"נסיר חלודה ונקווה לניצחון בחולון"

כך אמר מאמן מכבי יבנה, דורון ממן, לקראת המשחק הקרוב מול חולון בחוץ. עוד מוסיף ממן: "יש קבוצות כמו כפר שלם, דימונה, מודיעין ונורדיה שלא הפסיקו להתאמן ויהיה להם יתרון גדול על השאר"

  • על ידי: אוהד רון
  • 04-12-2023
  • 15:53

ביום שישי ירמיהו חולון תארח למשחק מעניין את מכבי יבנה. חולון מובילה את הטבלה יחד עם כפר שלם ולפי מאמן יבנה, דורון ממן, קבוצתו עדיין לא מוכנה ויש צורך בעוד זמן לארגן ולהכין את הקבוצה.
דורון מדבר על המצב והתחושות שלו לקראת החזרה  ואומר: "התחושה היא תמיד טובה לחזור, חשוב לחזור לשגרה, קשה ככל שיהיה אבל חייבים את הבריחה הזאת שאתה מגיע לאימון ושוכח הכל ומתנתק קצת מהמצב - זה טוב לנפש".
איך התחושות לגבי יום משחק החוץ הקשה מול ירמיהו?
"משחק קשה מאד, מול קבוצה שנמצאת במקום הראשון במשחק חוץ. אגיד לך את האמת, אני לא יודע איך ניראה, איך השחקנים יגיעו למשחק כי חזרנו להתאמן לפני שלושה שבועות ועשינו רק שני משחקי אימון עם שתי האשדודיות וסיימנו איתן בתיקו. רואים שיש הרבה חלודה ולכן יהיה גם לי מעניין לראות איך יחזרו מהפגרה הזאת".
אתם באים לנצח את חולון? 
"ברור שבאים לנצח. לכל משחק אנחנו מגיעים במטרה לנצח, יש קבוצה טובה אבל יש הרבה חלודה ותוך כדי תנועה נסיר חלודה ונקווה מאד שיהיו תוצאות חיוביות".
מה אתה חושב על שאר הקבוצות בליגה, תגענה מוכנות?
"אלה שאני יודע כמעט בוודאות שלא הפסיקו את האימונים הן כפר שלם, דימונה, מודיעין ונורדיה, שעשו הרבה משחקי אימון ויהיה להם יתרון בשניים שלושה המשחקים הראשונים, אבל בסוף הכל מתאזן וכולם יכנסו לכושר ואם ינצחו את המשחקים האלה הן יהיו חזק מאד בצמרת העליונה".
 

דורון ממן מתכונן למשחק מול חולון

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליצן אתה ממן (אופיר 04-12-2023, 21:49)
    אתה תפסיד בחולון ממן הכנת תירוצים כבר יבינו ביבנה מהר מאוד שאתה מאמן בלוף