רעננה ממשיכה לדהור, דימונה עולה לפסגה

המחזור ה-10 בליגה א' יצא היום לדרך עם מזג אוויר לא פשוט. בדרום, ניצחון יקר מאוד של שמעון ביטון וחניכיו על שמשון ת"א החזקה העניק לה את הפסגה, דימונה פגשה את לוד של רגב ותחת גשם שוטף לקחה 3 נקודות, שמשון כפר קאסם ממשיכה בהתאוששות מול מרמורק ששקועה עמוק במקום האחרון... בצפון, רעננה עם עוד ניצחון שמשאיר אותה בפסגה, קרית ים ואום אל פאחם נפרדות ללא הכרעה ומגדל העמק מנצחת את כפר כנא

  • על ידי: מערכת גולר
  • 12-01-2024
  • 15:00

משחקי הדרום:

מ.ס. דימונה - שמשון ת"א 1-3

לאחר הניצחון הגדול בשבוע שעבר על כפר שלם, שמשון ת״א יצאה למשחק חוץ קשה נוסף, הפעם מול דימונה, שנראה שמתחילה להתחבר ולהיות הקבוצה חזקה בליגה. המארחת מדימונה עלתה ראשונה על לוח התוצאות עם שער יתרון של ירדן אבוחצירא בדקה ה-22, יתרון שנשמר על לתום המחצית הראשונה. במחצית השנייה שמשון ת"א חזרה מהר מאוד למשחק וכבר לאחר 4 דקות במחצית, חמזה מואסי כובש וקובע שוויון עבור קבוצתו של חי אבייב. 10 דקות לאחר שער השוויון שמשון הייתה קרובה להשלים את המהפך, אך סדרת החמצות ברחבה מנעה את היתרון מהחבורה בירוק. דימונה ניצלה זאת ועלתה היא ליתרון עם שער של עמאר אלדדה שקבע 1-2 יקר מאוד לדימונה המארחת. בתוך תוספת הזמן, טעות קשה של עומר הלוי שמאבד כדור כשהוא אחרון לשער, דימונה חוטפת והכדור מגיע לאלקרנאווי שמול שער כמעט חשוף כובש וקובע את תוצאת המשחק. 1-3 לדימונה שעולה לראשות הטבלה.

 

הפועל לוד - עירוני מודיעין 1-0

הפועל לוד אירחה את עירוני מודיעין כשבין שתיהן מפרידה נקודה אחת בלבד. עד כה לוד של אופיר רגב עושה עונה מצויינת ביחס לתקציב שלה, ואילו נראה שמודיעין של ארז בנודיס מתנדנדת במרכז הטבלה. תנאי מזג האוויר הקשים הפריעו מאוד להתנהלות המשחק, ולאחר מחצית מאופסת, פיליפ חאייכ העלה את מודיעין ליתרון יקר עם דחיקה מקרוב לאחר מצב נייח נהדר עם פתיחת המחצית השנייה. עמוק בתוך תוספת הזמן, לוד נותרה בעשרה שחקנים לאחר שעמית קדמון הורחק בצהוב שני. בסיום מודיעין לוקחת 3 נקודות יקרות שמקרבות אותה למקום ממנו מגיעים לפלייאוף. 

 

מכבי שעריים - מכבי יבנה 0-0

הקבוצה המתאוששת של המחזורים האחרונים, מכבי שעריים,אירחה את מכבי יבנה שעברה שבוע סוער עם עזיבת המאמן דורון ממן, העפלה לסיבוב ח׳ בגביע לאחר ניצחון ענק על שפרעם, ומינוי של אלי כהן למאמן הקבוצה. על המגרש שתי הקבוצות ניסו לקחת 3 נקודות כל אחת למטרה שלה, אך אף קבוצה לא הצליחה לכבוש והשתיים נפרדות ללא הכרעה. 

 

ניר עזריה עם צמד שערים נהדר במשחק הבכורה שלו הביא ניצחון לקבוצתו החדשה מרעננה. צילום: אבי רביבו

 

שמשון כפר קאסם - הפועל מרמורק 0-1

עוד קבוצה שעושה מסע התאוששות נהדר במחזורים האחרונים היא שמשון כפר קאסם, שאירחה את האחרונה בטבלה הפועל מרמורק. קבוצתו של 'מוריניו' הישראלי המשיכה בקצב צבירת הנקודות הטוב במחזורים האחרונים ושער בודד של גל שלום בדקה ה-70 הרחיק במעט את כפר קאסם מהתחתית. מרמורק? נראה שהיא צריכה בכל מחזור לשחק מול שעריים, הקבוצה היחידה אותה ניצחה העונה...

