מספיק בקושי: איציק שאקי מנתח את כפר קאסם - נורדיה

עבור כפר קאסם היה זה משחק סופר חשוב. אמנם היא לא הייתה יורדת ישירות לליגה ב' אבל הסתבכות במבחנים הייתה עלולה להיות מאד בעייתית עבורה. התיקו בסיום שיקף. נורידה יוצאת עם המחמאות והספורטיביות. איציק שאקי מנתח.

  • על ידי: איציק שאקי
  • 05-05-2024
  • 12:35

לא היו כאן יותר מידי ספקות. כפר קאסם הייתה צריכה ניצחון כדי להבטיח לעצמה עוד עונה בליגה א' ללא צורך במשחקי מבחן. נורדיה לא הייתה צריכה כלום. היא כבר הבטיחה הישארות. 
שתי הקבוצות הגיעו במגמות שונות. כפר קאסם עלתה במערך 4:3:3 כאשר גל שלום מתחת לחלוץ ואילו נורדיה עלתה במערך 4:1:4:1 עם דוד אסנקה הנהדר בכנף שמאל שהטריד את הגנת כפר קאסם בכל פעם שהכדור היה אצלו.
שמשון כפר קאסם פתחה בלחץ גבוה ואילו נורדיה שיחקה על מתפרצת וכבר בדקה הראשונה אסנקה מוצא את עצמו בסיומה של אחת כזו, בועט כדור אלכסוני שחומק ליד הקורה. דקה 40 שוב מתפרצת של נורדיה ואסנקה רץ 40 מטר לכיוון השער ובועט לידי השוער. כפר קאסם במחצית ראשונה היתה חלשה מאד ולא הגיעה לשום מצב של סיכון השער של היריבה.


במחצית השנייה ראינו כפר קאסם שונה כאשר מאמן החירום, איסמעיל עאמר שהצטרף לצוות המקצועי ביצע שינוי טקטי פנימי כאשר איברהים באדיר זז לכנף ימין ועומרי עאמר עבר לעמדת החלוץ. שינוי שהביא להפעלת לחץ על שער נורדיה  ומדקה 46 שמשון תקפה על מנת להשיג את השער.  בדקה  ה-56 עומרי עאמר שהיה הטוב בשחקני כפר קאסם השתלט על כדור ברחבה והוכשל מאחור. גל שלום הבקיע את הפנדל ללא קושי.


נורדיה, יאמר לזכותם,  באו לשחק ספורטיבי לאורך כל המשחק ובדקה ה-90 ירין הלל הוותיק והטוב סובב כדור עונשין מ-20 מטר לחיבור השער וקובע שיוון 1:1. כפר קאסם בהלם ובתוספת הזמן כדור נכנס מהאגף לרחבה של כפר קאסם, ההגנה קפאה על מקומה ומרון טל בעט מ5 מטר למשקוף. מזל ענק לשמשון כפר קאסם שכן אם הייתה סופגת הייתה נושרת למבחנים ונאלצת לשחק במרמורק.


המשחק הסתיים בשיוויון ולאור התוצאות האחרות השאיר את שמשון כפר קאסם בליגה. מחמאות אפשר לתת לשוער כר קאסם איציק שולמייסטר שהרבה משחקים הביא נקודות לקבוצה וגם נגד נורדיה היה במקום כשהיה צריך אותו. 


אבל זה צריך לתת חומר למחשבה למנהלי הקבוצה כדי שלא יגיעו שוב למצב כזה ולסמוך על המזל כי היום באמת היה להם הרבה מזל. שאפו לנורדיה על הספורטיביות ומברוק לחברים מכפר קאסם.

איציק שאקי, ניתוח מקצועי למשחק של כפר קאסם נגד נורדיה. צילום: אמיר חאג יחיא

הוסף תגובה
תגובות
  1. נורדיה ושמשון תל טביב למול כפר שלם (השכן של הבן 06-05-2024, 06:28)
    מצאו את ההבדלים.
  2. לא אמרת שאתה פורש מהכדורגל ? (רמי 06-05-2024, 11:07)