״אנחנו באים לנצח כל משחק, אבל זה לא הולך להיות פשוט״

כך אמר מאמן הפועל כפר שלם, נועם שוהם לקראת המשחק המרתק מול שמשון תל אביב מחר, יום שישי במסגרת המחזור ה-9 של ליגה א׳ דרום, עוד הוסיף המאמן: ״הסגל מוכן פיזית ומנטלית כדי להמשיך בדרך שלנו״

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 04-01-2024
  • 09:49

הפועל כפר שלם תפגוש את שמשון ת״א ביום שישי הקרוב, במסגרת המחזור ה-9 של ליגה א׳ דרום. חניכיו של נועם מגיעים לאחר ניצחון מוחץ על בקעת הירדן ותקווה להמשיך את התקופה האחרונה ולשמור על המקום הראשון לעומת שמשון ת״א שמגיעה לאחר הפסד מאכזב מול מכבי שעריים ותנסה לחזור למסלול הניצחונות. 

לקראת המשחק תפסנו את מאמנה של הפועל כפר שלם, נועם שוהם, לראיון לקראת משחק הצמרת בשישי: ״נבוא צנועים ומרוכזים בשביל לנצח״.
 

אז נועם, משחק שעבר הבסתם באופן מרשים את בקעת הירדן, איך התחושות בחדר ההלבשה? 
״כמובן שהיתה שמחה בחדר הלבשה, כל ניצחון אנחנו שמחים כי עבדנו קשה כל השבוע בשביל להשיג אותו. אני אישית שמח על כל ניצחון אבל לא פחות חשובה לי הדרך ובמשחק הזה הראינו את האיכויות שלנו. האמת היא שהשמחה הייתה מתונה כי הפועל בקעת הירדן זה מקום ואנשים שאני אוהב ומאוד רוצה שהם יצליחו״. 


במחזור הקרוב תפגשו את שמשון ת״א למשחק צמרת, באים לנצח?

״שמשון תל אביב קבוצה קשה, מאומנת, קבוצה שיש לה סיגנון קבוע, קבוצה פיזית שתעשה לדעתי פלייאוף השנה ולדעתי תתכונן אלינו טוב. כל משחק אנחנו באים לנצח אבל יודעים שהליגה קשה ושוויונית נבוא צנועים, מרוכזים ומוכנים פיזית ומנטלית כדי להמשיך בדרך שלנו. 

 

איך הסגל, יהיו חיסורים?

״הסגל כמעט מלא מלבד טל איילה שמורחק ועוד שחקן שבספק״.

 

מה השאיפות שלכם העונה? 
״המטרה מאוד ברורה. יש לי סגל מצויין ותחרות בריאה על ההרכב ובעיקר שחקנים מחוייבים שרוצים להתקדם יחד עם הצוות הנפלא שלי ואני בשבילים ובשביל המועדון כפר שלם. זה מועדון עם תנאים של ליגה לאומית לשם הוא שייך ואני מקווה שהשאיפות של כולנו יתחברו עם המציאות״. 

 

לסיום הוסיף: ״ נמשיך להתפלל לחזרתם של החטופים ושלומם של החיילים. המחשבות רצות לשם כל הזמן, אנחנו עם חזק, עם סגולה שברגעי משבר מתאחד וזה הכוח שלנו האמיתי״. 

נועם שוהם, מאמין בסגל שלו שיעשה את העבודה. (קרדיט צילום: אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה לכפר שלם (בני 04-01-2024, 10:20)
  2. מה אומר רגב ? (יוסי 04-01-2024, 10:27)
    רגב אומר שהוא עולה ליגה מה הוא אומר בקשר לכפר שלם שגם רוצים לעלות ? מעניין מה התגובה של רגב
  3. תגובה לכפר שלם (איש חכם 04-01-2024, 11:24)
    כאילו משחק קשה המשחק כברסגור אני אומר לכם כפר שלם מנצחים תמיד שרושמים קשה זה כבר סגור אבל אתם לא תעלו קללת היחס הגרוע שלכם לנשים וילדים ואיום על קהל תרדף אותכם עד ליגה ב אם מרמורק לא מתעסקים מרמורק זה כמו עם ישראל ראה דוגמא הכ יתעסקו ואיפה הם מכבי בש ואיפה הם גם אתם ת רסקו משקעים 3 עונות בהוצאות ולא עולים גם השנה לא תעלו את קבוצה שלא מגיעה לה להיות בכדורגל ננצח אותכם בביתתשלכם סיבוב שני כמו עונה שעברה ובגלל 3 נקות לא עליתם חחח
  4. כפר שלם .....ליגה א לנצח (כפר שלם לעולם לא תשמח בגלל .... 04-01-2024, 15:45)
  5. יאללה כפר שלם! (אוהד 04-01-2024, 20:33)
    אוהבים! ????⚽️????