תחזית ליגה א' דרום - מחזור 5!

הכדורגל חוזר לליגה א'! הגענו למחזור החמישי וכמה הכדורגל היה חסר לנו... במחזור הקרוב יש לנו משחקים מעניינים כמו האדומים אשדוד נגד מכבי שעריים, הפועל הרצליה מארחת את המובילה מכפר שלם ודימונה יוצאת למשחק קל בכפר קאסם. אבל מה עם יתר משחקי המחזור? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-12-2023
  • 16:32

ונעבור למשחקים:

מכבי קרית מלאכי - הפועל לוד

שתי הקבוצות החלשות בליגה א' ולמרות שקרית מלאכי עם 2.5 מיליון שקל תקציב, היא לא מרשימה בלשון המעטה. אופיר רגב מלוד אולי האיש הכי חכם בליגה א' ורק הוא יכול להישאר בליגה א' עם תקציב שלא בטוח שעולה על 100 אלף ש"ח. רק הוא יודע שהעונה לא תהיינה יורדות, למרות שעד היום כולם יודעים שיש יורדת אחת, לא נתפלא שרגב ידאג להקפיא יורדות, ובכך יחסוך כסף רב ועונה הבאה יתמודד על העליה..תזכרו מי אמר ראשון...מלאכי עדיין עדיפה על לוד וינצחו אותם בקלות, בעיקר בגלל לישי ביטון הכוכב שגם הוא לא ישאר עד סיום העונה ויחפש אתגר לאחר שיודיעו על הקפאת היורדות. הימור שלי: ניצחון למלאכי.

 

האם אופיר רגב יודע משהו שאחרים לא... ? (יונתן גינזבורג)

 

אדומים אשדוד - מכבי שעריים

אדומים קבוצה חזקה מאד ולדעתי אחת משתי הקבוצות הכי חזקות בליגה, ובמשחק בית מול שעריים אני לא רואה תוצאה אחרת למעט ניצחון קל לאדומים על מכבי שעריים, שברגע שיבינו שיקפיאו את היורדות (בהנחה שלנו זה יקרה), שעריים תשחרר שחקנים ויחסכו כסף לעונה הבאה. הימור שלי: ניצחון קל לאדומים. 

 

ירמיהו חולון - מכבי יבנה

שתי קבוצות חזקות מאד בנו גם בחולון וגם ביבנה, חולון עם תקציב נמוך "פגעו" בול בכל שחקן ורואים שמוסא בן חיים מאמן, ענק עם יכולות להגיע לרמות הגבוהות או להוביל את חולון לשם. יבנה עם דורון ממן לא עשו הכנה כראוי. הימור שלי: חולון שעשו הכנה נהדרת בפגרה יבואו מוכנים יותר וינצחו את יבנה. 

 

מוסא בן חיים מראה את יכולותיו שבוע אחר שבוע

 

הפועל הרצליה - הפועל כפר שלם

שתי קבוצות מצויינות ולכן צפוי משחק נהדר בהרצליה. למיטב זיכרוני לפי משחקי העבר בשנים עברו הרצליה היתה עם היד על העליונה. בטח במשחקי הבית וגם במפגש הזה הרצליה תהיה עדיפה. כפר שלם בפגרה התאמנו כמו קבוצה מהליגה הלאומית, ורואים עבודה מצויינת של מאמנם נועם שוהם. לדעתי המגרש הביתי בהרצליה יכריע את המשחק - הימור שלי: הרצליה תנצח.

 

שמשון כפר קאסם - מ.ס. דימונה

יחסי הכוחות ברורים, דימונה עם התקציב הענק שלהם עדיפים על כפר קאסם שישמחו גם הם אם לא תהיינה יורדות העונה. דימונה השקיעו כסף רב, אך המצב בדרום לא היטיב עימם וכושרם נפגע ויחד עם זאת אני בטוח שיחסי הכוחות יכירעו כי דימונה עדיפה בכל פרמטר והם גם ינצחו בקלות את המשחק הזה. הימור שלי: ניצחון לדימונה.

