פלייאוף ליגה ב' צפון; צעירי טמרה נגד בית שאן

כל סופרלטיב שתדביקו על משחק כזה, כמו קודמיו, כמו אלה שיהיו אחריו, יתאים. אז לפני הסופרלטיבים, בואו נבדוק את הפן המקצועי. צעירי טמרה מול בית שאן על שולחן הניתוחים.

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-05-2024
  • 07:59

אין ספק שמדובר בקרב ענק במושגים של ליגה ב' בין שתי קבוצות שונות אחת מהשניה בסגנון המשחק. הדומה בענהן הוא ששתיהן עשו מסע ענק עד שהגיעו למעמד. 
 

צעירי טמרה:
מגיעה אחרי ניצחון בהארכה נגד כרמיאל. קבוצה עם הרבה ניסיון ועם שמות בעלי רקורד מרשים בכדורגל בליגות הנמוכות, כמו אחמד דיאב הסקורר המחונן ועבד מורגן הבלתי נגמר. שני השחקנים הוותיקים היו החתומים על הניצחון על כרמיאל ואם תוסיף להם את המנהיג בהגנה, הבלם  מוחמד אבודפוס שיודע גם להצטרף להתקפה ולהבקיע שערים מכריעים.
טמרה כאמור, היא קבוצה מנוסה ולכן היא גם פיבוריטית על בית שאן. יש להם שחקנים עם רקורד של עליית ליגות שהיו כבר במעמדים האלה, כאחה שהופכים למאד נחושים,  אגרסיבים וחדים. טמרה היא מכונה משומנת ומועמדת וודאית לנצח את בית שאן. 
כמו שאמרתי לפני המשחק נגד כרמיאל, עבד מורג'ן הוא המפתח. הוא ינהיג, יפגין נוכחות וידחוף כדורים לאחמד דיאב שצריך להיות דרוך ומרוכז כמו במשחק נגד כרמיאל. מילה טובה מגיעה להנהלה שלא הפריעה למאמן מוסא דיאב ונתנה לו גיבוי מלא בחילופים ובניהול המשחק. מקווה שגם הפעם זה יקרה כי הבחור הצעיר מנוסה ברגעים כאלה ולא יאכזב. 

 

הפועל בית שאן
אמנם היא ניצחה את מכבי איכסל והגיעה לכמה מצבים במחצית הראשונה אבל בכללי איכסל היתה שווה גול אפילו יותר במחצית השניה.
בית שאן קבוצה צעירה ואין לה הרבה ניסיון במשחקים כאלה. נגד איכסל השחקנים הפגינו יכולת בינונית, היו מאד כבדים ולפעמים נראו בהלם מגודל המעמד. 
גם החילופים שעשה המאמן החלישו את הקבוצה במיוחד מוטי אוחיון שעל פניו היה פצוע בכתף ומאז שנכנס, נראה היה  שהקבוצה משחקת בעשרה שחקנים.
המאמן צריך לבחור ולשתף את השחקנים הכי טובים לא רק את שחקני בית בכדי להרצות את האוהדים או את אנדח העירייה. היו שחקנים בספסל בכושר יותר טוב מהשחקנים שפתחו או שותפו. חומר למחשבה למאמן הצעיר והמנג'ר גיא דיין. בית שאן תצטרך את אליהו דרעי בכושר שיא, את אמיר סואן לא מפסיק לרוץ וכמובן את סעדי הערמומי שלא יפסיק לשגע את הגנת טמרה בהצטרפות שלו לרחבה מקוו שני (בדיוק כפי שעשה נגד אכסאל וסחט פינדל מוצדק). ההגנה של בית שאן עם הבלם האגדי מועין נג'אר התייצבה קצת אבל היא צריכה לעבוד הרבה בכדי לעצור את ההתקפה של טמרה. יהיה מאבק מעניין בין דיאב ל'נגאר. שניהם מצטיינים במשחק הראש. השחקנים של בית שאן צריכים להיות רגועים ולהיות פיזיים כי טמרה קבוצה מאד פיזית ובית שאן מאד עדינה במיוחד באמצע הקישור. 

 

אז כל שנותר הוא לחכות ולראות האם בית שאן תשמח את אוהדיה שנותנים הרבה עידוד וצבע או שטמרה תשמח סוף סוף את אוהדיה שכבר מתים לראות את קבוצתם בליגה א'. 

 

אדום מול כחול. נתראה ביום חמישי בעילוט

האם נראה חגיגה של שחקני בית שאן גם נגד טמרה? צילום: אביב עובדיה

הוסף תגובה
תגובות
  1. תבוא אוהד רון לעילוט אתה מפחד להתקרב לקבוצות מהמגזר מעניין למה (יזמי 09-05-2024, 09:25)
  2. גדול סיקור מצויין ברמה גבוהה (נגידאת מוחמד 09-05-2024, 14:26)
    זה משחק של עבד מורג'ן ללא וויכוח הוא מעל הליגה והוא בכושר שיא טמרה ידרסו את בית שאן בכל פרמטר