ביתה אינו מבצרה: קרית ים ניצחה בטייבה

המגרש הביתי של טייבה אמור היה להיות מבצרה אך בפועל הוא לא כזה. אתמול (שישי) הגיעה לשם קריית ים ורשמה ניצחון נוסף בדרך להבטחת מקום בין 5 הראשונות בליגה.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 23-03-2024
  • 14:35

אם יש משהו שבונים עליו בטייבה שיעזור לה להינצל, הוא המגרש הביתי המאיים שלה. בפועל בינתיים זה לא ממש עובד. אמנם 12 מ-16 הנקודות שצברה בכלל, היו בטייבה אולם 5 הפסדים, זה לא מה שקבוצה צריכה לצבור בבית ולכן מצבה העגום בטבלה. מולה התייצבה מ.ס. קריית ים שרוצה מקום בפליאוף ונמצאת בתקופה מצוינת מבחינתה. למען האמת, מאז שמאור סיסו הגיע לקבוצה, קריית ים עושה חיל.

 

באופן טבעי וכיאה למפגש קצוות, פתיחת המשחק הייתה הססנית משהו וללא מצבי כיבוש ממשיים. בדקה ה-36 נשברה המגמה כשאליאור סיידר כבש את הראשון לקריית ים. תשע דקות אחריו סידר מריק שמחייב את השני לאורחים והוריד אותם ביתרון מבטיח להפסקה. במחצית השנייה ניסתה טייבה לחזור למשחק, הצליחה בדקה ה-81 כשאמיר תקרורי צימק אך לא יותר מזה.

 

בסיום המשחק דיברנו עם סיידר, כוכב קריית ים שהוא הסיבה העיקרית שהקבוצה בצמרת הגבוהה, גם בזכות 11 השערים שכבש.

 

אליאור, איך זה מרגיש לנצח משחק במגרש קשה?

"תמיד כיף לנצח, שיחקנו במגרש מאוד קשה מול קבוצה טובה, שמחים על הניצחון והפנים קדימה."

 

איך אתה מרגיש בקריית ים?

"אני נמצא בבית, יש פה אנשים מדהימים שנותנים את הלב ולא מחסירים מאיתנו שום דבר. אני חושב שקרית ים עוד תהיה בליגת העל בעתיד".

 

שיחקת בליגה הלאומית הרבה שנים עכשיו אתה פה בליגה א', מה השינויים שאתה עובר?

"תראה, ליגה א זאת ליגה מאד קשה ושוויונית, במיוחד מחוז צפון. זו חוויה מסוג אחר וסגנון משחק שונה. אתה צריך לדעת להתאים את עצמך".

 

איך אתה מרגיש עם המאמן מאור סיסו?

"סה״כ מאז שסיסו הגיע אנחנו עושים תוצאות יפות מאוד, מציגים כדורגל חיובי , כובשים ונהנים מהמשחק. בעיניי זה הדבר החשוב ביותר".

אליאור סיידר, מוביל את קרית ים לניצחון חשוב בטייבה. צילום: אבי רביבו

הוסף תגובה
תגובות
  1. הנקודות שטייבה השיגו גם לא כשירות (אבי 24-03-2024, 07:35)
    גם הנקודות שטייבה השיגו לא כשירות . קנו את המשחקים מבאקה בועיינה נשר,או היה עליהם הימורים ב bit365