לא עוצרים: 3-0 לאום אל פאחם על עירוני נשר

אום אל פאחם ממשיכה לטפס בטבלה עם ניצחון חוץ חלק של 3-0 על נשר, שמאבדת נקודות לראשונה מאז חזרת הפגרה. קאסם מחמיד סיכם:" הניצחון מגיע אך ורק לשחקנים שנתנו 200 אחוז".

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 31-12-2023
  • 12:18

באחד המשחקים המרתקים במחזור ה-8, צעירי אום אל פאחם התארחו אצל עירוני נשר שקיוותה להמשיך ברצף הניצחונות שלה, אך לחניכיו של קאסם היה תוכניות אחרות. 


המשחק התחיל דווקא בצורה חיובית מצידה של נשר, שפתחה עם לחץ גבוה על אום אל פאחם, אבל לאחר רבע שעה המומנטום השתנה והקבוצה האורחת התחילה לתקוף מצידה, בדקה ה26 דרוויש וליד כבש את הראשון, אום אל פאחם ניצלה את המומנטום ובדקה ה33 ח'לאילה אחמד כבש את השני וקבע את תוצאת המחצית, 2-0 לאורחים. 
המחצית השנייה נפתחה בלחץ גבוה מאוד מצידם של נשר, שניסו בכל כוחם לחזור למשחק, אבל הקבוצה של חאסים מחמיד לא נתנה לזה לקרות, הם תיסכלו את נשר והניעו את הכדור בסבלנות, עד הדקה ה90 שמוסא הילאל כבש וקבע את תוצאת המשחק, 3-0 לאום אל פאחם על עירוני נשר. 


בסיום המשחק תפסנו את קאסם מחמיד, מאמנה של אום פאחם שסיכם: "ידענו שאנחנו באים לשחק נגד קבוצה שנמצאת בתקופה טובה ויש לה משחק המעברים קטלני, דווקא במגרש הביתי שלהם. התכוננו טוב למשחק ולא נתנו להם לנצל את זה, למרות שלא פתחנו את המשחק טוב ורק אחרי רבע שעה התחלנו לכנס למשחק ולשמחתי הצלחנו להבקיע שני שערים ויכלנו להבקיע יותר, במחצית השנייה ידעתי שנשר תלך כל הכוח ותתקוף יותר, לכן ביקשתי מהשחקנים להניע את הכדור כל הזמן ואת השער השלישי נבקיע אבל צריך סבלנות, וזה מה שקרה בסוף. אני שמח מאוד בשביל השחקנים, הניצחון הזה מגיע אך ורק להם, נתנו יותר מ200%". 


על התקופה האחרונה: "אני חושב שיש אצלנו קבוצה וחומר טוב, אבל פתיחת העונה לא הייתה טובה וזה השפיע לרעה על השחקנים. היה הרבה לחץ לפני הפגרה,ניסינו להפחית את הצפיות כדי לתת לשחקנים לנשום ולחזור לאט לאט ליכולת ולביטחון העצמי שלהם. לשמחתנו זה עבד אבל עדיין מוקדם מדי לדבר על הצלחה, צריך רק המשכיות עם עבודה קשה ובעזרת השם נגיע למטרות שלנו".


על שאר הליגה: "אני חושב שהליגה מתחילה להראות איזה קבוצות שייכות לצמרת וגם לתחתית, יש קבוצות טובות. אני חושב שרוב הקבוצות השנה כמעט באותה רמה חוץ משלושה או ארבעה קבוצות שיתפסו למעלה בטבלה".


על המשחק הבא: "אנחנו באים לכל משחק כדי לנצח אבל אסור לזלזל. נבוא מוכנים לכל משחק ולכל קבוצה ובעזרת השם זה ישתלם עם המשכיות ועבודה קשה".


לסיום הוסיף: "מודה להנהלה על התמיכה והגיבוי שנותנים לי. אני מודה לשחקנים על המאמץ שלהם שהביא לנו את הניצחון היום וגם מגיע מילה טובה למאמן הכושר שלנו חסיין אגבאריה על העבודה המדהימה שהוא עושה לקבוצה".

 

מאמן אום אל פאחם. צילום: אבי רביבו

הוסף תגובה
תגובות
  1. אלמוג כשמך הוא כך כתוב בכתבה תודה שנית לטלפון והתנצלת שלקחת תמונה של צלם שלי תעדכן את הבעל הבית בדבר (איציק בן תורה 01-01-2024, 08:03)