"הרצליה יכולה להיות בליגה הלאומית".

כך אומר קפטן הקבוצה, מלך השערים והכוכב העולה, רוסלן קוזנצוב ומסכם את העונה שלו: "הכי טובה בקריירה".

  • על ידי: ענר אלדר
  • 10-06-2024
  • 18:16

יש תחושה מאד גדולה שהפועל הרצליה הייתה יכולה להגיע יותר רחוק בעונה שחלפה, אבל לא רצתה. בשלב מסוים היא הגיעה על סף הפלייאוף אבל אז נעצרה. מנקודת המבט של הקפטן שלה ומלך השערים (12), רוסלן קוזנצוב זה ממש לא כך.


"בנינו את הקבוצה מאפס", אמר הקפטן, "נשארו רק ארבעה שחקנים מעונה קודמת. אז גם הרכב חדש עם הרבה שחקנים צעירים וגם בלי מגרש בית פגע בנו בהתחלה. המטרה הייתה לבנות קבוצה שמשחקת כדורגל שמח ומשם נתקדם ונראה מה יהיה. פתחנו את העונה לא טוב. איבדנו הרבה נקודות והיו לנו הרבה שחקנים פצועים. בשליש האחרון הקבוצה החלה להתחבר, היה לנו רצף של 5 ניצחונות, אבל בסוף העונה איבדנו נקודות שהיו חשובות מאד. למרות שלא עלינו לפלייאוף השנה, סיימנו את העונה בטעם טוב".

 

איך הרגשת באופן אישי בהרצליה?
"העונה הכי טובה שהיה לי בקריירה. בתחילתה עידן דוד (המאמן) נתן לי את סרט קפטן ואמר לי "אתה מוביל' אתה המנהיג של הקבוצה". הובלתי בבישולים ובשערים ובאמת הייתה לי מצוינת".


איך השפיע עליכם הפסקת המשחקים?
"עם כל הקושי שהיו לנו חיילים לוחמים וחטופים, זה עשה טוב לכולם".

 

אתה רואה את העתיד של הפועל הרצליה? יש כבר בסיס לשנה הבאה?

"כן, יש בסיס. הרבה שחקנים עלו מהנוער וזאת הייתה העונה הראשונה שלהם בבוגרים.  האמת שזו הייתה המטרה, לבנות קבוצה לשנה שתבוא. אני מאמין שהקבוצה תדבר יותר חזק ועידן דוד מאמין שהוא יישאר".

רוסלן, מסכם עונה גדולה שלו בהרצליה. צילום: אסף הופמן

הוסף תגובה
תגובות
  1. הבועל הרצליה (התרנגול התימני 11-06-2024, 15:00)
    תגיד....אתה אמיתי???? איזה שחקנים מהנוער?? ליגה שלישית מקום אחרון???? איזה בית אתה מדבר??? 21 אוהדים??? תגיד...אתה אמיתי?? נראה שאתה חולם...או מדבר על מנצסטר יונייטד.יאללה תרדו לליגה ב...אתם פרצוף לעלות במדרגות...לא לעלות ליגה.
  2. מועדון ראוי בהחלט לליגה לאומית (מועדון שראוי לעלות 12-06-2024, 12:17)
    שחקתי בקבוצה אין ספק שהפועל הרצליה מועדון מסודר שיש סדר מופתי נותן לשחקנים את כל התנאים להצליח מכל הבחינות ראוי בהחלט לליגה גבוה יותר מגיע להם
  3. אתה מתוסכל ממורמר קנאי ואיש מסכן (למגיב 1 12-06-2024, 12:20)
    למכבי הרצליה יש 5 אוהדים שרובם נגד המועדון תמשיכו לקנא ולאכול את הלב הפועל הרצליה ימשכו להיות חזקים ולשלוט בעיר
  4. בלבלן (שלמה יפרח 13-06-2024, 16:34)
    איזה שחקני נוער עלו??אחד עלה משנה שעברה וגם לא שיחק הרבה.עידן דוד כמעט הוריד את הנוער ליגה!!אדיר כבר ברח מהקבוצה…נראה מה יהיה