נבבחרת המחזור ה 23 - ליגה א' צפון

אז מה היה לנו בסופ"ש שחלף? רעננה המשיכה להרשים ולנצח בקלות הפעם את נוג'ידאת. הדולקות אחריה, באקה, טירה וקרית ים גם ניצחו וימתינו למעידה בשבוע הבא. אז מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת של הצפון? בכתבה שלפניכם

  • על ידי: אוהד רון
  • 25-03-2024
  • 19:26

רעננה ועוד 15? אפשר להגיד את זה כרגע ועושה רושם שרק אם יקרה משהו מאד בלתי צפוי, הקבוצה מהשרון לא תחזור ללאומית. באקה, טירה, קריית ים ואתא ביאליק ניצחו ותשחקנה ככל הנראה בפלייאוף ובתחתית? שלוש האחרונות לא ניצחו והמאבק יהיה בינהן.

 

מצטייני המחזור:

 

שוער: דוד בן לולו (קרית אתא)

שוערה המצויין של קרית אתא, היה במיטבו מול הפועל כפר כנא, עצר כל נסיון כיבוש של היריבה, הוציא את חבריו להתקפות והשרה הרבה שקט וביטחון לקבוצתו. 

 

הגנה:

חיים מקונן (הפועל רעננה)

מגינה של רעננה, היה בכל מקום במגרש, חילץ כדורים בהגנה ובלט גם בחלק ההתקפי תוך שהוא מאיים על שער היריבה ואף כבש שער שעזר לקבוצתו לנצח. 

 

עידו גונן, מוביל את טירה לצמרת הגבוהה. צילום: יח"צ

 

עידו קרבס (עירוני נשר)

בלמה הצעיר של נשר, היה התחנה האחרונה של קבוצתו במשחק. בעל משחק ראש נהדר, יירט כל כדור וחילץ כדורים רבים. ללא ספק נשר מגדלת בלם נוסף שיגיע לרמות הגבוהות. 

 

שליו בן מוחה (עירוני נשר)

מגינה של נשר, היה מצוין מול אום אלפחם גם בהתקפה וגם בהגנה. משחק המעבר שלו היה מעולה, הטריד רבות את הגנת היריבה וייצר מצבים מצוינים לחבריו שהוחמצו.

 

קישור:

עידו גונן (מ.ס. טירה)

קשרה המצויין של טירה, שמוכיח שוב ושוב את יכולתיו. נמצא בעונה מצויינת כשהוא כובש משחק שני ברציפות. גונן נחשב לשחקן מהטובים בליגה ורואים זאת מתחילת העונה. 

 

איברהים גואברה (באקה אל גרביה)

קשרה המצויין של באקה, עשה ככל העולה על רוחו במגרש, היה פעיל מאד במשחק, הגיע למצבים מסוכנים, כבש שער וייצר מצבים טובים לחבריו. .

 

ארתור אלייניקוב (מ.ס. קרית ים)

קשרה של קרית ים, היה פעיל מאד בניצחון על טייבה, בישל את השער הראשון לזכות קבוצתו, כמעט כבש את השני ואיים על שער היריבה לאורך כל המשחק. 

 

עמית מור, רכש מצויין הגיע לטירה. צילום: יח"צ

 

עמית מור (מ.ס. טירה)

חלוצה המצוין של טירה, מוכיח שבוע אחר שבוע את יכולתיו. כבש את השער הראשון, בישל את השער השני והביא ניצחון חשוב לקבוצתו. 

 

התקפה:

זן שלאטה (הפועל כאוכב)

חלוצה הצעיר של כאוכב, הוא חלוץ סופר מוכשר כשכבש את שער העונה מכ-30 מטרים לחיבורים. מעבר לכך, הכין מצבי הבקעה טובים לחבריו שלא נוצלו. שחקן מעל הליגה. 

 

מריק שמחייב (קריית ים)

חלוצה של קרית ים, הטריד רבות את הגנת היריבה מטייבה, הבקיע שער יפה מהאוויר לחיבורים ויצר עוד מספר רב של מצבים שלא הפכו לשער. 

 

ניר עזריה (הפועל רעננה)

חלוצה של רעננה הוא הגורם לכך שהקבוצה ככל הנראה תעלה ליגה העונה. כבש את הראשון והשני ולא הפסיק להטריד את היריבה. חלוץ מעל הליגה!

 

מאמן: מומד עוואדי (הפועל באקה אל גרביה)

מאמנה של באקה בניהול משחק מצוין הביא ניצחון על כפר כנא שהושג בזכות חילוף כפול. שני השחקנים שנכנסו היו מעורבים בשערים שנכבשו ובמהפך. רואים שעוואדי מבין את המשחק ומוכיח בחילופים שלו איזה מאמן מצויין הוא. שאפו!

הוסף תגובה
תגובות
  1. השוער של קריית אתא דוד תותח על!! (שאול 26-03-2024, 10:11)