מסכם עונה מוצלחת

צעירי כפר כנא נחשבה מאז עלייתה לליגה א' כמקדמת של שחקנים צעירים. אחד מהם הוא החלוץ, רואי בולגנים שמי שנחשף אליו חוזה לו עתיד מבטיח ללא ספק. בעונתו השנייה בבוגרים רשם בולגנים 20 שערים, עונה מוצלחת ללא ספק.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 21-06-2024
  • 09:44

מבט חטוף באתר ההתאחדות מגלה פרט מאד מעניין לגבי חלוצה של צעירי כפר כנא, רואי בולגנים. למרות גילו הצעיר (21) הוא הספיק לשחק בלא פחות מ-9(!) מועדונים שונים.

הפועל עכו, הפועל עירוני כרמיאל, מכבי חיפה, הפועל קרית שמונה, הפועל בית שאן, מ.ס. אשדוד, בני יהודה, נוף הגליל והמועדון בו שיחק בעונה החולפת, צעירי כפר כנא. אין ספק שמדובר בהספק לא רע לשחקן כה צעיר.

 

כל אלה הם בסה"כ פרטים פיקנטיים, בשורה התחתונה בולגנים מסכם עונת בוגרים שנייה מאד מוצלחת מבחינתו, קצת פחות ברמה הקבוצתית מכיוון שהעונה של כפר כנא נגמרה מעשית בתחילת פברואר לאחר ההדחה מגביע המדינה.

לא פחות מ-20 שערים כבש בולגנים העונה, 16 בליגה ועוד 4 בגביע כולל אחד נגד קרית שמונה במשחק ההדחה בסיבוב ח' והשילוב שלו בקבוצה הצעירה של הישאם זועבי הוכיח כי מקומו בליגה גבוהה יותר.

 

"הרגשתי מצוין בכפר כנא מבחינה אישית. מהתחלה הישאם (זועבי – המאמן) וברטי (מחמוד עבאס – עוזר המאמן) נתנו לי את הבמה ואת הביטחון להצליח", אמר החלוץ.

 

תסכם את העונה, האם אתה חושב שצערי כפר כנא עמדה במטרה שלה?

"התחלנו מצוין ואז הגיעה המלחמה הארורה הזו ונעצרנו. אחרי שחזרנו לאט לאט התחברנו והבאנו תוצאות יפות מאד ולבסוף עמדנו במטרות שהצבנו לעצמנו שהיו להישאר בליגה כמה שיותר מוקדם".

 

איך ההרגשה לשחק בתקופה שכזו?

"לא קל, בידיעה שחברים שלך נלחמים בשביל לשמור על המדינה ואתה משחק כדורגל. בסוף צריך לדעת לעשות את ההבדל ולחזור לשגרה. היה לא פשוט אבל זו חובה להמשיך את החיים ובעזרת השם שכל החיילים יחזרו הביתה בשלום ושהחטופים יחזרו כמה שיותר מהר".

 

אתה שחקן צעיר, איפה אתה רואה את עצמך ב-5 השנים הבאות?

"הכי גבוה שאפשר בעזרת השם, אולי באירופה ובאחת הליגות הבכירות".

 

איפה אתה רואה את צערי כפר כנא בשנים הבאות?

"הישאם זועבי ועוזרו, ברטי נחשבים ככאלה המקדמים צעירים לפי דעתי מהטובים בארץ ולכן אני חוזה למועדון עתיד מבטיח".

 

עונה מוצלחת מאד. בורגנים (צילום: חג'ג' רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בוא ליבנה (בוגנים 21-06-2024, 13:15)
    בוא ליבנה משם לא תתקדם שם זה ביטוח לאומי מלא
  2. רוי (אוהד 22-06-2024, 10:06)
    אתה שחקן מעולה תגיע לגדולות בכוחות עצמך צריכים רק פורטקציות במדינה הזאת עצוב