אבי יחזקאל (צילום: גיא חזקיהו).
 

יש עוד הרבה עבודה. ספסל הפועל מרמורק (צילום: גיא חזקיהו).

הוסף תגובה
תגובות