נבחרת המחזור - ליגה א' דרום מחזור 10!

המחזור העשירי בליגה א' דרום הסתיים. מחזור בו דימונה מנצחת את שמשון ת"א וכפר שלם מנצחת את חולון וכעת השתיים יחד בפסגה. בתחתית הורע מצבה של מרמורק לאחר הפסד נוסף לכפר קאסם. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-01-2024
  • 10:04

ונעבור למצטיינים:

שוער: מתן גלנטי (הפועל הרצליה)

שוערה של הרצליה היה מצויין מול אדומים אשדוד, הציל את קבוצתו מספיגה מספר פעמים, כל כדור ברחבה היה שלו והוא הביא הרבה ביטחון לחבריו בהגנה. ללא ספק הביא ניצחון השבוע. 

 

הגנה:

 

שלו סבן (מכבי שעריים)

בלמה של שעריים היה בעוד משחק מצויין. יש לציין ששלו מצטיין במשחקים האחרונים . שחקן צעיר, שמשחק בפיזיות ללא פשרות ורואים כשהוא משחק טוב -קבוצתו לא סופגת. עצר את התקפת יבנה ומנע מהם מצבי כיבוש. 

 

שלו סבן, עוד משחק נהדר שלו הביא נקודה לקבוצתו. צילום: איצן ידגר

 

עידן ויצמן (שמשון כפר קאסם)

בלמה הוותיק של כפר קאסם היה מצויין מול מרמורק, חילץ כדורים בחכמה מהתקפת היריבה ולא אפשר לה להגיע למצבי הבקעה כשהוא מנהל את החלק האחורי בצורה חכמה. 

 

תמיר חיימוביץ (הפועל כפר שלם)

בלמה של כפר שלם בהופעת בכורה, היה מצויין בצד ההגנתי, שחקן חכם שמשחק ללא פשרות. עזר לחבריו בחלק ההתקפי כשהחל את ההתקפות של קבוצתו. 

 

קישור:

יוסי רומנו (הפועל בקעת הירדן)

קשרה של בקעת הירדן הוא הברומטר של קבוצתו, מנהל את המשחק של קבוצתו, עושה הגנה נהדר, מוציא את חבריו להתקפות מסוכנות ולמעשה הכל עובר דרכו. 

 

מאמן המחזור של אתר גולר! ארז בנודיס. בנה קבוצה נהדרת במודיעין. צילום: מני בן ארי

 

גל שלום (שמשון כפר קאסם)

קשרה המצויין של כפר קאסם, שחקן חכם מאד, עם שליטה טובה בכדור שמנהל את המשחק של קבוצתו וכבש את שער הניצחון עבור קבוצתו. 

 

תומר בנבנישתי (עירוני מודיעין)

קשרה של מודיעין היה מצויין מול לוד, עצר את התקפות היריבה, ניהל את משחק קבוצתו והוציא את חבריו להתקפות נהדרות שעזרו לקבוצתו לנצח את לוד.

 

ירדן אבוחצירה (מ.ס. דמונה)

קשרה של דימונה שמשחק בקישור כבש שער ובישל שער נוסף והיה נהדר נגד שמשון ת"א. ירדן נמצא בכושר נהדר ורואים את זה בתוצאות של קבוצתו. 

 

מולאט גברה (הפועל כפר שלם)

קשרה של הפועל כפר שלם היה מצויין מול חולון, ייצר מצבים לחבריו, בנה את ההתקפות ובישל שני שערים חשובים שעזרו לקבוצתו לנצח. 

 

 

מתן שוורץ, היה מצויין מול עירוני אשדוד. צילום: גלעד אימס

 

התקפה:

מתן שוורץ (נורדיה ירושלים)

חלוצה הצעיר והמוכשר של נורדיה נכנס כמחליף במשחק מול עירוני אשדוד והביא את השינוי במשחק, היה מסוכן מאד, הטריד את הגנת היריבה, סחט פנדל שהביא נקודה לקבוצתוו כבש שער שלא ברור מדוע נפסל... רק שימשיך ככה. 

 

רוסלן קוזינצוב (הפועל הרצליה)

חלוצה של הרצליה היה מאד פעיל במשחק קבוצתו, הטריד את הגנת היריבה וכמובן כבש שער שהביא שלוש נקודות לחבריו. 

 

מאמן המחזור: ארז בנודיס (עירוני מודיעין)

'מוריניו' הישראלי הוביל את קבוצתו מכפר קאסם לניצחון ענק על מרמורק, נועם שוהם עשה ניצחון ענק על חולון בקרב צמרת ועידן דוד הצעיר עשה ניצחון מדהים על אדומים אשדוד, אבל מעל כולם הרשים השבוע ארז בנודיס, מאמן מודיעין, שעשה ניצחון חוץ חשוב על לוד שהעלה את קבוצתו מקום קרוב מאד לפלייאוף העליון. שאפו!

נבחרת המחזור - ליגה א' דרום מחזור 10!

הוסף תגובה
תגובות
  1. בדיחה טובה בנודיס מאמן המחזור. (אילן 17-01-2024, 10:23)
    איך מאמן של קבוצה ממקום 6 מנצח קבוצה ממקום 13 ונבחר מאמן המחזור? עידן דוד מנצח קבוצה כמו אשדוד, שוהם מנצח קבוצה במקום שני במשחק צמרת ובנודיס מאמן המחזור וואלה אתם בדיחה.
  2. ארז בנודיס מאמן המחזור ? (נאור 17-01-2024, 11:50)
    עצם העובדה שבנודיס לא בשלישיה הראשונה זה פשע. ניצח את לוד הקבוצה אולי הכי חלשה בליגה. זה מאמן המחזור. ניראה שאתפ עושים בחירות הזויות ולא מקצועיות נטו בבחירה שלכם.
  3. מגיב 1 צודק בהחלט (הוגה דעות 17-01-2024, 13:03)
    ביקורת מדוייקת על בחירה שמדיפה ריח רע,עם כל הכבוד לבנודיס ויש הרבה כבוד,עוד מהימים שהיה שוער במכבי שעריים
  4. הוגה דעות (למגיבים הגאונים שכאן 17-01-2024, 13:43)
    עם כל הכבוד למגיבים כאן ויש כבוד אם יש משהו שאתם לא יודעים במיוחד אלה שכתבו את התגובות זה כדורגל, לפחות אתם יודעים שהכדור הוא עגול ועולים לשחק 11 על המגרש, אבל בכדורגל אתם לא ממש מבינים. ואלה שלא הצליח להם בקריירת האימון ורוצים לבוא על ראש של מאמן חמודים אל תשכחו שאם כמה שהאתר הזה אנונימי אפשר לדעת מי כתב מה, אז בעצה ידידותית אתם מביכים את עצמכם לכו לעשות משהו יותר מועיל בחיים שלכם . תפיצו אהבת חינם במיוחד בימים כאלה לא פלא שקרה לנו מה שקרה העם שלנו לא יודע לפרגן אחד לשני יאכולים קנאה.
  5. … (משה 17-01-2024, 14:23)
    עידן דוד ניצח קבוצה בינונית ומטה ועד לפני 24 שעות עמד בפני פיטורים ,נוהם שוהם רק חסר שיביאו לו את מסי מתחת לחלוץ ואמבפה בשפיץ .! קצת כבוד מאמן שמאמן בליגה הזאת 10-12 שנים וכל שנה הוא פלייאוף עליון ומתוכם כמה שנים גם בליגה הלאומית ..להזכירם לוד ניצחה את יבנה ,מלאכי אה ואיך שחכנו תיקו מול הרצליה .. פירגון היא לא מילה גסה !