"בקה צריכה להיות בליגה לאומית"

כך אומר שאדי מסארווה, חלוץ ומלך השערים של הפועל באקה אל גרביה, לאחר עונה יוצאת מן הכלל שלו ושל הקבוצה שהגיעה לפלייאוף העליון והודחה רק בפנדלים

  • על ידי: ענר אלדר
  • 22-06-2024
  • 17:17

הפועל באקה אל גרביה סיימה את אחת העונות הטובות בתולדותיה עם תחושה של החמצה. הקבוצה של מחמוד עוואדי סיימה במקום החמישי והייתה מאד קרובה לנצח את מ.ס. טירה בסיבוב הראשון של הפלייאוף אך הפסידה בפנדלים.
אחת הסיבות לעונה המוצלחת היא החלוץ, שאדי מסארווה שכבש 12 שערים והיה שחקן מאוד משמעותי במערך של עוואדי. "בסופו של דבר, גאים במה שעשינו ולאן שהגענו העונה".

שאדי, תסכם את העונה
"עונה מאד מאד מאתגרת לנו כקבוצה צעירה וסגל חדש שנבנה בתקציב נמוך ביחס לקבוצות אחרות. בסופו של דבר עמדנו במטרות שלנו והיינו בפלייאוף העליון. נכון שיש הרגשת פספוס לאחר ההפסד האכזרי נגד טירה, אבל אנחנו גאים בעצמנו".

 

איך הרגשת באופן אישי בבאקה על גרביה
"מאד נוח ובלי לחץ. הבקעתי 12 שערים, למרות שהמטרה שלי היתה לכבוש יותר. אבל הכי חשוב שעזרתי לקבוצה לעמוד במטרות שלה".

 

מה לדעתך הגורם המרכזי בהצלחה שלכם?
"המאמן מוחמד עוואדי. הוא בנה קבוצה צעירה עם שחקנים רעבים שרצו להצליח. תפקדנו בלי לחץ של הנהלה והקהל והכי חשוב עם חדר הלבשה שמח".

 

איך אתה רואה את העתיד של באקה בשנים הקרובות?
"אני בטוח שלבאקה יש את התוכניות שלהם. מדובר בקבוצה עם ניסיון בליגה א'. אני חושב שמגיע להם להיות בליגה לאומית בשנים הקרובות".

 

איך הרגיש לך לשחק בימים טרופים אלה?
"היה לנו מאד קשה בזמן הזה.  קודם כל היו חודשיים בלי כדורגל. דבר שני, בקבוצה לא הכנסנו את עניין המלחמה בינינו ושמרנו על חדר הלבשה נקי. נקווה לימים טובים יותר".

שאדי מסרוואה, מסיים עונה מצוינת מבחינתו...קרדיט: דוברות הפועל באקה

הוסף תגובה
תגובות
  1. מה עם כוחות הביטחון ? החטופים? שונא ישראל בושה לאתר גולר שאתם נותנים במה לכזה דבר (בושה 22-06-2024, 19:41)
  2. הוא חתם במוסמוס (אחד שמכיר 22-06-2024, 21:22)
    חתם במוסמוס משבוע זה רשמי