תחזית ליגה א' דרום- מחזור 20

המחזור ה 20 בליגה א' דרום שינעל את השליש השני של העונה בפתח בו המובילה, כפר שלם תארח את הרצליה והסגנית מדימונה תארח את כפר קאסם. בתחתית מרמורק מתארחת באשדוד ובקעת הירדן במודיעין. מי תנצח? מי תפסיד? שווה לראות את התחזית של אתר גולר.

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-03-2024
  • 12:18

עוד מחזור מותח ממתין לנו בסוף השבוע גם בצמרת אבל גם בתחתית כשבמרכז יעמוד המפגש בין המוליכה, הפועל כפר שלם להפועל הרצליה, אותה קבוצה שגמרה לה בעונה שעברה את סיפור העלייה. אז מה יהיה במשחק? מה יהיה בשאר המשחקים? בתחזית שלפניכם:

 

הפועל כפר שלם- הפועל הרצליה

כפר שלם מגיעה למשחק לאחר עוד ניצחון של המון אופי בתוספת הזמן על שמשון כפר קאסם. כפר שלם הוכיחה שהיא יודעת לנצח משחקים גם כשהיא פחות טובה. מנגד הרצליה מגיעה למשחק לאחר שהביסה את מכבי שעריים ונראית מעולה. כפר שלם קבוצה טובה יותר ובמשחק בית אסור לה לאבד נקודות. כפר שלם תנצח.

 

אוהדי כפר שלם, רוצים להמשיך את המסע..צילום: דדי ברק

 

מ.ס. דימונה - שמשון כפר קאסם

הסגנית מדימונה מגיעה לאחר ניצחון נאה במלאכי. מנגד כפר קאסם מגיעה לאחר הפסד בבית מול כפר שלם. יחסי הכוחות ברורים, דימונה עדיפה על כפר קאסם בכל עמדה וגם אם דימונה תופיע על מחליפים היא עדיין הרבה יותר טובה. דימונה תנצח השאלה רק באיזה הפרש

 

מכבי שעריים - הפועל אדומים אשדוד

לא ברור מה קורה בשעריים והאמת לא כל כך מעניין אותנו. יש מאמן, אין מאמן, הם תמיד יהיו הקבוצה שניה ברחובות וכך הם מתנהגים. לא מבין מה ההתנהגות של המאמן רון "סביבון" קופרלי...? מה הוא עושה? שבוע שבוע? שבוע מאמן שבוע טבח? התנהלות של ליגה ב? או אפילו פחות...מנגד האדומים אשדוד החתימו את ויקטור גניש כדי להתחיל ולנצח. בינתיים זה לא עובד אחרי ההפסד בדרבי. אם האדומים לא תנצח הלחץ על גניש יתחיל והשאלות למה הביאו מאמן בכיר שלא יכול להביא אותם אפילו לפלייאוף? ברור שאם אשדוד לא תנצח את שעריים היא עלולה לאבד את הפלייאוף. לדעתי יסתיים בתיקו. 

 

עירוני אשדוד - הפועל מרמורק

אשדוד החליפה מאמן בדמותו של אורי קרגולה ויש תוצאות. למרות שאוהדי והנהלת אשדוד כועסים עלי כשאמרתי כביקורת שברוך דגו לא מתאים לאמן והנה, עובדה הביאו מאמן ויש תוצאות!!. שמח בשבילם שהם עשו את השינוי הזה, אחרת המועדון היה קרוב למקום ממנו רואים את ליגה ב'. מרמורק מנגד הביאה מאמן חדש בדמות דורון ממן. דורון נחשב לשועל קרבות בתחתית והוא חייב לקחת נקודות כבר במשחק נגד אשדוד למרות שאני חושב שאשדוד עדיפים והם גם ינצחו. 

 

שחקני עירוני אשדוד, רוצים להמשיך את המסע שלהם. צילום: מוטי קדוש

 

ביתר נורדיה ירושלים - שמשון ת"א

נורדיה חטפה חמישייה מבקעת הירדן והיא חוזרת הבחתה למשחק מול הקבוצה החמה של הליגה. שמשון ת"א קבוצה מצויינת וראויה למקום שהיא נמצאת. והאמת הלוואי על כל קבוצה שתהיה מנוהלת כמוהה. הקבוצה לקחה מאמן צעיר, שחקנים צעירים וסופר מוכשרים ומייצרת תוצאות מצויינות. שמשון אולי על הנייר עדיפה אבל נורדיה בבית תפתיע אותם ותנצח. 

