צעירים ומפסידים

צפרירים חולון ניצחה 0:1 את מועדון צעירי רהט, במסגרת חצי גמר גביע המדינה בליגות הנמוכות. אלון זבולון כבש לזכות המארחים את השער היחיד במשחק, שלא התעלה לרמה גבוהה.

  • על ידי: גיא חזקיהו
  • 27-09-2011
  • 17:34

 צפרירים חולון העפילה היום (שלישי) לשלב הבא בגביע המדינה, לאחר שגברה 0:1 על מועדון צעירי רהט. המארחים מחולון כבשו שער מוקדם במחצית הראשונה (5') מרגלו של אלון זבולון, שקבע את תוצאת המשחק.

 


אבי ביטון מחפש את הכדור, היום באצטדיון בחולון (צילום: גיא חזקיהו).

המפגש בין הקבוצות לא התעלה לרמה גבוהה וגרם לשיעמום מתמשך באצטדיון של צפרירים. כ-20 אוהדים (רובם ככולם חברי הנהלה) הטריחו עצמם והגיעו בשעת צהריים לראות את המארחים משיגים את הכרטיס לשלב הבא בגביע מול צעירי רהט החלשים.

 


אלון זבולון חוגג עם חבריו את השער שהעלה אותם לסיבוב הבא (צילום: גיא חזקיהו).

כאמור, כבר בדקה החמישית עלתה צפרירים על לוח התוצאות: אלון זבולון פרץ בשמאל, חלף על-פני שחקן ובעט מדוייק מ-20 מטרים לרשת - 0:1 מוקדם למקומיים. כעבור 5 דקות ניסתה רהט להשיב בשער שוויון, אולם נגיחה של אלקרנאו הישאם מתוך הרחבה לא איימה על השער של אבי ביטון.

 


ניסו, אבל זה לא מספיק. אלקרנאו הישאם בבעיטה מתוך הרבחה (צילום: גיא חזקיהו)



בדקה ה-21 עזרא בוזגלו השתחרר מהשומר ובעט כדור חזק שחלף סנטמטרים ליד הקורה של עלי אבועדיה. בדקה ה-32 אחרי עירבוביה ברחבה נרשם מצב נהדר לכיבוש של האורחים, אולם רמי אלעוברה לא הצליח לדחוק את הכדור מחמישה מטרים והמחצית הסתיימה ב-0:1.

 

המחצית השנייה נמשכה באותה מגמה  - משחק דל באירועים, בו המארחים שולטים אולם לא מצליחים להכפיל את התוצאה.  בדקה ה-52 בעיטה של אלירן שמש חלפה סמוך לקורה, ו-10 דקות לאחר מכן נרשמה החמצה נוספת, הפעם של בן גורן. עד לסיום האורחים לא איימו על היתרון של צפרירים, שמנצחת 0:1 ומשיגה את הכרטיס לשלב הבא במפעל.

 


משחק משעמם ודל באירועים, בסיומו צפרירים עם הכרטיס לשלב הבא (צילום: גיא חזקיהו).
הרכבים: 

צפרירים חולון: אבי ביטון, תומר דניאל, צור בן לולו, נאור ברקול, יהונתן מעוז, מיכאל ציקשוילי, אלון זבולון, אלירן שמש, עזרא בוזגלו, ניסון לריס ובן גורן.
 

צעירי רהט: אבועדיה עלי, אבועדיה מחמד, אבו זעילה לוטה, שובועדיה וואהב, אלעוברה רמי, אלהוזיל אחמד, אחמד הוזייל, אלקרנאו הישאם, אלהוזיל אקרם, אלעמראני רמלאן, ואבו סהיבאן גאואד.


גם במחצית השנייה האורחים מרהט לא הצליחו לכבוש, 0:1 בסיום (צילום: גיא חזקיהו).

הוסף תגובה
תגובות