תחזית ליגה א צפון: מחזור מספר 23

עוד מחזור מותח צפוי לנו בסופ"ש הקרוב כשרעננה תארח את נוג'ידאת, טייבה את קרית ים ובאקה תצא למשחק קשה אצל צעירי כפר כנא. מי תנצח? מי תפסיד? בתחזית המחזור של סוכנות השחקנים A & D.

  • על ידי: סוכנות השחקנים D&A
  • 21-03-2024
  • 11:16

תחזית ליגה א צפון מחזור 23

אז מה היה לנו במחזור הקודם? רעננה סיימה בתיקו נגד אחי נצרת והפער מהמקום השני נסגר במעט, באקה ניצחה משחק חמישי ברציפות והיא כבר במקום השני, קריית ים עלולה עוד לאבד מקום בפלייאוף עליון, בועיינה ונשר סיימו בתיקו ועדיין מסובכות בתחתית, הפועל כפר כנא חייבת שינוי מקצועי ועכשיו ואילו טייבה וכאוכב סיימו בתיקו שכולו הפסד. אז מה יהיה במחזור הבא?

 

צעירי א.א פאחם - עירוני נשר
 א.א פאחם היא דוגמא לקבוצה שאיבדה עניין בליגה והתוצאות שלה בהתאם. הקבוצה מגיעה למשחק לאחר שני הפסדים ונראה כי ויתרו שם על העונה הנוכחית. נשר לאחר תיקו שעצר רצף של ארבעה הפסדים רצופים והקבוצה התקרבה לאזור המסוכן. בנשר יודעים שהם קיבלו משחק שכל תוצאה מלבד ניצחון בו תמשיך לקרב אותם לתחתית. נשר תנצח.

 

מ.ס. טירה - מכבי אחי נצרת

הניצחון של טירה במחזור הקודם החזיר את הקבוצה למסלול לאחר תקופה מקצועית לא טובה. בטירה יעשו הכל כדי לנצח וכמובן לחכות למעידה של הקבוצות שנמצאות מעליה בטבלה. אחי נצרת עצרה את רעננה ואגרה עוד נקודה למאזנה. ניצחון של אחי נצרת בטירה והקבוצה תוכל לסמן וי על הישארות בליגה למרות פתיחת העונה הקשה שהייתה לה והפחתת הנקודות. ובכ"ז, טירה תנצח .

 

שחקני רעננה. האם מישהו יכול לעצור את הקטר מרעננה? צילום: חגאג רחאל

 

הפועל רעננה - מכבי נוגיידאת

רעננה איבדה נקודות במחזור הקודם והפעם אסור לה למעוד שוב אם הם רוצים להעפיל ליגה ולשמור על יציבות. נוג'ידאת נמצאת בתחתית הבוערת וברור שעבורה זהו משחק קשה במיוחד. אם הקבוצה מנוג'ידאת חושבת להישאר בליגה ללא מבחנים היא חייבת לקחת נקודות במקומות לא צפויים. למרות זאת, רעננה תנצח.

 

מכבי אתא ביאליק - הפועל כפר כנא 

הקבוצה המאוחדת מהקריות היא עד כה הפתעת העונה. הקבוצה של אבי סבג עם 3 ניצחונות רצופים שהקפיצו אותה למקום השלישי. החבורה שלו מגיעה לכל משחק כדי לשחק כדורגל איכותי ולנצח. הפועל כפר כנא היא נכון לעכשיו הקבוצה הכי חלשה בליגה למרות אוסף השחקנים המוכשר. הם פשוט לא מצליחים לממש את היכולות שלהם ומסתבר שלא כל מי שאימן בליגה ב' או ג' יכול לאמן בהצלחה בליגה א'. טוב יעשו בכפר כנא אם יתעוררו על עצמם ויעשו שינוי מקצועי שיחבר את הקבוצה וישאיר אותה בליגה. אתא ביאליק תנצח.

 

סלים עמאש מקרית ים. ירצה לחגוג גם מול טייבה. צילום: עדי דטליס

 

צעירי טייבה - מ.ס. קריית ים
 טייבה מגיעה למשחק בית שכל תוצאה מלבד ניצחון כנראה ותחרוץ את גורל הקבוצה והיא תשחק לפחות במבחנים. המגרש בטייבה הוא המגרש הביתי לכל דבר וקל לא יהיה שם לאף קבוצה. קריית ים מאבדת גובה במחזורים האחרונים. הפעם הקבוצה של סיסו חייבת ניצחון אחרת גם המיקום בפלייאוף העליון יהיה בסכנה. למרות זאת, תיקו.

 

הפועל בועיינה - הפועל כאוכב
 בועיינה למרות 22 הנקודות שצברה עדיין לא מצליחה לברוח מהתחתית. בבועיינה מבינים שהפסד לכאוכב יכול לסבך אותם עוד יותר ולייצר לחץ בקבוצה. כאוכב מנגד, סיימה את משחק העונה שלה בתיקו שכולו הפסד. כל תוצאה מלבד ניצחון על בועיינה וכנראה שהקבוצה תאלץ להיפרד מליגה א'. בועיינה תנצח. 

 

שחקני קרית אתא מציגים יכולת נהדרת העונה. ינצחו את הפועל כפר כנא? צילום: עדי דטליס

 

הפועל בני זלפה - הפועל מגדל העמק
 זלפה השיגה במחזור הקודם ניצחון ששחרר הרבה לחץ. עם 28 נקודות שצברה עד כה אפשר לומר שהיא יכולה להתחיל ולהתארגן לעונה הבאה. מגדל העמק עם סגל שחקנים טוב עדיין לא מצליחה להבטיח סופית את הישארות. למגדל העמק חסרות עוד נקודות בודדות כדי לסגור עניין ולכן יעשו הכל כדי לסגור את הסיפור כבר השבוע ולתכנן את העונה הבאה. מגדל העמק תנצח .

 

מכבי צעירי כפר קנא - הפועל באקה אל גרביה
 צעירי קנא איבדה קצת גובה כשרשמה במחזור הקודם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. אם חושבים שם על פלייאוף עליון זה משחק ההזדמנות האחרונה. כל תוצאה מלבד ניצחון והפלייאוף העליון יהיה בגדר חלום. באקה היא הקבוצה הלוהטת של הליגה עם 5 ניצחונות רצופים שהקפיצו אותה למקום השני כשהשבוע היא צימקה את הפער מרעננה ל-8 נקודות. בבאקה יש מועדון מסודר, הנהלה מצוינת, מאמן מעולה והקהל הכי טוב בליגה. באקה תנצח .

הוסף תגובה
תגובות
  1. רעננה במשבר (דני 21-03-2024, 11:27)
    הזדמנות לדולקות אחרי לנצח ולצמצם .כי רעננה במשבר כבר חודש למרות שמנצחת אבל מי שראה אותם רעננה מחכים לסיום העונה
  2. רעננה עדיין קבוצה חזקה והיא תנצח (רענן 21-03-2024, 13:02)
  3. יש לי הרגשה שרעננה תפסיד (אחד שמבין 21-03-2024, 17:02)