"הסיבה למצב הקבוצה בעונה שחלפה: ניהול לא נכון"

כך טוען אנואר מורד, חלוצה של מכבי נוג'ידאת שכמעט במו רגליו השאיר את הקבוצה בליגה בתום עונה מורטת עצבים. "התעוררנו מאוחר, שמח שנשארנו", הוסיף.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 09-06-2024
  • 18:29

קשה מאד לסכם את העונה החולפת של מכבי נוג'ידאת. היא צריכה להודות על שני דברים: שהיו קבוצות חלשות ממנה ושהיה לה שחקן קלאץ' במחזורי הסיום מה שאחרות לא היה.
התקפת נוג'ידאת הייתה החלשה בליגה עם 23 שערים בלבד כש-11 מהם הושגו בששת המשחקים האחרונים. 5 מתוך אותם 11 היו של אנואר מוראד, הקלאץ' שלה במלוא מובן המילה, כולל שער ניצחון יקר במשחק המבחן על ההישארות נגד צעירי טייבה. 

תסכם את העונה.
"‏איך שראיתם, העונה לא הלכה הכי טוב. היא הייתה מאד קשה, היו הרבה עליות וירידות. התעוררנו יחסית מאוחר, אבל אני מאוד שמח שהצלחנו להשיג את המטרה בסופו של דבר". 

 

מה הסיבות לכך?
"‏ניהול לא נכון וחוסר משמעת מכל הבחינות. כשאתה לא מסודר מתחילת עונה זה מה שקורה. הצטרפתי בינואר יחד עם עוד כמה שחקנים כשלקבוצה היו 5 נקודות בלבד והיא הייתה בדרך הבטוחה לירידה. סך הכל שיחקנו שלושה וחצי חודשים, בזמן הזה הצלחנו לעשות שינוי ובסוף גם להישאר בליגה".

 

ואיך בסופו של דבר שנשארתם בליגה?
"‏הסיבה הכי חשובה לפי דעתי,  בתור שחקן שעבר הרבה בקריירה, הוא חדר ההלבשה המגובש. רוב הסגל היה מורכב משחקנים צעירים וזה לא נעה פשוט כי הדור של היום שונה.  הצוות שינה גישה והצליח לנו".

 

איך אתה מסכם את העונה בפן האישי?
‏"היה די קשה נפשית שזה לגיטימי. הגעתי כשהמצב היה אנוש, אבל הבנתי שחייבים לעזור. לקח קצת זמן להתחבר. שמח שהשערים שכבשתי והבישולים במאני טיים עזרו. ברור שאני יכול לתת הרבה יותר. יש לי עבר מכובד בליגה הלאומית ויודע מה אני שווה ובשיא הצניעות אני אומר שהמקום שלי הוא לא בליגה א'".

 

איפה אתה רואה את העתיד של מכבי נוג'ידאת?
"לגבי המועדון מגיע לו הרבה יותר. קודם כל כי באמת יש שם אנשים טובים שאוהבים כדורגל. אבל, ויש אבל גדול אם לא תהיה התנהלות טובה מההתחלה, חוסר מקצועיות וזלזול מכל הבחינות, המועדון הזה לא יתקדם לשום מקום. חייבים להבין שכדי להצליח צריך להתחיל בהכנות מוקדם במיוחד בעונה הבאה שיהיו 3 יורדות".

 

איך הרגשת לשחק בזמן מלחמה?
‏"הזוי ומוזר. לא כיף לשחק כשהראש שלך בתור שחקן לא הכי נקי לא מרוכז. זה לקח מאיתנו הרבה אנרגיות. מקווה שבקרוב יהיו חדשות טובות ושיחזירו את כל החטופים. ליבי ועם כל המשפחות שלהם שעוברות תקופה נוראית".

 

נוג'ידאת יכולה להשתפר?
"‏אם יבנו קבוצה טובה, תהיה תוכנית מסודרת וילכו לפי הספר, למרות ששום מועדון היום לא הולך לפי הספר, ולא כמו בכל עונה יתעוררו רק בינואר, מאמין שיהיה להם טוב והם יצליחו".

צילום: אמיר חאג יחיא

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקן שלא מפסיק לבכות (מוחמד 09-06-2024, 23:58)
    לא עושה הקנה . היא לא מזל ועשא שער. סתם שחגן.