"נכשלנו במשימה שלשמה הגענו לדימונה"

כך אומר סתיו פיניש שלמרות עונה טובה שלו ברמה האישית, מ.ס. דימונה לא הצליחה להעפיל ללאומית. "היו לנו יותר מידי עליות ומורדות", הוסיף.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 09-06-2024
  • 13:53

הדעות האם מ.ס. דימונה עשתה טובה חלוקות. התומכים יאמרו שמקום שני והגעה לגמר המחוזות הם בהחלט הישג יפה אבל המקטרגים שהם רבים יותר, יאמרו שע"פ הכסף שהושקע והסגל שהוכתם, כל דבר חוץ מעליית ליגה הוא כישלון. 

אחד מהכוכבים שהגיעו לדימונה היה סתיו פיניש. קפטן בני יהודה בעבר, מחזיקת גביע המדינה. פיניש, שסגר עונה שלישית, כבש העונה 6 שערים והיה באנקר בהרכב, אבל כאמור זה לא הספיק. זה לא מפריע לו להיות אופטימי לגבי ההמשך: "מאמין מאד שהקבוצה יכולה לעלות בשנים הקרובות. הדרך שניר (קלינגר), שמעון (ביטון) וחננאל (עייש) התוו, תשתלם עבור כולם".
 
איך אתה מסכם את העונה, האם עמדתם במטרות שלכם?
"באופן הכללי העונה עצמה הייתה טובה. היו יותר מידי עליות וירידות, רגעים טובים וגם חלק פחות. בשורה התחתונה, במשימה שלשמה הביאו את כולנו, לעלות ליגה, נכשלנו. צריך עם כל הכאב והאכזבה להודות בזה".

 

המיקום שלכם משקף? 
"חושב שהאיכות של השחקנים העונה הייתה מטורפת. בכל משחק, גם אם לא היינו בשיא שלנו, שחקן כזה או אחר ידע להתעלות. למרות שזה לא צלח, אבל זה הכדורגל".

 

יש משהו שצריך לשפר, תוכניות לעונה הבאה?
"תמיד יש מקום לשפר, גם אצל בעלי התפקידים וגם אצלנו השחקנים. אני יכול להגיד שלא החסירו מאיתנו כלום והתנאים במועדון הזה מטורפים. אין לי ספק שעם הדרך הזו המקום הזה יהיה במקום הרבה יותר גבוה בעתיד".
 
איך הרגיש לשחק בזמן מלחמה, ואיך הרגשת באופן אישי בדימונה?

"תקופה מאוד קשה ומתישה.חודשיים של אימונים ללא משחקים ואז חוזרים לעומס מטורף. דווקא שחזרנו התחלנו להתחבר וחבל שזה נעצר באמצע. אבל הכל בסוף לטובה. מבחינה אישית סיימתי שנתיים וחצי מטורפות. תמיד נתתי את המאה אחוז לעיר ולאנשים במועדון והשנה האחרונה מבחינה אישית הייתה הכי טובה שלי שם. כיף גדול לשמח אנשים, למרות שכאמור נכשלנו. עכשיו זה הזמן לנוח ולאגור כוחות חדשים ונראה מה יביא איתו העתיד הקרוב".

סתיו פיניש, יעלה את דימונה בעונה הבאה ללאומית? צילום: יגאל צריקר

הוסף תגובה
תגובות
  1. גונב דעת (מולי 09-06-2024, 17:12)
    תודה שניכשלתם בגדול כפר שלם עלו עליכם בכול הפרמטרים בזבוז כספי ציבור אוכלי חינם נימאסתם
  2. אמרו הגבלה של מליון שקל (איפה ההתאחדות המושחתת 09-06-2024, 19:44)
    התקציב של דימונה 3 מליון שקל כאשר המשכורת של קלינגר מגיע כביכול מהמדינה שנותנת לפרפריות מענקים בושה להתאחדות המגעילה
  3. פיניש יליצן (רועי אל 09-06-2024, 22:34)
    תשאר בדימונה אל תתבכיין
  4. עונה הבאה חייבים לעלות (יוסי 10-06-2024, 07:05)
  5. מ.ס. דימונה (שאול כהן 10-06-2024, 13:56)
    כן נכון שהקבוצה במיבחן התוצאה אבל זה הכדורגל.לכן לדעתי צריך לנתח את העונה האחרונה ולהסיק מסכנות ולחזק את המקומות החלשים בקבוצה ובנוסף ( צריך להביא פסיכולוג לקבוצה אם אין) ולצאת לדרך חדשה עם הרבה נחישות ואופטימיות. בהצלחה בעונה הבאה
  6. אין אוקוס פוקוס (דימונאי חזק שיודע 10-06-2024, 17:11)
    בכדי לבנות קבוצה צריך עתודה מח' נוער שלפחות קבוצת הנוער ונערים א' ישחקו בליגות יותר בכירות וכמובן שלד של בין 7 8 שחקנים מקומים עם לב נשמה שיש להם זיקה לעיר ואז עוד רכש ולא חייב לעלות ליגה לבנות קבוצה חזקה ולגבי כישלון או הצלחה היה ברור עם 5 מיליון שקל רק עליה אז לא לשקר לציבור אבל באמת כבר לא מענין את הקהל הדימונאי מקבוצה שאין לה שיכות לעיר ולכן לכולם אני אומר די עם הביזיון הזה לפתח ולהשקיע במחלקת הנוער שם העתיד ופרות היצירה חג שבועות ומתן תורה שמח ביחד ננצח עם ישראל חיייייייייי
  7. כללי (רוני 10-06-2024, 18:03)
    אכן דימונה נתנה עונה יפה למרות האכזבה אבל צריך להביט קדימה וזה לא הזמן לעריפת ראשים כי כולם כולל הסגל המקצועי עשו את המוטל עליהם כולל המאמן ואם יש כאלה שחושבים שהמאמן כשל אזי גם המנהל המיקצועי כשל כי למעשה הם גוף אחד ויש פה חוסר הגיון להדיח את מי שאין לו חוזה ארוך ולמי שיש אז מתעלמים חברים יקרים זו לו הדרך הנכונה הקבוצה במומנטום מעולה בוא ניתן לכולם כולל כל הסגל המקצועי צאנס
  8. דימו ה (אבי 11-06-2024, 06:11)
    משום כנו דימונה חיי, לעלות חידה בהצלחה
  9. מה ס דימונה צריך ליטושים קטנים (אסי 11-06-2024, 15:06)
    להביא עושה משחק אחד לשחק 4 4 2 לעבוד על משחק אגפים כי לא היה את זה לדימונה השנה לעבוד על שינוי תבניות משחק תוך כדי משחק , כשמאמן רואה שמשהו לא עובד להחליף תבנית משחק לשנות מערכי משחק תוך כדי ורסטיליות של השחקנים