חתן השמחה

בית"ר חיפה ניצחה בסוף השבוע את מועדון ספורט בועיינה, כאשר הכוכב המרכזי היה שלומי ביטון, שכבש שלושער נהדר. החלוץ שאוטוטו מתחתן אמר: "אני מרגיש כמו מלך כאן, לא מתכוון לעזוב".

  • על ידי: גיא חזקיהו
  • 14-09-2011
  • 14:15

בבית"ר חיפה יעקב חגגו בסוף השבוע ניצחון מרשים (1:5) מול מועדון ספורט בועיינה, במסגרת המחזור הראשון בליגה ב' צפון א'. הקבוצה, שבעונה הקודמת ניצלה מהירידה במחזורים האחרונים של הליגה, חגגה עם חמישייה על חשבון האורחים ורשמה בכורה נהדרת בליגה בדרך למקום השני.

כוכב המשחק היה החלוץ שלומי ביטון, שכבש שלושער והוביל את קבוצתו לניצחון המרשים. השחקן, שנחשב ל-"קמע" של בית"ר חיפה, החל את העונה בצורה מצוינת וגם במשחק הגביע האחרון מול מכבי עירוני עכו הוא הצטיין עם שלושער נוסף.

"אין ספק שתמיד כיף לכבוש שלושה שערים, בטח ובטח כשמדובר במחזור הראשון של העונה", אמר החלוץ בראיון לגולר. "אומנם זו לא הפעם הראשונה שאני כובש שלושער, אבל תמיד ההרגשה היא טובה. כמובן שהכי חשוב שניצחנו, וכמות השערים של או של שחקן אחר היא לא חשובה ברגע שלקחנו שלוש נקודות".


"תמיד כיף לכבוש שלושער". שלומי ביטון, הכוכב של בית"ר חיפה (צילום: צחי שמואלי).

על המשחק מבחינה מקצועית ועל הפוטנציאל של קבוצתו, ציין ביטון: "למרות התוצאה, זה לא היה קל בכלל. המשחק התנהל שווה בשווה בפתיחה, ואחרי השער הראשון והשני היינו מצויינים. יש לנו קבוצה טובה עם מאמן מצויין (חלאילה אימן), הבאנו את ליאור דאהן כבלם והחזרנו את החלוץ שי סבג לידי. אני מקווה שנרוץ בצמרת".

החלוץ אומנם הזכיר את המילה "צמרת", אולם גם הוא - בדומה למרבית אנשי המקצוע בתחום - מסרב להתייחס למטרות: "בינתיים אנחנו לא מתחייחסים לזה. לא השקענו הרבה כסף בקבוצה, אבל אתה יודע מה זה כדורגל: פתאום באמצע העונה אפשר למצוא את עצמנו בחלק העליון, ואז נחשוב איך מתמודדים על העלייה. התחזקנו מהעונה שעברה, יש לנו שחקנים צעירים ונמרצים ואני מאמין שנדבר חזק העונה".


 

במהלך הקריירה של ביטון נוצרה עליו סטיגמה לפיה הוא מצליח רק בבית"ר חיפה, וברגע שהוא עוזב אותה הכישלון שלו מובטח. "זה שטויות", השיב החלוץ, "שיחקתי בקריית אתא וכבשתי גולים. בכפר כנא שיחקתי טוב אבל עזבתי כי לא שילמו לי. בבית"ר חיפה אני קפטן ומרגיש כמו מלך, מכבדים אותי ומדובר במועדון חם וביתי. בניגוד להרבה מאד מועדונים, מה שמבטיחים משלמים ואפילו לפני הזמן. למה לעזוב מקום טוב למקום שאתה חושב שאולי הוא טוב?".
שמחה כפולה צפויה לחלוץ המצויין בקרוב,כאשר יישא את בחירת ליבו ליזה לאישה.

לנו נותר לאחל לו המון מזל טוב ושימשיך לככב במגרש.
 .

הוסף תגובה
תגובות