הנס של עוואדי: באקה מתבססת במקום השני

בתחילת העונה לא רבים נתנו צ'אנס להפועל באקה אל גרביה. האמת שגם בקבוצה לא האמינו וסימנו הישארות בליגה כמטרה. אולם, הקלפים נטרפו עוד בתחילת העונה. במובן החיובי והרבה בזכות המאמן, מוחמד עוואדי שאמר בסיום:"יש לנו הרבה פצועים וכאלה שבצום אנחנו קבוצה טובה ושמח שניצלנו את המצבים שהגענו אליהם. המטרה להתברג במשחקי הפלייאוף כמה שיותר גבוהה".

  • על ידי: מערכת גולר
  • 16-03-2024
  • 14:36

העיר באקה אל גרביה עלתה לכותרות לאחרונה רק בפן השלילי. המלחמה בין אירועי הפשע במגזר והרציחות שבאו בעקבותיה, הם שיחת היום בעיר. קבוצת הכדורגל היא משב הרוח המרענן, המקום שבו מתנקזת השפיות והאנרגיה החיובית. 
עם כל הכבוד לאתא ביאליק שעושה עונה מדהימה כשלעצמה, אסור לקחת מהפועל עירוני באקה אל גרביה את מימד ההפתעה. עם תקציב יחסית שפוי שלא מגיע לתקרת השכר שהציבה ההתאחדות, סגל שחקנים רעב ומאמן צעיר שרוצה להצליח, הקבוצה מוצאת את עצמה במקום השני בליגה, כשהיא מקדימה בשתי נקודות את קריית ים עתירת התקציב. 


אתמול שישי) בנוסף לניצחון,  רשמה הקבוצה של מוחמד עוואדי הישג קטן נוסף. הפער מרעננה קטן ל-8 נקודות. אמנם יש עדיין 24 נקודות בקופה ורעננה עוד צריכה לשחק נגד התחתית אבל בבאקה יש אופטימיות קלה אולי כי במחזור ה-27 השתיים יפגשו למשחק עונה. כמובן, אם הפער בינהן יהיה כזה שמצדיק זאת.


בינתיים מתרכזים בקבוצה בהווה שנראה מבטיח. פתית. העונה הוכיחה זאת. באקה כבר הייתה במקום הראשון, איבדה גובה (יש האומרים, חזרה לגודלה הטבעי) וירדה לרביעי.


בעקשנות השמורה רק לו, הרים המאמן, מוחמד עוואדי את קבוצת הצעירים שלו חזרה והיום, לאחר משחקים המחזור, פתחה באקה פער של שתי נקודות מקריית ים אבל יותר מכך, צימקה את הפער מרעננה ל-8 נקודות לאחר שזו שמטה שתי נקודות נגד אחי נצרת.


עוואדי שועל וותיק בליגה א' ועשה כבר עונה טובה עם טירה, הגיע במטרה להפוך את המטרות של הקבוצה מהישארות למאבק על העלייה.


בינתיים הוא עושה זאת בגדול.

 

עוואדי מוחמד, מאמן באקה אל גרביה אמר בסיום:"משחק מאד קשה. מגדל העמק קבוצה מצויינת שבהרבה דקות משחק היו עדיפים עלינו. יש לנו הרבה פצועים והרבה שחקנים היו בצום אבל יש לנו קובצה מצויינת והצלחנו לנצל את המצבים שהגענו אליהם ולשמור על שער נקי ולנצח את המשחק. 

 

לגבי המשך העונה אומר המאמן המצויין:"נאבק עד סוף העונה על מקום בפלייאוף יהיה מאבק קשה וצמוד. נקווה שנצליח לשמור על מקום בפלייאוף וכמה שיותר גבוהה. אחרי שנשארנו בליגה מהר ובכבוד. נלחם עד הסוף כדי לשפר עמדות לקראת הפלייאוף". 

עוואדי, עושה עונה נהדרת...צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן מצוין שבחר שחקנים בשנה שעברה ורעננה חטפה אותם והיא עוד תחטוף אותו (ראמי 16-03-2024, 14:56)
    חמישה ניצחונות ברצף הישג מדהים ולהזכיר שרעננה ניצחה את בקה איך? תשאלו ותדעו