לא עוצרת: 3-1 לדימונה על שמשון ת״א

במסגרת המחזור ה10 של ליגה א׳ דרום, דימונה גברה על שמשון ת״א במפגש הצמרת המרתק, מאמן דימונה, שמעון ביטון אמר בסיום: ״השגנו ניצחון חשוב מאוד להמשך״

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 13-01-2024
  • 11:47

 

באחד המפגשים המסקרנים של המחזור ה-10 בליגה א׳ דרום, נפגשו מ.ס. דימונה מול שמשון ת״א למפגש שהבטיח המון וגם קיים. מ.ס. דימונה שמגיעה לאחר ניצחון מול בקעת הירדן, באה להמשיך את רצף הניצחונות בדרך ללאומית. מנגד ניצבת שמשון ת״א שמגיעה לאחר מרשים מול כפר שלם וממשיכה להצהיר שהיא כאן כדי להיאבק עד הסוף. 

 

המשחק נפתח בלחץ גבוה מצידם של המארחים, בדקה ה-21 ירדן אבוחצירה העלה את דימונה ל1-0, המחצית המשיכה באותה הדרך אבל ללא שינוי התוצאה. המחצית השנייה הייתה כבר סיפור אחר לגמרי כאשר חמזה מוסאי כבש את ה1-1 בדקה ה49׳, שמעון שינה את שיטת המשחק של דימונה וגרם למשחק להתנהל מרחבה לרחבה, דקה ה-70 עמאר אלדדה קבע 2-1 לדימונה, שמשון לחצה במטרה למצוא את השוויון, אבל בדקה ה89 עמראן אלקרינאוי קבע את ה3-1 ואת תוצאת המשחק, 3-1 לדימונה על שמשון ת״א. 

 

בסיום המשחק תפסנו את שמעון ביטון, מאמנה של מ.ס. דימונה שסיכם: ״משחק קשה מאוד נגד קבוצה מצויינת. המחצית הראשונה הסתיימה ב1:0 לטובתנו אבל קיבלנו גול עם פתיחת המחצית השניה. החלפנו שיטת משחק ועברנו לשחק בשיטה שלהם מה שגרם למומנטום לעבור מצד לצד, הם החמיצו את המצבים שלהם לשמחתי ואנחנו ניצלנו את שלנו והשגנו ניצחון חשוב מאוד להמשך״. 

 

על הפסגה ורצף הניצחונות: ״ כרגע אני לא מסתכל על הפסגה, אנחנו עושים את שלנו כל משחק, ומנסים לנצח כמה שיותר, בתקווה שניצור פער במידה והקבוצות האחרות יימעדו, המטרה המוצהרת והבלתי מעורערת שלנו היא לעלות ליגה ממקום ראשון״. 

 

על היריבות לצמרת: ״ היריבות בצמרת הן קבוצות מצויינות, קבוצות מאומנות. יש תחרות קשה מאוד אבל אני מאמין שעם האיכויות שלנו אנחנו נצליח להשיג את המטרה. אנחנו קבוצה חזקה מאוד״. 

 

על המשחק הבא מול חולון: ״ אנחנו כל משחק באים לנצח, נגמרו לי הסיפורים לספר לשחקנים למה המשחק הקרוב הוא כל כך חשוב. כל מחזור אני מנסה למצוא סיפור למה המשחק הקרוב הוא הכי חשובה והם מאמינים לי. הם נותנים את המקסימום, מתאמצים מאוד וממלאים הוראות בגישה מצויינת למשחק. יש תוצאות למרות שהתחלנו את העונה בצליעה אבל לא הייתה לי ספק שברגע שזה יתחבר כמו עכשיו זה יעזור לנו להגשים את המטרה שלנו שהיא כמובן לעלות ליגה״. 

שמעון ביטון, בטוח ושמח מהקבוצה שלו. (קרדיט צילום: יח״צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יש לכם גם ניצחון על חולון (אחד שמבין 13-01-2024, 15:19)
    שאפו לדימונה קבוצה חזקה וראויה ללאומית, אחרי המשחק הבא שכפר שלם תנצח את חולון גם דימונה תנצח אותה בוודאות, חולון במומנטום רע מאוד ובדרך למקומה הטבעי במרכז טבלה, בהצלחה