"התאמנו רק שבוע, אך נבוא לנצח את כאוכב"

כך אמר מוחמד עוואדי, מאמנה של מוליכת ליגה א' צפון, באקה אל גרבייה. עוד הוסיף המאמן לקראת המשחק מול כאוכב: "לפני הפגרה היינו במקום ראשון ובצדק, המצב קצת פגע בנו, אבל כולם נפגעו ונקווה לחזור להציג יכולת גבוהה ולשמור על המקום הראשון". שוערה של הקבוצה, רוי בייגל, נפצע וגמר את העונה, בן ויצמן הוחתם במקומו

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-12-2023
  • 11:51

ביום שישי הקרוב (08.12.23) בשעה 13:45 צפוי להתקיים המשחק המסקרן בין מוליכת ליגה א' צפון, הפועל באקה אל גרביה לבין הפועל כאוכב מתחתית הטבלה. 
לקראת המשחק שיחזיר בעצם את הפעילות בליגה א' צפון, דיברנו עם מאמנה של באקה, מוחמד עוואדי, שאמר: "אני חושב שיהיה מאד קשה לחזור לשגרה, מבחינת כושר גופני אנחנו התאמנו רק שישה אימונים, כלומר רק בשבוע שעבר התחלנו ואולי עד המשחק נעשה שמונה אימונים סה"כ. זה לא הכנה טובה וחבל, כי לפני המלחמה היינו בכושר נהדר והיינו במקום הראשון בצדק. למרות שיש לנו קבוצה צעירה וכולם הספידו אותנו ועזבו אותנו הרבה שחקנים משנה שעברה, הצגנו תוצאות טובות".

איך אתה חושב להחזיר את השחקנים לכושר משחק ללא אימונים?
"אין מה לעשות, זו תקופה קשה לכולנו, יש לנו משחק השבוע והמשחק יהיה רק בעוד שבועיים, אז יהיה לנו מספיק זמן להכין את השחקנים".

אתם נגד כאוכב השבוע, באים לנצח?
"אנחנו באים לנצח למרות כל הבעיות והחוסר באימונים, אנחנו משחקים בבית ונבוא לנצח. אומנם, יחסר לנו הקהל שלנו כי לא נשחק עם קהל בגלל המגבלות, אבל נבוא נחושים לנצח את המשחק ולקחת שלוש נקודות". 

מה המטרות שלכם העונה?
"אנחנו רוצים להיות קבוצה חזקה ושיהיה קשה לקבוצות נגדנו". 

אתם במקום ראשון, אתה לא חושב על עליית ליגה?
"אנחנו קבוצה טובה אבל צעירה וזה מאד מוקדם לדבר על אליפות, יש קבוצות עם תקציבים מאד גדולים אז לדבר על אליפות בשלב זה של העונה זה לא רציני".

מוחמד עוואדי רוצה להשיג ניצחון ולאחר מכן להחזיר את הקבוצה לכושר (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן ענק (אוהד 07-12-2023, 19:26)
    כל הכבוד עוודי כל עונה לוקיח קבוצה בלי שחקנים ובונה קבוצה חזקה מכלום