עוד לא סופי: לוד שורדת בליגה א'

אחרי המחזור ה-29 רבים סימנו את הפועל לוד כיורדת הבטוחה לליגה ב' אך חניכיו של יוסי חכים הוכיחו כי הם קורצו מחומר אחר כשידעו להתעלות במאני טיים ולהשיג ניצחון ביתי גדול, 1:3 על בקעת הירדן שירדה לליגה ב'.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 05-05-2024
  • 09:22

כמה מילים נשפכו על הפועל לוד העונה וכמה עוד ישפכו ולא רק בגלל הפה הגדול של היו"ר אופיר רגב.  עונה הפכפכה מאד עברה על הקבוצה ונכון לכתיבת שורות אלה, עדיין עוברת. מקבוצה שנראית בטוחה בליגה ועד יורדת בטוחה ערב המחזור, זה פחות או יותר הטולרנס של לוד העונה. מכת פציעות כמעט פירקה אץ הקבוצה במחזורי הסיום אבל איכשהו הכל התחבר חזרה במחזור הסיום. 
מולה התייצבה למשחק הגורלי בקעת הירדן שפחות או יותר עברה עונה דומה. חניכיו של חנן אזולאי ידעו כי תיקו יעביר אותם למשחקי המבחן.  המשחק לא התחיל טוב עבור שתי הקבוצות כשהמתח נותן את אותותיו. בקעת הירדן היתה מעט טובה יותר אך לא השכילה לנצל את המצבים שהיו לה במחצית הראשונה. עם פתיחת המחצית השניה היה זה שי סבח שהעלה את בקעת הירדן ליתרון. כולם כבר הספידו את לוד אך כמו עוף החול, הקבוצה קמה מהקרשים עם קמבק אדיר. ארבע דקות לאחר השער, היה זה המחליף של לוד, רון יוסף שעלה למרות הפציעה, שכבש שער שוויון. עדיין לא מספיק ללוד אבל מאותו הרגע המומנטום השתנה ה-72 היה זה הקפטן, אופק יפרח שהפך את התוצאה. בקעת הירדן איבדה את הראש ודקה מאוחר יותר איבדה כדור מיותר ברחבה שלה ורון יוסף השלים צמד, קבע 1:3 ושלח את השחקנים לחגוג. התוצאה החזיקה עד לסיום ושחקני לוד כולל היו"ר לא ידעו נפשם מרוב אושר. 
הניצחון של לוד והתיקו של מרמורק הקפיצו את החבורה של יוסי חכים למקום ה-14 מה שאומר שהם יארחו את משחק המבחן נגד מרמורק.

 

"ניצחון מאד מתוק", אמר חכים, "עשינו הרבה אוהדים שמחים היום, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה. נתכונן  למשחק נגד מרמורק ואני מאמין שעם הכנה נכונה, נעבור את המשחק הזה בשלום".


איך מרגיש לנצח את המשחק המאד חשוב הזה שנותן לכם עוד הזדמנות להישאר בליגה?

"סוף סוף חזרנו הביתה אחרי שלושה משחקי חוץ.  סבלנו מהרבה פציעות. כל הכבוד לשחקנים".


תסכם את המשחק, מה הביא לכם את הניצחון?
"ראשית, אני רוצה לדבר על בקעת הירדן. אני מעריך מאד את המועדון הזה, יש שם באמת אנשים טובים וכואב לי שהם ירדו. הם רצו ושיחקו יותר טוב עד הגול הראשון. שיחקנו עם אבנים על הרגליים. עשינו את ההתאמות הנכונות ויחד עם  החילופים של רון יוסף ואדם  שאקוראללה המשחק השתנה. השער שהבקענו שינה הכל. רוצה להודות את השחקנים שלנו ועל המלחמה שנתנו".

 

מבחנים, אתם יכולים לעבור?

"נצטרך לנוח. ברור שזה משחק על כל הקופה. נצטרך לבוא עם תוכנית והכנה נכונות. מאמין שנעבור את המשחק בשלום"

יוסי חכים, הגיע למשימה להציל את לוד- ועוד משחק והוא מצליח. צילום: איתן ידגר

הוסף תגובה
תגובות
  1. יוסי אתה הקוסם (הקוסם 05-05-2024, 10:44)
    רק השם יודע איך אתה משאיר אותם בליגה מהיום אתה הקוסם של ליגה א
  2. בהצלחה ללוד נגד נתיבות (גרי 05-05-2024, 13:27)
  3. לוד מנצח את מרמורק (אחד שיודע 05-05-2024, 15:04)
    בלוד קשה לנצח
  4. ל-2 ואני חושב מרמורק מול אזור (מושיקו 05-05-2024, 15:30)
  5. חנא עזרא אופיר רגב (אחד שמכיר וראה 05-05-2024, 20:39)
    השוער של מרמורק ואופיר רגב נצפו במרינה בהרצליה ........ מה זומם רגב והאם נתפר שם משהו???? יש צילום ודאי מהמקום אולי הם רוצים לפתוח שיפודיה ביחד ..........
  6. מגיב למספר 5 (לודאי 06-05-2024, 10:57)
    יזיין איפה ראית את אופיר והשוער של מרמורק יש לך הוכחה תראה תמונות יא פח אשפה הפועל לוד לא צריכים את השוער של מרמורק אנחנו ננצח אותם בעזרת השם גם בלי שהשוער יפתח רגליים המשחק יהיה בטלויזיה יהיה ויצמן יער התאחדות הכל מהכל אז לא לדבר שטויות עלק מרינה בהרצליה אופיר בקושי יוצא מלוד עלק מרינה יזיין
  7. ויוה לוד (סרוסי 06-05-2024, 23:50)
    מתי המשחק ? גדלנו בלוד רוצים לבוא למשחק לעודד את אהבת חיי ..