 

הפועל בקעת הירדן - עירוני מודיעין

בקעת הירדן עברה טלטלה בפגרה עם שחרורו של אסף רז השוער המצויין, שלדעת רבים החזיק אותם בתמונה בכל משחק אבל יחד עם זאת חנן אזולאי ובעיקר הצוות המקצועי שנמצא סביבו, יודעים את העבודה ויודעים מה צריך כדי לנצח. מודיעין המשיכו להתאמן בפגרה ועשו הרבה משחקי אימון וקבוצתו של ארז בנודיס נראית נהדר. הימור שלי: המגרש הסינטטי במושבה יכריע את המשחק והמשחק יסתיים בתיקו.

 

רונן ויינשטיין רוצה להוציא את מרמורק לדרך חדשה (מאור אלקסלסי)

 

הפועל מרמורק - עירוני אשדוד

מרמרוק עם רונן ויינשטיין על הקווים חייבים לצאת לדרך חדשה. ויינשטיין מאמן וותיק שמכיר את הליגה ומביא אנרגיות חיוביות ואני בטוח שהוא ידע לעצור את היכולת הלא טובה של קבוצתו שנמצאת במקום האחרון. עירוני אשדוד התקשו להתאמן בתקופת הפגרה, שלא נדבר על משחקי אימון והקושי לייצר אותם בגלל המצב. עירוני אשדוד עם ניצחון מרשים ביותר בכפר שלם תוך כדי הצגת יכולת משכנעת נראים מצויין ושווים ניצחון בכל מגרש נגד כל יריבה. מרמורק עם האנרגיות החדשות חייבים לנצל את המומנטום החיובי ולנצח ובעיקר לברוח מהתחתית. הימור שלי: ניצחון לאצולה. 

 

בתאריך ה 5.10 שמשון ת"א-ביתר נורדיה ירושלים 2-2

אוהד רון עם תחזית ליגה א' דרום - מחזור 5!

הוסף תגובה
תגובות
  1. קשקשן פלצפן (אחד שרואה את הנולד 07-12-2023, 18:03)
    אוהד לך תעשה חמוצים,מחר תראה אך שעריים משפדים את אדומים אשדוד,קבוצה חלשה,ואתה כמובן לא תעשה כתבה על המשחק. אפס מאופס
  2. אוהד רון יתותח (אבי 07-12-2023, 19:22)
    מי שמגיב לך זה ווהבה שלומי שישב ואכל ביצים קשות במעשיהו
  3. טור מיותר לחלוטין (הוגה דעות 07-12-2023, 21:33)
    אפשר לבקש תחזית גם מקוראת בקפה ,מה זה נותן ?
  4. מישהו יודע על מה והבה ישב? (והבה הליצן 07-12-2023, 21:47)
  5. ניצחון קל ליבנה (יבנאי 07-12-2023, 23:33)
    ניצחון קל ליבנה על חולון
  6. עירוני אשדוד (‏אריה מוסקוביץ׳ 08-12-2023, 10:03)
    ‏לא חייבים כסף לאף אחד אוהד רון יש לנו ספונסר שמשלם את כל החובות באשדוד לא חסרים פראיירים פראיירים לא מתים רק מתחלפים עירוני אשדוד אימפריה
  7. ‏אריה מוסקוביץ׳ (‏עמית שפירא 08-12-2023, 12:18)
    ‏אני מאוד מקווה 15 לחודש יהיה משכורת ולא תעלם חודשיים כמו במשכורת הראשונה
  8. יעלמו ההנהלה בעירוני אשדוד (מוסקוביץ ובן אבו שרמוטות ליצנים 08-12-2023, 22:07)
    זה הטריק הקבוע שלהם ויגידו תמיד אם ישאלו אנשים שהם בסדר ואחלה אנשים ולא עשו כלום ישרמוטות הנהלה,זבל
  9. הנהלת עירוני אשדוד (מרקו 09-12-2023, 15:31)
    ‏נכשלה בגדול יותר גרועים מהנהלה הקודמת בעיה של עירוני זה אוהדים שגם שמשקרים אותם וריסקו את המועדון ממשיכים לתת להם להרוס כל חלקה טובה אם נשאר משהו כזה יום אחד כולם יבינו אבל יהיה מאוחר רק תזכירו טוב טוב איך איך היה לפני כמה שנים ואיך נהנו מקבוצה הכי
  10. ‏אריה מוסקוביץ׳ (‏‏אורי קרגולה 09-12-2023, 17:57)
    ‏אתם חייבים לי כסף באשדוד אתם הבאים בתור קבוצה בלי מילה