גולן אלקסלסי: "חבל שהעונה הסתיימה כך"

למרות עונה מושלמת, שוער מ.ס. טירה, כמו שאר חבריו, מאוכזב מאד מאי ההצלחה להעפיל לליגה הלאומית. אבל הוא אופטימי לגבי העתיד: "טירה עוד תעשה חיל בכדורגל הישראלי".

  • על ידי: ענר אלדר
  • 15-06-2024
  • 17:29

אומרים ששוער היא 50 אחוז מקבוצה, במובן מסוים, שוער טירה, גולן אלקסלסי נגע ב-80 האחוזים במיוחד במשחקי ההכרעה של העונה ובפלייאוף שם רשם גם את תצוגת השיא שלו. למעשה, יותר מכל יזכרו לו את עצירת שלושת הפנדלים בדו קרב נגד בקה אל גרביה. 

כולם כבר שכחו אבל יכול להיות שאלקסלסי לא היה בכלל מגיע לאן שהגיע לולא פרשת בשינוי לכאורה של דו"ח המשקיפה במשחק נגד הפטעל בועיינה הייתה מתפוצצת. כזכור, דו"ח המשקיפה באותו משחק טען כי השוער בהתנהגותו כביכול, גרם לה להפסיק לצלם את האירועים, עובדה שיכלה הייתה להביא להרחקתו לתקופה ממושכת, אבל הטענות כאילו הדו"ח שונה, עצרו את ההליך בבית הדין המשמעתי (שאגב, עוד לא הסתיים), השוער המשיך לשחק והסוף כבד ידוע. טירה הייתה כל כך קרובה, אבל לא הצליחה להעפיל ללאומית.

לא בכדי אלקסלסי נחשב לשוער הטוב בליגה. הוא ספג רק 25 שערים והיה לו רצף של שישה משחקים ללא ספיגה. 

 

 תסכם את העונה, האם עמדתם במטרות שלכם?
"כשהקבוצה נבנתה בתחילת העונה  לא דיברו איתנו על עליית ליגה אבל ככל שהתקדמנו ממשחק למשחק ראו שנבנתה כאן קבוצה ראויה ולכן אני חושב שהעונה הייתה מעבר למצופה וחבל שהסתיימה כך".

 

מה לדעתך הסיבות?
"הסיבה המרכזית הייתה החברות בחדר הלבשה, השקט שקיבלנו מהמערכת וכמובן החופש שחיים (סירוטקין) נתן לשחקנים. זה היה בהחלט יוצא דופן וזה מה שאיחד אותנו להיות חבורה של אריות. חייב לציין גם את עניין הקהל של טירה. חוויה להגיע לאיצטדיון ולראות אותם דוחפים בכל דקה. מגיע לקהל הזה הרבה יותר מליגה א".

 

האם אתה מאמין שטירה תעלה ליגה שנה הבאה?
"אי אפשר לדעת מה יהיה, אבל טירה בכיוון הנכון. מאמין שעבד יעשה את הכל על מנת שהקבוצה תעלה ליגה ומגיע למקום הזה לעלות ליגה".

 

איך אתה רואה את העתיד של טירה?
"אני רואה את טירה עושה דברים יפים בכדורגל הישראלי.  יש את האנשים שיודעים לנהל קבוצת כדורגל, יש קהל מדהים, זאת עיר של כדורגל".

 

תכנית לעונה הבאה?
"כרגע אני שחקן חופשי. יש הצעות. לקחתי שבוע חופש לעצמי, לנקות את הראש אחרי עונה כל כך ארוכה. בשבוע הבא אשב עם הסוכן שלי, עידו קרן ונחליט ביחד מה הכי טוב עבורי".

גולן אלקסלסי, עונה נהדרת היתה שוער של טירה. צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. יעמלק (דני 15-06-2024, 21:15)
    ייהודי ערב רב מכרת את נשמתך לערבים ואתה כואב לך כי אין מענק עלייה כמה טוב שלא עליתם ערבים מסריחים