בית שאן: נרתמים לעזרה

בהפועל בית שאן החלו לחמם מנועים כשיצאו לקמפיין גיוס כספים על מנת לנסות ולהוציא את הקבוצה מהבור הכלכלי אליו נקלעה. מכירת מנויים ותרומות מאוהדים הם רק חלק קטן מהניסיונות לגייס כספים עבור המועדון

  • על ידי: אוהד רון
  • 20-06-2024
  • 17:15

הפועל בית שאן סיימה את העונה כעולה לליגה א' אך נותרה עם בור כלכלי גדול לאחר שכספים שהיו אמורים להגיע כתמיכה עירונית, לא התקבלו בשל המלחמה. כחלק מהניסיון לגייס כספים עבור הקבוצה, יצא קמפיין של מכירת מנויים ובכללם מנויי זהב בעלות של 5,000 ₪. כמו כן, נעשים ניסיונות למכור שלטי פרסום במגרש שיכניסו כספים נוספים.

 

עד כה נמכר מספר לא מבוטל של מנויי זהב ושלטי פרסום, אך זה לא מספיק. כמו כן, נמכרו כמה עשרות מנויי כסף במחיר של 1,000 ₪ למנוי. לצד זה מוכרת הקבוצה מנוי רגיל ב-300 ₪.

 

בתי ספר ומוסדות בעיר נרתמו אף הם למען הצלת הקבוצה. מנהלת בית ספר בעיר רכשה לא פחות מ-20 מנויים כתרומה לספורט ודף הפייסבוק של הקבוצה רועש וגועש כשכל כמה דקות אוהד אחר מעלה סטטוס וקורא לתושבים להיות חלק מהתהליך שהקבוצה עוברת.

לצד כל אלה עיריית בית שאן הבטיחה לנסות לעזור לקבוצה לפתוח את העונה בגיוס אנשי עסקים.

 

גיא דיין האיש החזק בקבוצה כרגע, עובר מעסק לעסק ומוכר מנויים לתושבים ולבעלי העסקים וקורא לכולם להיות חלק מהקמפיין.

"פשוט מרגש לראות את אהדה שיש לכל תושב בעיר לכדורגל", אמר דיין", "אני יכול להגיד לך שיש חבורה של אוהדים שנרתמה ותורמת מזמנה בהתנדבות מלאה, הכל בשביל הפועל שלנו. זה המקום לבקש מכל אחד להביא חבר שיביא חבר, הכל למען המטרה החשובה: המשך קיומה של הפועל בית שאן!"

נרתמים לעזור. אוהדי בית שאן (צילום: אביב עובדיה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ביטוח לאומי (אלון 20-06-2024, 17:35)
    ראש עיר בובה לא מתפקד לא בושה להגיד גדול עליי לנהל עיר