האוהדים בחרו: מוחמד עוואדי מאמן העונה

לפי סקר הגולשים הגדול של אתר גולר, מוחמד עוואדי מאמנה של הפועל באקה אל גרביה נבחר למאמן העונה לאחר ש- 43 אחוזים מהבוחרים תמכו בו. עוואדי: "תודה רבה למצביעים. היינו קבוצה חזקה שרק בפנדלים הודחנו"

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-06-2024
  • 09:08

סיכומי עונה החלו ולפי הסקר האחרון שבו נשאלו גולשי גולר למי לדעתם מגיע תואר מאמן העונה בליגה א' צפון, התשובה הייתה חד משמעית:  43 אחוז מהעונים על הסקר, בחרו במוחמד עוואדי, מאמן הפועל באקה אל גרביה לתואר.

 

עוואדי, כזכור הגיע בתחילת הענה להפועל בקה לאחר שרוב הקבוצה עזבה והיה צורך בבנייה מחדש. עוואדי בנה קבוצה חדשה, הביא צעירים מוכשרים והוביל אותם למקום מכובד בפלייאוף העליון ורק הפנדלים הדיחו אותם. שאפו! 


מוחמד עוואדי בתגובה:"תודה רבה לכל המצביעים, תודה לשחקנים ולקהל שלנו שעבדו קשה כל העונה. קבוצה צעירה שנבנתה הכל מחדש והיתה קבוצה מאד חזקה שהוכיחה את זה רק בפנדלים הודחנו מהפלייאוף. היינו יריב קשה לכל קבוצות הצמרת. הוכחנו את עצמנו. תודה רבה לכל המצביעים ושנה הבאה בע"ה ניתן עונה יותר טובה אישית וקבוצתית. "

סקר האוהדים קבע: מוחמד עוואדי מאמן ליגה א צפון

הוסף תגובה
תגובות
  1. לך לישון אם אסי אלימלך מאמן שעלה ליגה לא מאמן העונה אין לך מושג אוהד רון הקנאה אוכלת אותך (אלימלך הוא המלך 08-06-2024, 09:19)
  2. בחירה נכונה (בקאווי 08-06-2024, 11:10)
    באמת מגיע לו … מה שאהבתי בו באמת , הוא אדם לפני היותו מאמן , צנוע , מכבד , מאזין לכל דיעה בקשב רב ….ברכות , עלה והצליח
  3. מאמן ענק (אוהד טירה 08-06-2024, 15:43)
    שילמדו מעוודי אך בונים קבוצות בתקציב קטן לא רק מאמן שעולה ליגה הוא מאמן העונה ללמוד מעוודי מה עושה כל עונה