 

עירוני קרית מלאכי - הפועל בקעת הירדן 1-1

קרית מלאכי אירחה את בקעת הירדן כשלשתי הקבוצות מטרות די דומות, מלאכי צריכה את הנקודות כדי לברוח עוד יותר מהתחתית ולהתמקם במרכז הטבלה. מנגד, בקעת הירדן שמתחת לקו האדום, חייבת לצבור נקודות ומהר, אחרת היא תמצא עצמה יורדת ליגה מהר מאוד. בדקה ה-40, שחר בלילטי העלה את האורחים ליתרון שקיוותה שזה יספיק לה לניצחון, אך שער שוויון של הדר לוי בדקה ה-55 העניק למלאכי נקודה יקרה מאוד!  

 

משחקי הצפון:

מ.ס. קרית ים - צעירי אום אל פאחם 1-1

משחק צמרת נהדר קיבלנו היום בין מ.ס. קרית ים וצעירי אום אל פאחם. בדקה ה-68 קיבלנו מבצע קבוצתי נהדר דווקא מהקבוצה האורחת, כשבסיומה אמיר אבו ניל, מעלה את אום אל פאחם ליתרון יקר מאוד במשחקו הראשון בקבוצה. בדקה ה-81, גם קרית ים כובשת לאחר מבצע נהדר שלה, שכבסופו עמית מזרחי, שהצטרף גם הוא רק השבוע לקרית ים, מניף את הרגל וכובש שער נהדר וקובע שוויון. לאחר שער השוויון, נראה היה שקבוצתו של קוטר בדרך לניצחון כשהיא הפעילה לחץ כבד על שערה של אום אל פאחם, אך למרות הלחץ על השער של אום אל פאחם, קרית ים לא הצליחה לכבוש את השני והשתיים נפרדות ללא הכרעה.

 

 הפועל כאוכב - הפועל רעננה 2-1

על הנייר קיבלנו משחק קצוות קלאסי כשהפועל כאוכב, האחרונה בטבלה אירחה את המוליכה הפועל רעננה. האורחים רצו להמשיך במומנטום הנהדר שלהם ולשמור על המקום הראשון, ושער של ניר עזריה בדקה ה-30 נתן לרעננה הרבה שקט. אותו ניר עזריה הכפיל את היתרון של רעננה בדקה ה-65. כעבור 2 דקות כאוכב חוזרת למשחק עם שער של גורג טוקאן, שער שהלחיץ את רעננה, אך היא שמרה על היתרון עד לסיום ומנצחת בסיום 2-1. רעננה שומרת על המקום הראשון, וכאוכב שבוע נוסף במקום האחרון בטבלה.

 

כובשי השערים של מגדל העמק

 

הפועל מגדל העמק - הפועל כפר כנא 1-3

 

מכבי אחי נצרת - הפועל בני זלפה 0-0 (מחצית ראשונה)

שער בכורה של עמית מזרחי לא הספיק לניצחון על א.א. פאחם (אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מה עם אופיר רגב (שתעלמו לוד אמן 12-01-2024, 15:59)
    התחילו ההפסדים ולא יגמרו אמן איש שפל חיב כסף לבן שלי
  2. אין על אופיר רגב למספר 1 (שערוקי 12-01-2024, 16:43)
    למה אתה מלכלך על אופיר רגב אחלה גבר לא חייב לאף אחד כסף אתה סתם מלכלך תרשום מי זה הבן שלך
  3. אופיר רגב זה רק אתה משבח את עצמך (אסור לשחקנים לדרוך בלוד 12-01-2024, 18:53)
    הבן שלי עזר לו לעלות ליגה עונה שעברה אופיר רגב זה גואל נפש של בן אדם התביעה בדרך
  4. אופיר רגב (אחד שמבין 12-01-2024, 19:02)
    אחלה בן אדם החזיר את הפועל לוד לחיים
  5. לודאי שמכיר (אם לא הכדורגל אתה הומלס 13-01-2024, 01:58)
    אין מצב בעולם שמישהו יחמיא לך רגב חוץ מאתה עצמך שכל הזמן מגיב אתה מיץ של הזבל
  6. מרמורק (וופי 13-01-2024, 10:44)
    מרמורק, שיגעת אותי מרמורק חחח יאללה ליגה ב מחכה לכם
  7. כדורגל (איזיק 13-01-2024, 18:30)
    רעננה חייבת לחזור לליגת העל וחייב לבוא ספונסר רציני שיאמין במועדון ובעיר רעננה ובניית איצטדיון שרא העיר שלה מר שחיים ברוידא הבטיח ועדיין לא קיים
  8. בדיחה (מרמורקי חכם 14-01-2024, 13:27)
    ל7 אתה חי בללה לנד,גם בלאומית רעננה מיותרת עם 50 אוהדים