שרדו בקושי: כפר קאסם סיימה בתיקו ביתי עם נורדיה

זה היה ברגליים שלה, אבל כפר קאסם כמעט בעטה בדלי והתדרדרה למבחנים כשספגה שער שוויון מנורדיה בדקה ה-90. בסופו של דבר התיקו של מרמורק השאיר אותה בליגה ללא מבחנים. ולגבי נורדיה? שאפו על הספורטיביות

  • על ידי: ענר אלדר
  • 06-05-2024
  • 08:15

ערב המחזור כפר קאסם הייתה תלויה רק בעצמה וכל המשתנים לפני המשחק היו לטובתה: משחק בית מול יריבה שסיימה את העונה. מה שכפר קאסם הייתה צריכה זה רק ניצחון שיבטיח לה הישארות ללא מבחנים ללא קשר לתוצאות האחרות.


עונה מאד מאתגרת עברה על הקבוצה כשנקודת התורפה הייתה כיבוש שערים. עד המחזור השישי הקבוצה לא כבשה והאוהדים דרשו שינוי.  באמצע העונה, הקבוצה החזירה את מאמן איסמעיל סרסור שאימן אותה תקופה ארוכה ובסופו של דבר, זה הצליח, איכשהו.
מאמן נורדיה, אהוד כחילה הצהיר לפני המשחק שקבוצתו באה לשחק וכך היה. האורחת הייתה טובה. יותר במחצית הראשונה אך לא הצליחה לממש את יתרונה ושתי הקבוצות ירדו להפסקה עם תיקו 0:0.


בדקה ה-55 טעות גדולה זל הגנת נורדיה גרמה לפנדל אותו ניצל גל שלום כדי לכבוש ולהעלות את כפר קאסם ליתרון. 
נורדיה המשיכה לשחק ובדקה ה-90 היה זה ירין הלל שהשווה בכדור חופשי. הצבע על פניהם של אנשי כפר קאסם נעלם בדקות של תוספת הזמן עד קבלת האישור הסופי לתיקו במרמורק אם כי נורדיה הייתה קרובה מאד למהפך אך המשקוף מנע זאת ממנה והציל את כפר קאסם מירידה למבחנים. שריקת הסיום של השופט נתנה את האות לחגיגות של כפר קאסם במגרש.

 

"פשוט וואוו! אין יותר כיף מזה", אמר בסיום איסמעיל סרסור,  "זה יותר מתוק מעלייה, אני שמח שהצלחנו לעשות את זה אחרי עונה קשה מאד".


תסכם את העונה, היה יכול להיות יותר טוב?
"עונה לא פשוטה בכלל , היו הרבה טעויות. למדנו ולא נחזור על זה".

 

יש מטרות או תכניות לקראת עונה הבאה?
"זה הזמן לנוח, לקחת חופש ויש המון זמן להתכונן ".

 

איך אתה מרגיש אישית בכפר קאסם?
"אין כמו בבית. הקבוצה מאד יקרה לליבי והיה לי מאוד חשוב שנשאר בליגה. שמח שהצלחנו לעשות את זה, גם אם זה היה במחזור האחרון".

שחקני כפר קאסם, שרדו עונה נוספת בליגה. מה עם עונה הבאה?

הוסף תגובה
תגובות