"אני מאמין שלמרות המצב המורכב, נעשה הכל כדי לנצח"

כך אמר גל ספיר, בלמה של ירמיהו חולון אשר חוזרת לשחק שבוע הבא בלב כל המצב המורכב בו המדינה נמצאת. עוד הוסיף: "מנסים לנוע קדימה, אבל הלב עדיין עם כל הנרצחים, החטופים והחיילים שלנו"

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 03-12-2023
  • 15:30

בצל המלחמה ועסקאות החטופים שמעסיקות את כולנו בתקופה האחרונה, העורף חוזר לאט לאט לשגרה וכך גם הליגות. במסגרת ליגה א' דרום, יפגשו ירמיהו חולון את מכבי יבנה למשחק מרתק. תפסנו את גל ספיר לראיון על החזרה בצל המצב המורכב: "קבוצות מנצלות את המצב כדי לגרום לשחקנים לקצץ".
 

אז קודם כל, איך אתה מרגיש? איך התחושות בימים אלו?
"ימים לא פשוטים. מנסים לנהל שגרה בצל המלחמה, כל דבר שעושים שלא קשור למלחמה כרגע נראה טפל. אנחנו מנסים לנוע קדימה, אבל הלב עדין עם הנרצחים, החטופים והחיילים שלנו".
 

מה עם כדורגל?  איך ההרגשה לחזור להתאמן?
"הכדורגל הוא מקום מפלט לשעה וחצי-שעתיים מן המציאות היום יומית שאנו חיים בה. עם כל הטכנולוגיה והחיבור למדיה בימים אלו אני חושב שהכדורגל נותן כרגע מענה לבריחה והתעסקות במשהו שאנחנו אוהבים ללא הסחות דעת. אך יחד עם זאת, הכל נכנס לפרופורציה, גם ההנאה והסיפוק מן המשחק הן לא אותו דבר מאז ה7.10".2

 

איך התחושות לקראת החזרה לליגה? מרגיש שהקבוצה מוכנה?
"אני מאמין שלמרות המצב, בכדורגל כמו בכדורגל, בזמן משחק שחקנים ידעו לעשות את ההפרדה ולבוא לתת את הכל על המגרש כדי לנצח ולעשות את הדברים על הצד הטוב ביותר. אני חושב שעשה מוסא בחכמה שהחזיר אותנו לאימונים בשלב מוקדם יחסית. עשינו לא מעט משחקי אימון, התאמנו הרבה וחזרנו כמעט לכושר משחק מלא. זה ישחק לטובתנו ויראו את זה במשחקים הראשונים עד ששאר הקבוצות יחזרו גם הן לכושר".

 

מה אתה חושב על בקשת הקבוצות לקיצוץ שכר השחקנים?
"קבוצות רוצות שנקצץ איפה שאפשר ומנצלות את המצב כדי לגרום לשחקנים לקצץ עוד. אנחנו, השחקנים נפגענו מספיק בתחילת השנה בעקבות כל נושא הרפורמה. תקציבים של קבוצות צומצמו והם חסכו הרבה כסף. אני מקווה שהשיח הזה יחלוף מהר ונוכל לחזור להתעסק נטו בכדורגל בקרוב מאוד".


לסיום הוסיף: "אני מתפלל לשלום החיילים שלנו שישמרו על עצמם, לחטופים שלנו שיחזרו אלינו כמה שיותר מהר. שולח חיבוק לכל המשפחות שאיבדו את יקיריהם, ומאחל לנו שנחזור לימים בהם נשמח מכיבוש שערים וניצחונות". 

גל ספיר, מאמין שהקבוצה מוכנה לליגה למרות המצב. (קרדיט צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. גל ספיר (אחד שמכיר 03-12-2023, 16:44)
    הבלם הטוב בליגה בנוסף האדם הטוב בליגה!
  2. אוהבים אותך בחולון גל ספיר (חולוניה 03-12-2023, 18:41)
    הבלם הכי טוב בליגה אתה לב ונשמה
  3. אזור (אלגזי 03-12-2023, 19:33)
    גל ספיר אחלה שחקן ואחלה בנאדם בהצלחה