"אני בטוח שנבנה קבוצה טובה בליגה א'"

כך מבטיח מועמר קראקה, חלוץ הפועל עירוני עראבה שרשמה עלייה מפתיעה לליגה א' בה חלפה על פניהן של צעירי טמרה וכרמיאל העדיפות.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 13-06-2024
  • 19:54

אין עוררין על כך שהפועל עירוני ערבה עשתה עונה מצויינת ועלתה לליגה א', במיוחד שאלרי עונה קודם לכן היא סיימה במקום ה-13 וכמעט ירדה לליגה ג'. 
הקבוצה של חוסאם אבו סאלח הפסידה רק משחק אחד בכל העונה והשלימה כאמור, עליית ליגה אחרי שש שנים בליגה ב'. שוחחנו עם מלך השערים הבלתי מעורער שלה, מועמר קראקרה, שכבר רשם כמה עליות ליגה בקריירה שלו. אגב, במקביל להיותו שחקן, הוא משמש כחבר הנהלה בקבוצה.

 

סכם את העונה.
"קודם כל השנה הניהול היה מצוין  יחד עם חדר הלבשה בריא הכל התחבר. החתמנו שחקנים חדשים עם הרבה ניסיון וכולם נתנו את הכל שלהם על המגרש. בנוסף היה גם קהל מושלם שכל הזמן רצה שנצליח".

 

בעונה שעברה הקבוצה סיימה מקום 13, מה היה שונה?
"הייתה לנו קבוצה מאוד צעירה והמיקום הוא די לגיטימי. העונה בנינו קבוצה עם הרבה שחקנים חדשים, כולל שחקני ליגה לאומית ועל העבר שאני והמאמן אבו סאלח בחרנו. גם הרכבנו הנהלה חדשה והיה לנו שחקנים ששיחקו בליגה הלאומית והעל. התחלנו למכשה מחדש והיה לנו אצטדיון ברוך השם עלינו ליגה".

איך הרגיש באופן אישי בעראבה?
"אין הרבה שחקנים שעברו משאני עברתי. הייתי מעורב בהכל. שחקן שמשחק בקבוצה שמתעסק בכל דבר קטן. זה לא קל אך עברתי הכל בשלום. בנוסף כבשתי 25 שערים שלא בא לי בקלות. אבל לא לשכוח שהייתה לנו קבוצה חזקה ששיחקה כדורגל חיובי כשכל אחד בקבוצה עזר בדרך שלו". 

 

איך ההרגשה לשחק בתקופת המלחמה?
"היינו קבוצה מסודרת וכשהכל עצר זה פגע בנו. אבל היה לנו קצת מזל כשהיינו בין הקבוצות היחידות שהתאמנה בזמן המלחמה ולכן היה קשה כלכלית אבל לא נתנו לזה להשפיע על המטרה שלנו".


היכן אתה רואה את הקבוצה בעתיד?
"יש לנו 12-13 שחקני בית וכמו שאמרתי בראיון אחר אצלכם, אמרנו שאנחנו לא רוצים קבוצה שרק תישאר בליגה. נבנה קבוצה איכותית לאוהדים שלנו. בעונה הראשונה נרצה כמובן להישאר בליגה, כמובן עם תהיה עלייה, לא יגיד לא. בשורה התחתונה, אנחנו לא רוצים לבנות קבוצה שרק תישאר בליגה, אנחנו רוצים יותר מזה".

מועמר קראקה, יוביל את עראבה לצמרת? צילום: עודד חסין

הוסף תגובה
תגובות
  1. קנו את כל המשחקים (בלאל 13-06-2024, 22:18)