"תוצאה משקרת, חוסר מזל מנע מאיתנו ניצחון"

כך אמר מאור פרץ, שחרנה של המכתש גבעתיים לאחר תוצאת התיקו מול מכבי עמישב פ"ת. עוד הוסיף פרץ לקראת המחזור הבא: "כל משחק הוא כמו גמר גביע עבורנו , באים לקחת 3 נקודות"

  • על ידי: אוהד רון
  • 04-01-2024
  • 07:32

מאור פרץ (20) גדל במכבי נתניה מגיל טרומים ועד גיל נוער כשחקן מוביל בכל השנתונים. מאור גדל ושיחק העונה בנוף הגליל, אז התגייסתי לצבא ולכן חתמתי במכתש גבעתיים מליגה ב'. פרץ נחשב לשחקן ורסטילי שמשחק בכמה עמדות: מגן ימין, קשר אמצע, כנף ימין ולמעשה מתאים את עצמי לצרכים של המאמן והקבוצה.

 

מאור, השבוע שיחקתם נגד עמישב פ"ת וסיימתם בתיקו 0-0. איך אתה מסכם את המשחק?
"המשחק נגד עמישב נגמר מבחינתנו בתוצאה משקרת, כי הראינו עליונות בכל חלקי המשחק ושלטנו בכל הפרמטרים ורק במזל לא יצאנו עם ניצחון. אני מאמין שביום שישי נחזור למסלול הניצחונות וניקח 3 נקודות חשובות להמשך הדרך".

 

ספר לנו קצת על הקבוצה...

"הגעתי למכתש לפני מספר חודשים ופגשתי מועדון שהוא בית חם. השילוב של צעירים וותיקים מאוד קסם לי. האפשרות לשחק עם שחקנים מנוסים ששיחקו בליגת העל, משדרגת את היכולת של הקבוצה ואת היכולת האישית שלי ושל כל הצעירים שרק שואבים ולומדים מניסיונם הרב. אין ספק שלשחק ביחד איתם זו חוויה וזה גם מקנה ביטחון במשחק ורעב להצלחות".

 

עוד הוסיף על התנאים אותם הוא וחבריו לקבוצה מקבלים מהמכתב: "יש לנו מעטפת מהטובות בליגה בדמות ההנהלה, הצוות הלוגיסטי, מאמן שאני מאוד מאוד מעריך וסגל השחקנים האיכותי שלנו רק דוחף אותנו להשתוקק להשיג את המטרה".
 

בשישי יש לכם משחק חשוב מאוד נגד הפועל כפר קאסם שועאע, מה צפוי? 
"כל משחק הוא כמו גמר גביע עבורנו ואנחנו באים למשחק בשיא העוצמה שלנו במטרה אחת - לחזור עם 3 נקודות".

בנו במכתש קבוצה לעליה.. לדעתך אתם תעלו ליגה הסיום העונה? מי המתחרות שלכם לדעתך? 

"המכתש בנו קבוצה חזקה ורעבה שהמטרה היחידה שלה היא עליית ליגה!!! אני בטוח שנצליח להשיג את המטרה שלנו בעזרת השם. החוכמה היא להיות צנועים, לעבוד קשה ופחות לצאת בהצהרות. אנחנו ממוקדים וחושבים אך ורק ממשחק למשחק".

 

פרץ הוסיף ואמר: "אפשר כבר לראות 3-4 קבוצות שבנו סגלים חזקים ואנחנו בתוכם. הליגה תחרותית ואני מאמין שתוך כמה משחקים נוכל לראות את המגמה ומי תתמודד על עליית ליגה. מה שלמדתי בכל שנותיי כשחקן זה שלושה דברים עיקריים 

מקצוענות , צניעות ושמחה. אני מאמין שעשיתי בחירה אישית טובה ואני נמצא במקום שאני שמח בו. אני מאוד תחרותי ואעשה הכל להצלחת המועדון".
 

מילה לסיום?
"אנחנו נמצאים בתקופה מאוד קשה ומאתגרת, תקופה שבה ליבנו עם משפחות החטופים והחיילים שנלחמים בחזית כדי לאפשר לנו לחזור לשגרה מסוימת של הכדורגל. אני רק רוצה לאחל לחיילים שלנו שישמרו על עצמם ויחזרו לשלום הביתה 
ושכל החטופים יחזרו במהרה".

מאור פרץ, עושה עונה נהדרת במכתש גבעתיים. (מיכאל חי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מנכ״ל (פשחצקי 04-01-2024, 09:48)
    שחקן נפלא יכולת נהדרת , כפר קנא הרסו לו
  2. חחחח שקרן (גיא צופה 04-01-2024, 13:47)
    איך אתה מסוגל לשקר השוער שלנו נגע בדיוק פעמיים בכדור ופשחצקי רק בניתורים לקח כדורים. זה שהזזתם כדור כל הזמן לא אומר כלום. מיליון שקל השקעה וסתם בלוף.
  3. שחקן מוכשר (אנונימי 04-01-2024, 14:25)
    אחלה שחקן מילים כדורבנות בעה תיקחו 3 נקודות
  4. אהדה למועדון (קובי 04-01-2024, 21:12)
    ראיתי את מאור משחק והתרשמתי מאוד מיכולותיו אין לי ספק שהקבוצה שלנו גבעתיים תצליח עים השחקן מאור פרץ
  5. מאור פרץ (אנונימי 05-01-2024, 16:24)
    אגדת כדורגל, צנוע ומוכשר מאוד בטוח שיצליח בכל מקום שישחק