תחזית ליגה א' דרום: מחזור 10!

המחזור העשירי בליגה א׳ דרום הגיע, מחזור בו כפר שלם מארחת את חולון לקרב צמרת מרתק, דימונה מארחת את שמשון ת"א ואדומים מתארחים בהרצליה. מומלץ לראות את התחזית של כל משחקי הליגה…

  • על ידי: אוהד רון
  • 11-01-2024
  • 10:22

ונעבור למשחקים:

הפועל כפר שלם - ירמיהו חולון

איזה משחק צמרת יש לנו! שתי הקבוצות המובילות את הטבלה במשחק אחד שיכול להשפיע רבות על ההמשך. כפר שלם וחולון מגיעות למשחק לאחר הפסד ויהיה מעניין איזו קבוצה תתאושש ראשונה, כאשר לדעתי לכפר שלם יש עדיפות אבל יש לי תחושה חזקה שלא תהיה הכרעה.הכפר עם חיזוק משמעותי השבוע שיכירע את המשחק מנגד חולון יש לה הרבה מזל מול כפר שלם במשחקים האחרונים. ההימור שלי: תיקו.  

 

כפר שלם חוגגת. חייבת לנצח את חולון. צילום: אבי רביבו

 

מ.ס. דימונה - שמשון ת"א

דימונה נמצאת בכושר נהדר והיא סופרת כבר שלושה ניצחונות רצופים בליגה ועוד אחד בגביע ועושה רושם שהכל מתחיל להתחבר להם. מנגד שמשון ת"א עשתה ניצחון ענק בשבוע שעבר על כפר שלם, תוך הצגת כדורגל מרשים. חניכיו של חי אבייב הציגו משחק באמת טוב מול הכפר ולכן אני לא רואה אותם מציגים שוב משחק טוב. ככה זה ליגה א׳ - קשה לייצר שני משחקים רצופים טובים ולכן לדעתי דימונה תנצח ואפילו לא תתקשה. ההימור שלי: דימונה עם ניצחון קל. 

 

מכבי שעריים - מכבי יבנה

איזה יופי לראות את מכבי שעריים מתאוששים לאחר שהובסו 4-0 בדרבי הגדול מול מרמורק החזקה. הם כנראה הפנימו את מצבם ויצאו לדרך חדשה וסופרים כבר שני ניצחונות מרשימים ביותר. כיף לראות קבוצה שמתאוששת מתבוסה בצורה כזאת - לפעמים צריך לקבל בראש כדי להתעורר. יבנה החליפו מאמן והביאו את אלי כהן. אתם חושבים שהוא יעזור להזיז את השחקנים העייפים של יבנה? מול שעריים זה לא יצליח אבל אולי בהמשך יהיה שינוי. ההימור שלי: תיקו ואין שינוי ביבנה. 

 

שחקני שעריים חוגגים. יפה שהתאוששו מהתבוסה בדרבי בצורה כזאת. צילום: יותם שחר

 

הפועל הרצליה - אדומים אשדוד

הרצליה קבוצה צעירה ושבוע אחד מנצחים את דימונה בחוץ ולאחר מכן מפסידים לכפר קאסם. הרצליה גם סופגת הרבה שערים בדקות האחרונות - זה עוד סימן לקבוצה צעירה. אדומים אשדוד חייבים לנצח את הרצליה ולהצהיר על הכוונות העונה, אבל בפועל לדעתי המשחק יסתיים ללא הכרעה. ההימור שלי: תיקו.

 

שמשון כפר קאסם - הפועל מרמורק

כפר קאסם עם מוריניו הישראלי על הקווים מתאוששת יפה ופוגשת עוד קבוצה שחייבת נקודות, שמאז שהביסו את שעריים בדרבי, היא לא מייצרת ניצחון. משחק שקול שאם מרמורק לא ינצחו יתחילו הבעיות והשינויים שם. כפר קאסם בבית עם מוריניו על הקווים יביאו רק ניצחון. ההימור שלי: ניצחון לקבוצה הביתית.

 

מכבי עירוני אשדוד - בית״ר נורדיה ירושלים

לא ברור מה הולך באשדוד והאמת כל הכבוד לשחקנים שמתאמנים, למרות שהמאמן אלי כהן עזב בגלל כנראה בעיות כספיות או חוב כלפיו. ברוך דגו מוביל את השחקנים הצעירים לתוצאות טובות. נורדיה של אהוד כחילה חייבת לנצח אפילו יותר מאשר עירוני אשדוד. ההימור שלי: תיקו. 

 

אופק יפרח ה"מסי" של לוד. ינצח את מודיעין? צילום: אבי רביבו

 

הפועל לוד - עירוני מודיעין

אופיר רגב פוגש את חברו ארז בנודיס ממודיעין. רגב שעושה בית ספר לליגה וחבל שלא כותבים עליו ספר, כי לראות את התוצאות של לוד העונה והתקציב הנמוך שם זה ממש לכתוב ספר. מודיעין של ארז בנודיס חייבת לנצח את לוד ולהיצמד לצמרת, אבל הם כבר יודעים שלא קל לנצח את רגב. ההימור שלי: ניצחון למודיעין שתיצמד לחלק העליון. 

 

מכבי קרית מלאכי - הפועל בקעת הירדן

קרית מלאכי עשו ניצחון ענק שבוע שעבר על מרמורק במשחק חוץ, ניצחון שמסמל את העונה הטובה שלהם עד כה ומבחינתם מספר הנקודות שייצרו זה הישג. בקעת הירדן הפסידה לדימונה ואני לא חושב שהם מסוגלים לצאת למשחק חוץ במלאכי ולנצח שם. ההימור שלי: ניצחון קל למלאכי. 

תחזית ליגה א' דרום: מחזור 10! צילום: אלכסנדר בוך

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין לך מושג טמבל (אווהד רון 11-01-2024, 11:06)
  2. הימורים עם אינטרסים (ג'רמי סטלן 11-01-2024, 11:27)
    כתב אידיוט
  3. כדאי להתבסס על עובדות (הוגה דעות 11-01-2024, 11:36)
    אחרי התבוסה בדרבי שעריים לא התאוששה אלא הובסה 4:1 על ידי הקבוצה החלשה בליגה אז -בקעת הירדן.רק לאחר מכן החלה התאוששות יפה ונקווה שתמשיך. לכתוב על קבוצה שבמקום אחרון קבוצה חזקה זה לעשות צחוק מעצמך.
  4. עירוני נגד נורדיה (עירוניה 11-01-2024, 15:30)
    נורדיה צריכה את הניצחון יותר מעירוני ??? מאיפה הבאת את זה ??? מה אנחנו עציצים? כתב סתום !
  5. הימור (ניר 11-01-2024, 19:34)
    כפר שלם תנצח, דימונה תיקו, שעריים תיקו, אדומים ינצחו, מרמורק תיקו, עירוניה תנצח, מודיעין תיקו, ומלאכי תנצח בשיניים
  6. אוהד רון אתה לא כתב ולא עיתונאי (כחול 11-01-2024, 22:28)
    אתה אוהד מרמורק