שאקי: "היינו שווים את הנקודה, אין קשר לתקציב על המגרש"

מ.ס. קרית ים וצעירי טייבה סיימו את המשחק בתיקו 1-1 ולמרות ההפתעה בתוצאה, על המגרש ראינו משחק שקול. איציק שאקי, מאמנה של טייבה: "הגענו לעוד מצבים וחבל שלא כבשנו, אבל תיקו משקף מבחינתי. אני שמח שעצרנו את רצף ההפסדים, אנחנו עם הפנים לדרך חדשה. הקבוצה תישאר בליגה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-12-2023
  • 14:45

מ.ס. קרית ים פגשה את צעירי טייבה למשחק קצוות, כאשר קרית ים מגיעה מהמקום השני ואילו טייבה מגיעה גם היא מהמקום השני, מהסוף... 
על הנייר היינו אמורים לראות משחק חד צדדי, אך בפועל ראינו משחק שקול עם מצבים לשני הצדדים. לקרית ים כבש ירדן כהן ואילו לטייבה את שער השוויון כבש עבדאללה ג'בארין. 
בסיום המשחק דיברנו עם מאמן טייבה איציק שאקי שאמר: ״הגענו למשחק חוץ קשה מאד מול קבוצה איכותית ומושקעת כמו קרית ים. הם קבוצה חזקה מאד ולא סתם הם בצמרת, אבל אנחנו הגענו מוכנים בידיעה שהמשחק הזה יוציא אותנו לדרך חדשה. אני שמח שהשחקנים נתנו את הלב והנשמה במשחק בזה״.

עוד מוסיף המאמן: ״לא הסתגרנו, שיחקנו כדורגל טוב, היינו בפיגור ולא התגוננו ולא פחדתי לעשות חילופים התקפיים ואני שמח שהצלחנו לצאת עם נקודה. במחצית הראשונה הגענו לעוד שני מצבים בטוחים. הם לחצו אותנו ואנחנו יצאנו להתקפות מתפרצות שבאחת מהן נכבש השער. היינו שווים נקודה - לא גנבנו נקודה. על המגרש אין השפעה לכסף אם ילדים באים למשחק ורוצים להוכיח את עצמם, בתוספת משמעת טקטית לאורך כל המשחק, אז לא רואים הבדלים. כשעולים למגרש לא חושבים על כסף, חושבים ורוצים להצליח. גם אני וגם השחקנים רעבים להצלחות״.

לסיכום אומר המאמן: ״אני שמח שהצלחנו לעצור את רצף ההפסדים ולייצב את הקבוצה. אנחנו עוד נתחזק בשחקן או שניים לפחות והפנים למשחק הבא מול באקה אל גרביה".

איציק שאקי רוצה לייצב את קבוצתו, אתמול הוא החל זאת עם נקודה יקרה..צילום: עדי דטליס.

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן מצויין (אופיר רגב 30-12-2023, 15:04)
    תצליח איציק שאקי אתה תצליח בגדול
  2. עם מאמן מצוין תביא אותו להפועל לוד פחדן עלוב (אופיר רגב 30-12-2023, 18:02)
  3. טייבה יורד ליגה (בלעום 30-12-2023, 18:18)
    אינשאלה יורד ליגה טייבה לא משלמים משכורת
  4. שאקי מאמן מצוין (פתח תקווה של הפועל 31-12-2023, 00:06)
    מיקצוען עם ידע רחב מאוד,לא מספיק מוערך ליגה לאומית תפור עליו