"עלינו ליגה בזכות ההתנהלות מקצועית נכונה"

כך אומר חלוץ העולה הטרייה לליגה א' דרום, מ.כ. ירושלים ענר שכטר אחרי עונה כמעט מושלמת שהוא וקבוצתו עשו. "לא יודע כמה זמן זה ייקח, רואה את המועדון בליגות הגבוהות", הוא מוסיף .

  • על ידי: ענר אלדר
  • 17-06-2024
  • 13:11

מ.כ. ירושלים עשתה עונה פשוט מושלמת. הקבוצה הפסידה רק משחק אחד והראתה שהיא לא ברמה של  ליגה ב' דרום ב' שנחשב אחד המחוזות הקשים בליגה. 65 שערי זכות כבשה הקבוצה, ממוצע מטורף של 3 שערים למשחק. אחד מהסיבות לכך הוא ענר שכטר שכבש 8 שערים, בישל והעסיק בדרך קבע את ההגנות של היריבות.

 

תפסנו את שכטר לראיון סיכום עונה.
 
תסכם את העונה, מה הסיבות לכך שעליתם?
"ישנן מספר סיבות. אני חושב שאחת החשובות היא ההתנהלות המקצועית הנכונה. בזמן הפסקת המשחקים לא עצרנו כמו שאר הקבוצות והמשכנו להתאמן. חוץ מזה היה לנו. חדר הלבשה מאד מיוחד עם אנשים טובים מעבר ליכולות המקצועיות שלהם. זה היה דבר שהרים אותנו גם בימים פחות נעימים שחווינו למרות שלא היו הרבה כאלה העונה".

 

 איך הרגשת באופן אישי במ.כ. ירושלים, איך הייתה האווירה בקבוצה?
"אני באופן אישי הרגשתי מצוין. אסי (ברוכיאן - המאמן) והצוות נתנו לי תחושה הכי טובה.  הרגשתי דומיננטי ומשמעותי ונתתי את הכל להצלחת הקבוצה. מעבר להצלחה האישית שלי המטרה הייתה לעלות ליגה ואני שמח שעמדנו במטרה זו".

 

עברנו זמנים קשים, איך הרגיש לשחק בזמנים האלה?
"היה קשה מאוד לשחק בזמן המלחמה. הייתה תקופה לא נעימה לכל המדינה אבל כמו שאמרתי בתחילת הראיון ההתנהלות המקצועית שלנו וזה שהמשכנו להתאמן גרמה לנו להיות מעל הליגה".

 

איפה אתה רואה את העתיד של מ.כ. ירושלים, אתה מאמין שהקבוצה יכולה לעלות לרמות הגבוהות?
"אם המועדון ימשיך בדרך שלו ובהתנהלות המקצועית המסודרת שלו, אני רואה אותו  במקומות גבוהים בכדורגל שלנו. לא יודע כמה זמן זה ייקח אבל אני בטוח שזה יקרה. האנשים שיש במועדון והקארמה מסביב אלה דברים מיוחדים שלו הכרתי בעבר. אם אלה יישמרו אז אין לי ספק שהמועדון נמצא על דרך המלך".

 

חווית את הכדורגל, שיחקת בארבע ליגות, מה השינויים שחווית בין ליגה לליגה?
"שיחקתי בליגת העל, בלאומית, בליגה א' ובעונה האחרונה בליגה ב׳. חוויתי את הכדורגל מכל פניו וקצותיו. אני יכול להגיד שיש בליגות הנמוכות שחקנים ברמה מאוד גבוהה שייכלו בסיטואציה מסוימת למצוא את עצמם בליגת העל. ההבדלים המהותיים הם בגישה ובהתנהלות של השחקנים גם במגרש וגם מחוצה לו".

 

תוכנית לעונה הבאה?
"לעשות עוד עונה מוצלחת בעזרת השם ושנמשיך להתקדם ולעלות ביחד למעלה".

רואה את מ.כ. ירושלים בליגות הגבוהות. שכטר (צילום: אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שיטת הצרפתי תיפול בליגה א (הזויים 17-06-2024, 16:16)
    שלח את הצרפתים לבית משוגעים ברוכים הבאים לליגה א והבקרה התקציבית נראה אתכם מתמודדים
  2. כסף (הכסף מדבר 17-06-2024, 21:14)
  3. עליתם ליגה כי לא היו יריבות (לורנט 18-06-2024, 01:32)
    הליגה הכי חלשה מזה שנים. מול מי התמודדתם? לא היתה אף קבוצה ששמה כסף חוץ ממ.כ לא מלאכי, לא נורדיה, לא דימונה, לא עירוני אשדוד, לא מודיעין...מישהי היתה צריכה לעלות. אתם היחידים שהשקעתםצכסף אז לא היתה תחרות.
  4. למגיב 3 (ליגה ב דרום ב 18-06-2024, 07:48)
    שדרות שפכו כסף יותר מ- מ.כ גם אילת עם רביעייה קידמית מטורפת ולוקאס גם נתיבות
  5. לא לגנוב דעת (למגיב 4 18-06-2024, 12:03)
    גם בעליה מליגה ג קיבלתם רק בגלל הקורונה העיקר לעלות אבל אתם עולים בשנים של חסד ולא בזכות
  6. לא לגנוב דעת (למגיב 4 18-06-2024, 12:03)
    גם בעליה מליגה ג קיבלתם רק בגלל הקורונה העיקר לעלות אבל אתם עולים בשנים של חסד ולא בזכות
  7. אחד שיודע (אחד שמבין 18-06-2024, 17:30)
    כאחד שיודע ויודע טוב הקבוצה הזאת נועדה ליפול בסופו של דבר. שאין לך הכרת הטוב ואתה חושב שהכסף קונה ערכים וקונה נאמנות זה לא יחזיק הרבה זמן.