"שמרנו אחד על השני, גם בזמנים הקשים"

כך אומר מוחמד פודי, חלוצה של העולה הטרייה לליגה א' צפון, הפועל בני מוסמוס שחתום על 11 שערי ליגה, שלושה מהם במחזורי ההכרעה של הליגה. לגבי העלייה אומר פודי: "זה הרבה בזכות המאמן, אדהם זועבי".

  • על ידי: ענר אלדר
  • 18-06-2024
  • 08:29

מוחמד פודי הוא שם דבר באזור הצפון בליגות החובבניות. הוא גדל במחלקת הנוער של אסי גלבוע, כיכב במדי קבוצת הבוגרים בליגה א' ומשם הדרך לליגות המקצועניות הייתה קצרה מאד. הוא כיכב במדי הפועל רעננה (3 עונות), עפולה, בית"ר ת"א בת ים עד שחזר למועדון נעוריו. בין לבין שיחק בליגה הפלסטינאית עד שחזר בשנים האחרונות לככב בליגה ב' כששיחק בבני ריינה, אחי איכסל אותה הוביל למשחק גמר מחוזות הצפון ובעונה החולפת, במדי בני מוסמוס העולה הטרייה לליגה א'.

 

"שמרנו אחד על השני גם בימים הקשים, וכל זה הודות להנהלה ולצוות המקצועי שבראשו המאמן אדהם זועבי, אחת הסיבות לעלייה שלנו", הוא מסכם את העונה.

 

איך הרגשת באופן אישי בבני מוסמוס?

"קיבלו אותי יפה מהרגע הראשון. הרי אנחנו השחקנים מכירים אחד את השני, אך בכל זאת עדיין לא קל להסתגל כ"כ מהר ולספק את המטרה שבשבילה הביאו אותי. ולשמחתי זה היה בינגו, התלבש לנו מכל הבחינות ועשינו את העבודה".

 

איך הרגיש לך לשחק בזמן מלחמה, מה השינויים שהרגשתם?

"לא היה קל. בהתחלה היה קשה לצאת לאימונים והראש היה בבית עם המשפחה. לאט לאט הצלחנו להתנתק, כי בסה"כ זו הפרנסה שלנו. מאד מקווה שהמצב ייגמר הכי מהר שאפשר, אין אחד שפוי שרוצה לחיות במלחמה".

 

מה אתה חושב שבני מוסמוס צריכה לעשות בשביל ללכת עוד שלב אחד קדימה?

"בני מוסמוס, חייבים להתבסס בליגה א' ולדאוג להישאר בליגה. אחרי שיתבססו שם הם יוכלו לחשוב על דברים אחרים".

שם דבר בליגות החובבניות בצפון. פודי

הוסף תגובה
תגובות
  1. מעניין אותכם במגזר הכסף לא מהמצב של המדינה (אדום בלב 18-06-2024, 09:06)