 

מכבי יבנה - ירמיהו חולון

יבנה בנתה קבוצה חזקה כדי להגיע לפלייאוף העליון וכל דבר פחות מזה זה יחשב ככישלון. כיום היא נמצאת 5 נקודות מהמקום המוביל לפלייאוף בו נמצאת חולון. משחק של להיות או לחדול עבור יבנה. יבנה בבית עדיפה על חולון, אבל עושה רושם שהאורחת נדבק לה ונראה שהיא תנצח גם ביבנה ויגיעו לפלייאוף העונה. ניצחון לחולון.

 

האולטראס של קרית מלאכי. יבואו לנצח את לוד. צילום: דוברות קרית מלאכי

 

הפועל לוד - קרית מלאכי

הפועל לוד עם יוסי חכים על הקווים אמורה להיות מוכנה יותר שכן חכים נחשב לשועל קרבות ואפילו הוכיח זאת בלוד לפני מספר שנים. קרית מלאכי עשו את שלהם והם קרובים מאד להבטחת המטרה שקבעו לעצמם, הישארות בליגה. לוד חייבת עם האנרגיות החדשות של חכים לקחת את הנקודות האלה אחרת היא תתקרב מאד לתחתית. לוד מלחמה והיא גם תנצח!

 

עירוני מודיעין - בקעת הירדן

מודיעין בכושר נהדר לאחרונה והיא מגיעה לישורת האחרונה במומנטום חיובי כשיש שם פזילה גם לעבר מקום הראשון שנראה כרגע רחוק. בקעת הירדן התפוצצה בשבוע שעבר על נורדיה ותקווה לשחזר את היכולת ובעיקר את התוצאה. מודיעין היא לא נורדיה וארז בנודיס הוא לא עוד מאמן. הוא יכין את קבוצתו נהדר לדבר אחד- ניצחון. וזה מה שיהיה!. ניצחון למודיעין.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אלחנני תותח (אבי שטראוס 07-03-2024, 12:54)
    רק רועי אלחנני יקבע מי תעלה ליגה השנה אל תקשיבו לשום כתב בליגה הזאת
  2. הכותב זקוק לגמילה (הוגה דעות 07-03-2024, 13:01)
    או לעזרה אחרת.שנאתו לקבוצת הפאר מרחובות איננה יודעת גבולות וכדאי שיטפל בעצמו לפני שיקרה לו משהו
  3. זה נכון, הרכב שני של דימונה זה הרכב לעליה (אבי 07-03-2024, 13:29)
    מה שיש לדימונה בספסל אין לאף קבוצה בהרכב
  4. ירמיהו חולון (מנושקה 07-03-2024, 15:49)
    לדעתי כולם לא מגיעים לרמה של חולון הם במקומות שלהם זמני חולון תעקוף את כולם יש 10 משחקים והיא תהיה מקום ראשון במחזור האחרון ברכה והצלחה ומסה חמסה
  5. מלאכי יקבלו 3 בלוד (עמוס 07-03-2024, 15:51)
  6. ביזיון של שעת משחק במודיעין,התשלום בתוצאה,שכונה כבר אמרנו? (מודיעיני 07-03-2024, 17:07)
  7. עירוני מודיעין (מיכאל 07-03-2024, 18:51)
    מייחל להפסד של מודיעין
  8. לתגובה 4 (אחד שיודע 08-03-2024, 09:59)
    אתה מצחיק, אולי תדבר אחרת אחרי ההפסד של חולון היום ליבנה, חולון קבוצה חלשה ולא יציבה שאפילו בפלייאוף העליון לא תהיה בסוף העונה
  9. הדרבי הרחובותי רגע לפני שהמסך נסגר (אדום עולה 09-03-2024, 21:10)
    שתי הקבוצות ירדו השנה