סוכנות השחקנים D&A: תחזית ליגה א’ צפון מחזור 8!

המחזור השמיני בליגה א’ צפון הגיע, מחזור בו המוליכה מבאקה מארחת את צעירי כפר כנא, בעוד הדולקות אחריה נשר מארחת את אום אל פאחם, זלפה יוצאת למשחק חוץ במגדל העמק וקרית ים את טייבה. מי תנצח? מי תפסיד? שווה לראות את התחזית של סוכנות השחקנים D&A.

  • על ידי: סוכנות השחקנים D&A
  • 28-12-2023
  • 16:34

באקה ממשיכה להיות בצמרת ומוכיחה לכולם שהיא שם כדי להישאר, רעננה מקבלת תנופה ומנצחת את אחי נצרת וממשיכה את הכושר הטוב שלה, קריית ים ממשיכה את המסע שלה לעבר הצמרת ובועיינה מפסידה לנשר. בתחתית טייבה משיגה את נקודת הבכורה שלה העונה וכאוכב אוגרת עוד נקודה להמשך הקרבות בתחתית ...

 

הפועל באקה אל גרביה - צעירי כפר קנא
באקה היא ההפתעה הגדולה של הליגה, הקבוצה ממוקמת במקום הראשון והחבורה של עוודי לא מתכוונת להוריד את הרגל מהגז. בבאקה ההגנה מצוינת ואם ישפרו את החלק ההתקפי הם יוכלו ללכת עד הסוף העונה. צעירי קנא רושמים שני הפסדים ברציפות ובקבוצה יעשו הכל כדי לא להפסיד בבאקה, העונה סגל השחקים בצעירי כפר קנא נחלש מאוד לעומת העונה החולפת וגם שחקני הקבוצה מבינים שכדי שיחזור הביטחון הם חייבים לא להפסיד. הימור שלנו: באקה תנצח.

 

סיידר ממשיך לכבוש. האם יכבוש גם מול טייבה? צילום: אבי רביבו

 

מ.ס. קריית ים - צעירי טייבה
קריית ים מנצחת במחזור האחרון בכפר כנא במגרש לא פשוט והקבוצה עמוסת הכישרון מתחילה להתחבר. לקריית ים יש את קבוצת ההתקפה הטובה בליגה והם מגיעים לכל משחק כדי לשחק כדורגל התקפי ולנצח... טייבה מגיעה למשחק לאחר התיקו בכאוכב. הקבוצה רושמת את הנקודה הראשונה העונה. כדי להישאר בליגה טייבה צריכה לקחת נקודות, אך נראה שהשבוע זה לא יקרה. הימור שלנו: קריית ים תנצח .

מכבי נוגיידאת - הפועל רעננה
נוגיידאת עם שני הפסדים רצופים והקבוצה לא מצליחה לאגור נקודות, הקבוצה היא קבוצת ההתקפה החלשה בליגה וכדי להישאר בליגה הם צריכים להתחיל ולהבקיע, כל תוצאה מלבד ניצחון ומד הלחץ יעלה בכפר. רעננה מגיעה למשחק כאשר הדברים מתחילים להתחבר להם ונראה שהקבוצה מצאה את הנוסחה המנצחת. לרעננה מצפה משחק לא קל ואם הם מכוונים לעליית ליגה, אסור להם לאבד נקודות. הימור שלנו: רעננה תנצח.

עירוני נשר - צעירי א.א פאחם
איזה משחק מצפה לנו בנשר, משחק בין שתי קבוצות שתגענה לנצח ולהתקרב כמה שיותר לצמרת הגבוהה. נשר עם 13 נקודות בצמרת הטבלה מתחילה את העונה בצורה מצוינת והקבוצה של ברכאת המאמן, מוכיחה עד עכשיו לכולם ששמות הם לא ערובה להצלחה. נשר עם שלושה ניצחונות רצופים מרגע החזרה מהפגרה והתאבון בנשר נפתח. לא.א.פאחם הדברים מתחילים להסתדר ונראה שסגל השחקנים הבכיר מתחיל לספק תוצאות. השבוע הקבוצה מצרפת עוד שחקן בכיר לשורותיה ורמת הציפיות מהקבוצה לא נגמרות. אם א.א פאחם רוצה וחושבת על צמרת היא חייבת לנצח את המשחק. הימור שלנו: א.א. פאחם תנצח.

 

אחי נצרת חוגגים. האם יחגגו מול טירה? צילום: אבי רביבו

 

הפועל כאוכב - הפועל בועיינה
כאוכב מגיעים למשחק לאחר התיקו עם טייבה ובקבוצה ירצו להתחיל ולייצר מומנטום חיובי. בכאוכב מהדי זועבי השוער משאיר אותם בעניינים שבוע אחר שבוע, אך הוא לבד לא יספיק. בועיינה מגיעים למשחק לאחר הפסד לנשר - הפסד הבכורה העונה ובקבוצה ירצו לאותת לליגה שזאת הייתה מעידה חד פעמית. ניצחון של בועיינה והקבוצה נצמדת לצמרת. הימור שלנותיקו.

מכבי אחי נצרת - מ.ס. טירה
אחי נצרת מפסידה במחזור הקודם לרעננה ורושמת את הפסדה השני העונה. באחי נצרת יש קבוצה טובה שיודעת לשחק כדורגל טוב והתקפי, השילוב של שחקנים צעירים עם שחקנים וותיקים מעניק לקבוצה עומק מקצועי. טירה מנצחת במחזור הקודם עמוק בתוספת הזמן והקבוצה רושמת נקודות יקרות. בטירה נבנתה קבוצה עם סגל שחקנים של צמרת וכל איבוד נקודות מרחיק את הקבוצה מהמטרה שהיא הציבה לעצמה. הימור שלנו: תיקו.

 

מוחמד כליבאת מכפר כנא. יוביל את קבוצתו לניצחון על באקה? צילום: אבי רביבו

 

הפועל כפר כנא - מכבי אתא ביאליק
כפר כנא מפסידה בתוספת הזמן לטירה ונראה שהקבוצה נמצאת במשבר, הקבוצה משחררת שחקנים בכירים והסגל הוא לא אותו הסגל שהתחיל את העונה ..אם בהנהלה יתנו את השקט שהמאמן מקבל עד עכשיו בסופו של דבר הקבוצה תגיע ליעדים שהיא הציבה לעצמה גם לאחר החישוב מסלול מחדש ..אתא ביאליק מפסידים במחזור הקודם לזלפה ובקבוצה לא ירצו לחבר הפסד שני ברציפות מה שלא קרה מתחילת העונה ..באתא ביאליק מחפשים לחזק את הסגל ולהסתכל לעבר הצמרת. הימור שלנו: תיקו.

הפועל מגדל העמק - הפועל בני זלפה
מגדל העמק חוזרת עם תיקו מבאקה והקבוצה תרצה להמשיך ולאגור נקודות. במגדל העמק יש קבוצה מאוזנת שיכולה לקחת נקודות נגד כל קבוצה, ניצחון של מגדל העמק והקבוצה מתקרבת לצמרת ..זלפה היא הפתעה אדירה העונה, הקבוצה של אחמד סבע עם פתיחת עונה מצוינת והקבוצה רושמת שני נצחונות רצופים למרות מתיחת הפנים שנעשתה בקיץ. הימור שלנו: תיקו.

הוסף תגובה
תגובות