הקרב על הקריות: קריית ים נגד אתא ביאליק

יצא הגורל (והטבלה) ונקבע כי בחצי גמר הפלייאןף של ליגה א' צפון יהיה דרבי ולא סתם דרבי, זה של הקריות. קריית ים תארח את הקבוצה הצעירה של אתא ביאליק כשכל אחת רוצה לעבור שלב וגם להוכיח מי הקבוצה הבכירה של הקריות.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 09-05-2024
  • 12:21

רגע האמת הגיע, עונה שלמה מתנקזת לתוך משחק אחד בו הכל יכול להיות ואין כמו דרבי שרק יעצים את חשיבות המשחק. אתא ביאליק המפתיעה מארחת את  קריית ים. ולא רק זה, מדובר במפגש בין שתי הקבוצות שנחשבות לצעירות בליגה. אין ספק שכל אחת מהן תתן את המקסימום שלה על המגרש כך שנזכה לראות משחק אגרסיבי ומותח.

 

כאמור, שתי הקבוצות נתנו עונה מצוינת, אך בעוד שקריית ים הצהירה על כוונות עלייה ורף הוליכה את הטבלה בתחילת העונה, מתאים ביאליק אף אחד לא ציפה. קריית אתא בעתה את הקבוצה של אבי סבג הסיימה במקום השלישי המכובד וכולם תמימי דעים שטביעת האצבע שלו כמאמן בהחלט ניכרת אצל השחקנים שרובם עשה התקדמות יוצאת מן הכלל. משה גולן שכבש שבעה שערים העונה (לעומת באחד בעונה שעברה) וכמובן סארי חאג' יחיא שכבש תשעה.
 

שחקני קרית ים, רוצים ניצחון בדרבי. צילום: עדי דטליס

 

מולם תתייצב שלולא חוסר היציבות ממנה סבלה במהלך העונה, הייתה יכולה להיות היום במקום אחר לגמרי.  מאור סיסו הגיע באמצע העונה, ייצב את השורות ומאז הגעתו הקבוצה ספגה רק הפסד אחד ב-13 משחקים ועצרה את רעננה אחרי 22 משחקים בהם זו לא הפסידה.  סיסו נהנה מסגל מנוסה בראשותו של אליאור סיידר ששיחק בליגה הלאומית (וקצת בליגת העל) שהוא המוציא לפועל העיקרי עם  15 שערים. אגב, במפגשים בין השתיים בליגה הסדירה אתא ביאליק לא הפסידה (ניצחון 1:2 בסיבוב הראשון ותיקו 1:1 בשני).
 
"אני לא מכיר דבר כזה שנקרא "יתרון"  נצטרך להוכיח במגרש שמגיע לנו לנצח ולעלות שלב", אומר סיסו.
     
מה האקס פקטור שלכם?
"משחק פלייאוף הוט משחק של המון התרגשות ועצבים. אני חושב שיש לי את השחקנים הנכונים למשחקים האלה סומך עליהם בלב שלם. היריבה קשה מאד. אתא ביאליק עשתה עונה מדהימה ומצפה לכולם משחק מעניין מאד".

 

אתם יכולים ללכת עד הסוף?
"אני לא מסתכל על לאן הקבוצה יכולה ללכת או לא. אני מסתכל רק על המשחק הנוכחי ומתרכז רק בו. אם נעבור נחשוב על הצעד הבא בעזרת השם".

 

מה הסיבות שאתם בפלייאוף העליון?
"קריית ים הוא מועדון שנבנה לצמרת ולכן זו לא הפתעה איפה שאנחנו נמצאים. המועדון מנוהל ברמה הכי גבוהה שיש עם אנשי צוות ומקצוע נדירים. מוסר תשלומים כאן מצוין ואנחנו שואפים תמיד הכי גבוה".

 

איך מרגיש בקריית ים בעונה הראשונה שלך?
"מאוד כיף לי לאמן כאן. אני נהנה מכל רגע עם הצוות שלי  ואני מגיע לכל אימון עם תשוקה ואהבה גדולה".

מאור סיסו, יוביל את קרית ים לניצחון בדרבי? צילום: עדי דטליס

הוסף תגובה
תגובות