רוצים לחיות את החלום?

רוצים לצבור דקות משחק ועל הדרך לעשות תואר ראשון. רוצים לקדם את קריירת הכדורגל שלכם? הצטרפו לעמית ביילין שכבר עושה זאת (תוכן שיווקי)

  • על ידי: אוהד רון
  • 06-07-2024
  • 15:30

תעודת זהות
שם מלא: עמית ביילין
גיל: 23 
תפקיד: שוערת
איפה שיחקת לפני המכללות (שם של קבוצה וליגה): מ.ס קריית גת, ליגת העל לנשים.

 

איך את מסכמת את התקופה בארהב עד כה?
"התקופה בארהב מאוד מעניינת ומאתגרת, ועזרה לי להכיר את עצמי יותר טוב ואת היכולות שלי בפן החברתי, הלימודי וכמובן בספורט. ההזדמנות הזאת של ללכת ללמוד בארהב ולשחק שם עזרה לי להכיר אנשים מכל רחבי העולם שעזרו לי לצמוח ולהתקדם. השתפרתי באנגלית, הפכתי להיות סטודנטית מצטיינת בלימודי תואר ראשון במנהל עסקים ושיווק, ושוערת עוד יותר טובה".

 

איפה שיחקת בארץ ולמה החלטת לטוס למכללות?

"שיחקתי במ.ס. קריית גת, קבוצה שזכתה כבר עונה רביעית באליפות והיא בין הקבוצות המובילות בארץ.  החלטתי לטוס למכללות כי רציתי להכיר ולחוות כדורגל טוב יותר ובנוסף לכך ללמוד לתואר ראשון ולכן לטוס למכללות הייתה ההחלטה הכי טובה לצורך שילוב הדבר שאני הכי אוהבת שזה לשחק כדורגל ברמה טובה וללמוד".

 

איך מסתדר לך השילוב בין הלימודים לכדורגל?
"השנה הראשונה שלי הייתה מאתגרת. עם זה השפה, התרבות והעומסים של האימונים והלימודים. אך עם כל זה בקולג' יש מעטפת תומכת בכל עניין או קושי. כמו שיעורי עזר פרטיים, החברות לקבוצה שעוזרות ותומכות, המאמנים דוחפים להצלחה לימודית. עוד יש לקבוצה שעות נוספות בספרייה אחרי האימונים. בזכות המעטפת הזאת,  מתאפשר לי לשלב את הלימודים והכדורגל בצורה הכי טובה שיש".

 

מה ההבדל העיקרי שאת מרגישה בין ישראל למכללות בארה״ב מבחינת כדורגל, לימודים ואישית?
"כאשר מדברים על ההבדל,  ראיתי שיש יותר תמיכה בכדורגל הנשי בארה"ב כאשר רואים את הבנות והבנים כאחד. בנוסף יש את האופציה לשלב בין ספורט ולימודים אקדמיים. בארה"ב יש יותר מודעות לכדורגל נשים, יש יותר אפשרויות לּתתקדם והתפתח גם בארץ.

היית ממליצה לעוד שחקניות להגיע?
"חד משמעית כן, כי לפני הכל חוויה כזאת אי אפשר לפספס, כמו שציינתי זה להכיר אנשים מדהימים מכל רחבי העולם, זה להתפתח אישית ומקצועית בלימודים ובכדורגל ולראות ולטייל בעולם".

 

רוצים לדעת עוד? 
טלפון: 050-7932720

 

מייל:  https://www.firsteamusa.com/

עמית ביילין, מקרית גת לליגת המכללות בארה"ב. ונהנית מכל רגע..

הוסף תגובה
תגובות