חמש בראש: בקעת הירדן דרסה את נורדיה

עד המחזור החולף נראה היה שזו לא העונה של בקעת הירדן. הקבוצה הסימפטית שהייתה בשנים האחרונות דיירת קבועה בחלק העליון מצאה את עצמה מסובכת קשות בתחתית כשהיא רק נקודה מעל הפועל מרמורק, נועלת הטבלה. ביום שישי האחרון הגיעה ההתפוצצות כשחבורה של חנן אזולאי הביסו 1:5 את נורדיה והחלו אולי את מסע הבריחה.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 04-03-2024
  • 12:30

זאת לא העונה של בקעת הירדן. את זה יודע כל מי שעוקב אחרי הליגה יודע. כלום לא עבד. הקבוצה שעשתה בעונה שעברה, עונה מצוינת והייתה כפסע מהפלייאוף העליון, מצאה את עצמה במקום המוביל למבחנים, רק נקודה מהמקום האחרון. אתמול (שישי), אחרי שני הפסדים רצופים הגיע סוף סוף הניצחון ועוד איזה ניצחון ודווקא מול נורדיה שנמצאה ערב המשחק במומנטום מצוין.

 

הבקעה שלטה במגרש ללא עוררין מן הפתיחה ושחר בלילטי היה זה שהבקיע את הראשון בדקה ה-6. במחצית השנייה הושלם הקונצרט עם רביעייה מרשימה. שחר שפייר הכפיל בדקה ה-47, דקתיים אחריו קבע ירדן אזולאי, 0:3 ויונתן אשכנזי הרשית את הרביעי בדקה ה-70. מירון טל צימק בדקה ה-86 אך המילה האחרונה הייתה של אור אשכולי דקה מאוחר יתר שסגר עניין עם 1:5 ענק.

 

שחר בלילטי שכבש שער הראשון אחרי כמעט שנה וחצי (!) של בצורת היה בין הבולטים במשחק.

 

שחר, איך זה לכבוש ולנצח אחרי שני הפסדים רצופים? 

"לכבוש זה תמיד כיף ואני שמח שזה עזר לניצחון. נשמח שישי-שבת וביום ראשון נתחיל להתכונן למשחק הבא. יש לנו עוד עבודה קשה בהמשך".

 

תסכם את המשחק נגד בית"ר נורדיה

"נורדיה נמצאה בכושר מעולה ועשתה רצף ניצחונות שעזרו לה להתרחק מהתחתית. ידענו שאם נרצה יותר ונהיה נחושים יותר מהיריבה, התוצאות יגיעו. כך זה צריך להיות כל משחק עד סוף העונה".

 

אתם מקום 15 בליגה, אבל עם ניצחון היום, אתם רק 3 נקודה מהמקום 13 שמשאיר אתכם בליגה אוטומטית, מה אתה חושב שהקבוצה צריכה לעשות בשביל להישאר?

אסור לנו להסתכל על מי שלמעלה ועל מי שלמטה. חייבים להסתכל רק על עצמנו. יש עוד הרבה נקודות בקופה ואם נעשה תעבודה שלנו אז נצליח להישאר".

 

בעונה שעברה, סיימתם במקום ה-6 למה אתה חושב שהקבוצה נמצאת במצב הזה?

"בכל עונה הבקעה בונה סגל חדש כי הרבה שחקנים שמשחקים במועדון הזה מקבלים כלים להצליח ולהתקדם. אז בעצם אנחנו מוצאים את עצמנו כל שנה מתחילים מאפס וזה קשה.

 

אתה חלק מהקבוצה עוד מ-2019, מה גורם לך להישאר כל כך הרבה זמן, מה ההרגשה שלך לגבי הקבוצה?

"היה לי טוב במקום הזה מהרגע הראשון, הרגשתי בבית, והאמת לא זכיתי להכיר בחיי אנשים כל כך טובים שהעריכו אותי, וכיבדו אותי ועטפו אותי. שחקן כדורגל לא צריך יותר מזה".

איתן ידגר

הוסף תגובה
תגובות