ליגה א' צפון - תחזית למחזור 22

רעננה עושה את הדרך הבטוחה ללאומית, באקה כבר שנייה והיא בכושר מצוין, קריית ים מפסידה והתחתית בוערת. מי תנצח? מי תפסיד? תחזית ליגה א' צפון של סוכנות D&A.

  • על ידי: סוכנות השחקנים D&A
  • 14-03-2024
  • 13:44

עוד מחזור מותח מחכה לנו בסופ"ש וסוכנות D & A עושה לכם סדר.

בני זלפה - אתא ביאליק
זלפה עצר את רצף ההפסדים עם תיקו נגד טירה ולקבוצה חסרות נקודות בודדות כדי להבטיח הישארות בליגה . בזלפה ישאפו להשאיר את הנקודות בבית ולהתחיל להתכונן לעונה הבאה.אתא ביאליק היא עד עכשיו הפתעת העונה. הקבוצה המאוחדת מהקריות שבתחילת העונה חיפשה רק הישארות בליגה מוצאת את עצמה בצמרת הגבוהה. ניצחון על זלפה יכול להבטיח לה 
פלייאוף עליון.התחזית: תיקו

 

אחי נצרת  - רעננה
אחי נצרת עושה ניצחון חשוב מאוד על א.א פאחם באמצע השבוע ולמרות הפחתת הנקודות הקבוצה כנראה ותבטיח הישארות 
מוקדם מהצפוי. רעננה מביסה את כפר כנא במחזור הקודם ומגדילה את הפער בצמרת ל-10 נק' ונראה שהחלום של החזרה לליגה הלאומית הופך למציאות. ברעננה ירצו להמשיך את היכולת המצוינת ולהבטיח את העליה מוקדם מהצפוי.התחזית: רעננה תנצח.

 

שחקני קרית ים חוגגים. האם יחגגו לאחר המשחק מול כפר כנא? צילום: עדי דטליס

 

מגדל העמק - באקה
מגדל העמק ממשיכה "לשמור" על חוסר היציבות בתוצאות  כשהפסידה לאתא ביאליק. במגדל העמק יעשו הכל כדי לנצח את באקה בביתה ולסיים את סיפור התחתית. באקה נמצאת בכושר מטורף ונראה שהקבוצה חזרה לעצמה בדיוק בזמן הנכון ..
הקבוצה של עוודי עם 4 ניצחונות רצופים שהקפיצו אותה למקום השני והיא תעשה הכל כדי להישאר שם.
התחזית: באקה תנצח.

 

הפועל כפר כנא - מ.ס. טירה
הפועל כפר כנא חטפה סטירה במשחק נגד רעננה והיא סוגרת  רצף של 8 משחקים ללא ניצחון ונראה שהקבוצה חייבת להתעורר מהבחינה המקצועית. בכפר כנא יש סגל שחקנים איכותי שנכון לעכשיו הוא רק חבורה של שחקנים לא מאומנים שלא יודעים את מקומם במגרש. טירה נמצאת בתקופה רעה, הקבוצה של עבד טיטי בשבועיים האחרונים מגמגמת ולא מספקת 
את התוצאות. היא חייבת לחזור ולקחת נקודות כדי שגם הפלייאוף העליון לא יברח לה. התחזית: טירה תנצח.

 

קבלו את הפתעת העוה בליגה א צפון, מכבי קרית ביאליק. האם ינצחו את זלפה בחוץ? צילום: עדי דטליס

 

קריית ים - צעירי כפר כנא

קריית ים הפסידה לאחר 7 מחזורים לבאקה ונכון לעכשיו העפלת ליגה מהמקום הראשון היא בגדר פנטזיה רחוקה. אם בקריית ים ימישכו לאבד נקודות גם הפלייאוף העליון יהיה בספק. צעירי קנא עם הפסד מביך לכאוכב ודווקא שהיה נראה שהקבוצה מצאה את הנוסחה המנצחת, היא מעדה במשחק נגד הקבוצה החלשה בליגה. צעירי קנא עם סגל שחקנים טוב ואיכותי יכולה לנצח כל קבוצה.התחזית: קריית ים תנצח.

 

מכבי נוג'ידאת - צעירי א.א.פאחם
נוג'ידאת אחרי תיקו שכולו הפסד בדרבי ולאור התוצאות בתחתית במחזור הקודם נוג'ידאת יעשו הכל כדי לנצח.א.א. פאחם הבטיחה הישארות בליגה והיא כבר מחכה לסיום העונה. יש שם בא.א פאחם יש סגל שחקנים שיכול לנצח כל קבוצה בכל מגרש ומה שנותר להם עד סיום העונה הוא רק להנות.התחזית: נוג'ידאת תנצח

 

קהל גדול יש לטירה שרוצה לחזור ולחגוג אחרי ניצחונות. צילום: עלאא בדארנה

 

עירוני נשר - הפועל בועיינה
נשר עם 6 משחקים ללא ניצחון וארבעה הפסדים רצופים, מגיעה למשחק שהפסד בו יכול לסבך אותם בתחתית בצורה רצינית.
בנשר עדיין לא מינו מחליף לבראכת וכדי שמד הלחץ ירד חייבים להביא את האיש הנכון שיתן שקט מקצועי וביטחון לשחקנים.
בועיינה מגיע למשחק שגם שם מבינים שאסור להפסיד בו. בבועיינה עשו שינוי בעמדת המאמן ומהרגע שאחמד סבע הגיע ניתן לראות יודעת מה היא רוצה מעצמה ובשני המשחקים האחרונים הקבוצה צברה 4 נקודות. התחזית: תיקו.

 

הפועל כאוכב - צעירי טייבה .
משחק העונה עבור שתי הקבוצות. בכאוכב ירצו להמשיך את המומנטם ולחבר ניצחון שני ברציפות ובמקביל לסבך את התחתית עוד יותר.טייבה מגיעה למשחק לאחר מהפך וניצחון חשוב מאוד על נשר. בטייבה מבינים שזה משחק עונה מבחינתם ואם הם רוצים להישאר בליגה במשחק הנוכחי אין מקום לאיבוד נקודות.התחזית: טייבה תנצח.

הוסף תגובה
תגובות