הספורטיביות והדרמה: זה היה המחזור שהיה

בצלן של התוצאות הידועות מראש לכאורה, הרימה הספורטיביות ראש במחזור הנעילה כשקבוצות שלא היו צריכות את הנקודות, נלחמו מול קבוצות שכן. שאפו לטירה ונשר. ומה עוד היה? אופיר רגב אחד.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 06-05-2024
  • 15:55

המהמרים באתרים הלא חוקיים באתרים מחו"ל ספגו בסוף השבוע מכה לא  פשוטה. רובם היה בטוח שמרמורק תנצח את שמשון ת"א ו/או שנוג'ידאת תנצח את נשר. שני הדברים לא קרו. בטוחני שלא מעט הפסידו שם הרבה כסף. ולא רק נשר ושמשון ת"א נלחמו גם לטירה ולנורדיה מגיע שאפו. 
האחרונה הייתה פסע מלהוריד את כפר קאסם למשחקי המבחן אך כדור למשקוף מנע זאת ממנה. 

 

עצוב שאנחנו אומרים זאת, הרי הכדורגל אמור להיות חף מכל מיני קומבינות, אבל בישראל כמו בישראל, כולם חיים באותו בצה ובאופן טבעי תופעת ה"לתת" לכאורה קיימת בכל הליגות ולכן זה יפה (ועצוב) שאנחנו בעד הספורט ומשבחים קבוצות שבאו לשחק למרות שזה היה אמור להיות מובן מאליו. 

 

מיורד לשורד?
הרבה לא אוהבים את הפה הגדול של אופיר רגב האומר בגלוי את כל אשר על ליבו ולעיתים זאת גם האמת, אבל ייאמר לזכותו של האיש: הוא מוטיבטור בזכות.  עם כל הכבוד למאמן, יוסי חכים, איש מקצוע משכמו ומעלה, רגב הוא הרוח החיה שמאחורי הפועל לוד. אף אחד לא נתן לה סיכוי מול בקעת הירדן, אבל השחקנים הגיעו נחושים, חדים, נתנו את הכל על המגרש ונשארו (לפחות בינתיים) בסטייל. 
עכשיו נראה מה יהיה במשחקי המבחן.

 

הקסם פג? 
צביקה לוי שעשה 4 ניצחונות ערב המחזור עם מרמורק נעצר בתיקו מול שמשון ת"א שעלתה בהרכב טלאים. אגב, ניצחון היה מקפיץ את מרמורק מעל כפר קאסם ומשאיר אותה בליגה ללא מבחנים, אבל זו הוכחה לאמרה: לא לעולם חוסן.  כעת צריך לוי לגייס את כל הקוסמות שבו לעוד משחק אחד לפחות. גם אם יפסיד בו יקבל הזדמנות נוספת במשחק נגד מנצחת גמר מחוזות ליגה ב' אזור נגד נתיבות. יש מצב להישארות למרות הכל.

 

כישלון ידוע מראש
על מכבי יבנה דיברנו רבות. אבל מה עם אדומים אשדוד? קבוצה שנבנתה לעלייה, בסופו של דבר סיימה בלי כלום למרות שזה היה ברגליה והיא הייתה צריכה לנצח כדי לעלות לפלייאוף. יהיו שיגידו שהמאמן לא מתאים ויהיו שיגידו שהקבוצה פשוט לא מספיק טובה. שילוב של השניים משקף. בקצב הזה, האוהדים יכולים להמשיך להדיר רגליים גם בעונה הבאה. 

 

הפתעה? 
נקדים את סיכום העונה ונאמר שעירוני מודיעין מועמדת חזק לתואר. ההפסד למלאכי שמנע ממנה את המקום השני, קצת מעיב. נראה מה היא תעשה בפלייאוף.

 

בהצלחה לכולם

אוהבים את הדרמה ורוצים ספורטיביות. צילום: עדי דטליס

הוסף תגובה
תגובות
  1. תלוי מנקודת המבט (הוגה דעות 06-05-2024, 17:37)
    הפסד של מרמורק - והיא היתה יורדת ליגה.....
  2. כמה אתה (מומו לוי 06-05-2024, 19:19)
    כמה אתה טיפש אוהד רון
  3. אדומים הבקיעה שני שערים חוקיים ופסלו לה ועוד 3 מורחקים ובכל זאת היה תיקו כך שברור שהיה מכור (בן 07-05-2024, 07:00)
  4. כמה לוזר אפשר להיות (חושף הנרקסיסטים 07-05-2024, 10:15)
    שימו לב אפילו לא מילה אחת על שעריים, פשוט דממה מוחלטת, כן רבותיי כזה הוא הנרקסיסט, הסיוט הכי גדול של הנקרסיסט זה שיחשפו אותו במערומיו.
  5. נצפו בהרצליה (יוסי 07-05-2024, 12:39)
    מה עשה אופיר רגב ושוער מרמורק במרינה בהרצליה עם ארגון פשע ............תת הפעם לא תצליח רגב ימנייק יש תמונות ויש אלוהים
  6. חי אבייב סגר תיקו עם מרמורק (מכור 07-05-2024, 13:06)
    הסוכן הנוכל שהוא גם הבעלים רצה להפסיד חי אבייב לא הסכים והיה מוכן להתפשר רק על תיקו ובגלל זה נגמר תיקו תראו לבד את מי הוא הוציא ששמשון כמעט כבשו למרמורק בושה לסוכן הנוכל ולחי אבייב - נדבקת בחרא נגמר לך הקריירה
  7. שערוקי (שערורקי 07-05-2024, 15:54)
    אין צורך להגיב לאתר הזה חברים התשובה של מכבי שעריים היתה על הדשא תאמינו לי אין יותר כואב מזה לאוהד רון שיתפוצץ