״בועיינה כבשו גול במתפרצת והמומנטום השתנה. חייבים חיזוק״

כך אמר מאמנה של הפועל כאוכב, חנא פרהוד, לאחר ההפסד של קבוצתו בשבת 1-4 להפועל בועיינה. עוד מוסיף המאמן: "אני לא הבעיה, אבל ההנהלה יודעת שאני עושה הכל למען הקבוצה ומבינה את זה והיא יודעת שאנחנו חייבים להתחזק בארבעה שחקנים בכירים ורק אז תהיה לנו קבוצה חזקה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-01-2024
  • 19:06

הפועל בועיינה ניצחה במסגרת המחזור השמיני בליגה א׳ צפון את הפועל כאוכב 1-4 מצמד שערים של מוחמד עומרי, סלימאן מוחמד וסלימאן חאלד במסגרת המחזור השמיני בליגה א׳ צפון. בעקבות הניצחון, בועיינה מתקרבת לצמרת הגבוהה בעוד כאוכב נשארת בתחתית עם 3 נקודות בלבד.

לאחר ההפסד, דיברנו עם מאמנה של הפועל כאוכב, חנא פרהוד, שסיכם ואמר: ״הקבוצה חייבת להתחזק בארבעה שחקנים בכירים ואת זה ההנהלה יודעת״.

 

על המשחק עצמו אומר המאמן: "עד לדקה העשרים החמצנו פעמיים מול שוער ממצבים של מאה אחוז שער. בועיינה כבשו גול בהתקפה מתפרצת בהתקפה הראשונה על השער שלנו, ואז כל המומנטום השתנה, קיבלנו גם אדום שטותי ששחקן שלי איבד ריכוז וספג אדום ונותרנו בעשרה שחקנים והיה לנו קשה מאד והמשחק הפך להיות חד צדדי״.

 

עוד הוסיף פרהוד: ״בסיום המשחק ישבתי עם ההנהלה ומחזיק תיק הספורט, הם מבינים שהקבוצה חייבת להתחזק בארבעה שחקנים בכירים ונתנו לי אור ירוק להביא שחקנים בכירים בעמדות שאנחנו צריכים להתחזק״.

 

חנא, בעקבות ההפסד ומצבכם בטבלה, לא ביקשו ממך להתפטר בשיחה?
"לא, לא ביקשו ממני להתפטר כי הם מבינים שהבעיה זה לא המאמן והם יודעים שהתקציב מאד נמוך וביחס לתקציב, עשיתי קבוצה צעירה וטובה - חוץ מהמשחק הזה שהתפרקנו בו, לשום קבוצה לא היה קל נגדנו. אם אני אביא את ארבעת השחקנים שיעזרו לנו בעמדות שאנחנו צריכים, אז כאוכב תהיה קבוצה חזקה מאד, אם הם היו חושבים שחנא פרהוד זה הבעיה ואני לא עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר, אז היו מפטרים אותי או אומרים לי להתפטר, אבל רואים שאני עושה הכל למען הקבוצה".

חנא פרהוד יודע שללא רכש משמעותי כאוכב תהיה בצרות (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בכין (אבו זקור 02-01-2024, 20:27)
    כול הזמן בוכה
  2. כל מקום אותו דבר (שחק 02-01-2024, 21:35)
    לא נמאס לך להתבכיין
  3. אתה שכונה (משה 03-01-2024, 09:39)
    חנא אתה הבלוף הכי גדול..קבוצה חלשה ומאמן חלש ורק תרוצים כל הזמן..אזה מסר אתה מעביר לשחקנים שלך
  4. די חנה יחלש (צפוני 03-01-2024, 16:43)
    די כבר תפסיק להתבכיין אם יביאו חמש רכש בכירים גם סבתא שלי יכולה לאמן עלי היו"ר צריך לשחרר אותך דחוף אתה בצופי חיפה וגם בכאוכב רק במיגזר זה יכול להיות לא רוצים להשתנות