גמר פלייאוף דרום: דימונה עדיפה, שמשון יכולה להפתיע

היום בשעה 19:00 בדימונה תיקבע נציגת ליגה א' דרום בגמר המחוזות. דימונה קבוצה עדיפה בגלל הסגל המנוסה והבית אבל שמשון ת"א יכולה להפתיע כל קבוצה. האם הנסיון יכריע? ולמה דימונה עדיפה במשחק? הכל בכתבה שלפניכם...

  • על ידי: אוהד רון
  • 20-05-2024
  • 11:31

מ.ס. דימונה תארח היום את שמשון ת"א לגמר הפלייאוף. ניסיון וביתיות מול התלהבות. חי אבייב מול ניר קלינגר. מי עדיפה? מי תנצח?

שתי הקבוצות קבוצות טובות שלא בכדי הגיעו למעמד המדובר. בשתיהן החלק ההתקפי מרשים ביותר. מצד אחד אליאור משלי וגיל חדד שנמצאים בכושר נהדר ומנגד חמזה ומוגרבי שהיו מצויינים בשמשון. התקפת דימונה עדיפה בעיקר בגלל הנסיון.  גם הקישור של דימונה הוא ברמה גבוה כששחקניו אחראים על 15 כיבושי שערים ומעל 12 בישולים בסה"כ 27 שערים. בכלל יש לדימונה סוללה של כוכבים ולא לשכוח את הפריצות של שי בוזנח מהאגף . אבי מלכה, בלמה המצויין והוותיק של דימונה יחסר בגלל פציעה ומי שצפוי לתפוס את מקומות הוא פיראס עוואד שחוזר מפציעה וזו אולי נקודת החולשה של דימונה שכן אבי מלכה היה הבלם הקבוע של הקבוצה בעוד פיראס שיחק לצידו. 

 

מנגד שמשון ת"א:

החוזקה הכי גדולה של שמשון זה המשחק הקבוצתי. בדקות קשות היא נשענת על נייחים, התקפות מעבר ומשחק לחץ גבוה. אין שחקן מעל הקבוצה אבל יש קבוצה מעל השחקנים. בשמשון יודעים שאם יבקיעו שער, אף אחד לא יכבוש מולם. הם יודעים לסגור היטב. 

 

אסור לשכוח שדימונה גברה על שמשון ת"א בבית בעונה הסדירה 1-3 ושמשון כשאירחה סיימו השתיים ב 1-1. זה נותן סוג של ביטחון לדימונה שכן הם עשו זאת העונה ואין סיבה שלא יעשו זאת שוב - הפעם במשחק גמר הפלייאוף. 

 

לסיכום: לדעתי דימונה עדיפה על שמשון ת"א והיא גם תנצח ואם אני אנחש תוצאה זה יקרה הרבה לפני סיום ה 90 דקות. במשחקים מהסוג הזה צריך הרבה ניסיון כי זה מה שתמיד מכריע במעמדים כאלה. דימונה תחגוג כל הדרך עד שתפגוש קבוצה מהליגה הלאומית כי גם הנציגה מהצפון לא ברמה של דימונה. 

 

שיהיה בהצלחה לכולם!

אבייב מול קלינגר, משחק שקול אבל בטוחים שיוכרע ב 90 דקות.

הוסף תגובה
תגובות
  1. שמשון יכולה לעשות זאת (הוגה דעות 20-05-2024, 13:52)
    שמשון הצליחה לחלץ נקודה מול הפועל מרמורק רחובות מה שמעיד על יכולת גבוהה ביותר,עובדה שגברה על מודיעין.
  2. שמשון (מיי 20-05-2024, 14:50)
    שמשון תמיד מוכרים לכולם שהם בתקציב נמוך וזה הצלחה להתברג בפליאוף אבל בפועל יש קבוצה מורכבת משחקני ליגה לאומית והמטרה בתחילת העונה הייתה לעלות מהמקום הראשון וכל דבר אחר כישלון