"המצב במדינה משפיע על מצב הרוח של כולנו"

כך אמר שחקנה של צעירי טייבה מליגה א׳ צפון, ירין דזאני, על המצב במדינה מאז פרוץ המלחמה בשביעי לאוקטובר. אך למרות התחושות הקשות, דזאני חושב שהחזרה למגרשים תעשה טוב לכולם: "צריכים להראות לכולם שאנחנו מתגברים על כל מכשול"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 05-12-2023
  • 14:22

ירין דזאני, שחקנה של צעירי טייבה מליגה א׳ שצפויה לחזור בשבוע הקרוב לשגרת הכדורגל, מספר על התחושות שלו על המצב הקורה במדינה מאז השביעי לאוקטובר: ״באופן כללי המצב במדינה משפיע על מצב הרוח והראש לא באמת נמצא בכדורגל וזה המקום להביע בשנית תנחומים לכל משפחות הנרצחים ולחזק את משפחות החטופים. אני מקווה שהמערכה הזו תסתיים כמה שיותר מהר עם ידה של ישראל על העליונה והשבת החטופים הביתה״.

מבחינה אישית אמר שחקנה של צעירי טייבה: ״אני מרגיש בסדר גמור. אני כל הזמן מתאמן באופן אישי ושומר על עצמי בכושר״.

מה קורה אצלכם בקבוצה? האם חזרתם להתאמן?
״חזרנו להתאמן ועם כל אי הוודאות, קיבלנו את השקט שאנחנו צריכים מההנהלה והצוות המקצועי ואנחנו נוכחים לדעת שטייבה זה מקום של דו קיום״.

לגבי החזרה לליגות ולשגרת משחקים מלאה אמר דזאני: ״עם כל הקושי שבדבר החזרה לשגרה זה דבר מבורך, שכן מדובר בפרנסה שלנו וגם כדי להראות לעולם שישראל בסוג של שגרה ואנחנו חזקים ונתגבר על כל מכשול, אמנם זה בצעדים קטנים כמו חזרה לשגרת ספורט גם אם זה לא במצב האידיאלי״.

האם אתה בקשר עם חבריך מעולם הכדורגל? איך הם מרגישים בכל התקופה הזאת?
״אני בקשר עם החברים בכדורגל וכולם מרגישים אותו דבר, שהמצב כן משפיע עלינו וזה לא פשוט לאף אחד, אבל חשוב לנו לחזור לשגרה ולעשות את מה שאנחנו אוהבים״.

ירין דגאני, משחק בטייבה ושואף לעמוד במטרות העונה. צילום: יונתן גינזבורג

הוסף תגובה
תגובות
  1. טייבה ירדו ליגה העונה (לא יעזור 05-12-2023, 20:14)
  2. עוד שחקן חושב שהוא כוכב...ניצחתם קבוצות חלשות נראה אתכם מול הגדולות (פינוקיו 06-12-2023, 10:56)